Luckiness Skrevet 12. august 2018 #121 Skrevet 12. august 2018 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Det enkleste er ofte det beste Jeg merker også at nå som jeg er voksen så blir det stort sett lignende matpakker på arbeid. Det viktigste er å få i seg næring og energi. Grovt brød med variert pålegg (f.eks. hvitost, leverpostei, skinke) er sunt. Slik er det bare. Jeg tenker sjeldent over at en lunsj er kjedelig. Det er jo ikke restaurant man er på i lunsjpausen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2018 #122 Skrevet 12. august 2018 På 11.8.2018 den 22.03, AnonymBruker skrev: Ingen her som har sagt noe om god eller dårlig mor. Men de som sender brødskiver HEVDER at de andre mener de er dårlige mødre, mens de påpeker at det å ville fylle matboksen med noe annet også er bare med motivet om å være «perfekt mor». Anonymkode: 80b33...91d Selvfølgelig sies det ikke rett ut. Herregud. Men det snakkes ufattelig mye møkk om helt vanlig, normalt sunn mat her i tråden - og synes en andre serverer barna sine dritt, så er det ikke akkurat så innmari mange "mødre-stjerner" en tildeler andre...? Ene og alene fordi en føler seg litt snurt fordi andre ikke helt skjønner greia med å gjøre så veldig ut av en matpakke. At andre ikke legger verdi i det samme som en selv. Hva med bare å forklare det da - hvorfor en velger slik - heller enn å gå til regelrett nedsabling av andre? "Tilsvar" som en anonym litt under deg kaller det. Jojo.... Angrep er visstnok det beste forsvar, sies det - vel.... Er det rart barn mobber.......?? Anonymkode: 05269...db9
Vannessa Skrevet 12. august 2018 #123 Skrevet 12. august 2018 Du kan lage hva du vil å legge i matboksen, ett lurt triks er å legge matboksen/posen i frysen sik at den tiner innen lunch daholder den seg frisk å god hele dagen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå