AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #1 Skrevet 7. august 2018 Min håndmikser ble ødelagt da jeg skulle lage hummus, så må ha noe som tåler litt mer. Hva bruker dere når dere lager hummus eller moser bønner osv? Hadde vært fint med noe mindre og praktisk, men det som er viktigst er at den er god på jobben jeg vil den skal gjøre Noen tips? Anonymkode: c9542...68f
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #2 Skrevet 7. august 2018 Synes vanlig stavmikser funker fint til det formålet. Ellers hender det jeg bruker blenderen. Anonymkode: 43994...f78
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Skrevet 7. august 2018 Stavmikser bruker vi Anonymkode: 9e513...12a
Inwe Skrevet 9. august 2018 #4 Skrevet 9. august 2018 Hjemme brukte jeg en litt eldre versjon av denne https://www.clasohlson.com/no/Bosch-MCM3110W-Food-processor/44-1595 Veldig praktisk da du bare kan putte i alle ingredienser og kjøre de til hummusen er ferdig. Bo i utlandet dette året og bruker en vanlig stavmikser. Tar noe lengre tid, men det går helt fint det også.
Brunhilde Skrevet 10. august 2018 #5 Skrevet 10. august 2018 Jeg bruker også stavmikser, men som regel lager jeg hummus av hermetiske kikerter, og de moses forholdsvis lett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå