Forever22 Skrevet 4. november 2018 #881 Skrevet 4. november 2018 Skal faktisk ikke se på det mer nå. Når det skal være et program hvor danseferdighetene SKAL være i fokus, men likevel så danker de ut den beste av de alle. Det er ikke rett på noen som helst måte! Dommerne burde hatt sånn at de kunne reddet en som røk ut, sånn som de har i Idol. For dette blir jo bare urettferdig. Martine haler vel inn stemmer av disse bloggleserne sine.. 5
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #882 Skrevet 4. november 2018 Skal vi danse er et underholdningsprogram. Et danse-program hvor kjendiser skal lære seg å danse. Det er dommere der som er eksperter på dans, sier meningen sin og gir dem poeng. Men seere får og være med på å påvirke poeng-summen. Alle har hver sin favoritt, sånn er det i alle sånne program. Idol er et sang program, med dommere som ikke gir noen poeng eller får lov til å bestemme noen ting på slutten. Det er ofte at de som har den beste stemmen, ryker, og en som faktisk ikke kan synge på langt nært så bra - vinner. Det er sånn det er med disse programmene. Om Skal vi danse hadde kuttet ut at vi skulle stemt, hadde det ikke vært noe skal vi danse. De vil ha inn penger fra stemmene, og oppfordrer derfor oss til å stemme så ikke den vi heier på ryker. Alle fire som var på parketten i går har blitt gode dansere, de har utviklet gode danseferdigheter og fortjener å vinne alle sammen. Klarer man ikke å se på et program fordi favoritten røyk ut, burde man gå i seg selv og prøve å ikke være så dårlig taper. Anonymkode: 14083...69e 8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #883 Skrevet 4. november 2018 blogger, tidligere fotballspiller og maler er dem som kjemper om skal vi danse tittelen 2018. Hvor mange har vært i duell, hvor mange har rykket ut av programmet og blitt hentet inn igjen? For meg virker det som at det er maleren som vinner konseptet skal vi danse 2018. Gratulerer. Helt utrolig at programmet har klart å komme seg igjennom i denne sesongen. Men igjen leke poeng trekkene som martine fikk var bare for å gjøre noe spennende på overflaten, men som ikke gjelder i det store og det hele siden det er tv seere som bestemmer hvem som går videre og ikke. Men for å være ærlig, om Sophie Elise hadde hatt mer støtte fra hjem og sine nærmeste FYSISK så kunne hun være den som gikk til topps og vunnet det hele. Det hadde hun ikke dermed var det psykiske problemer som innhentet henne istedenfor. Anonymkode: 28b95...3e2 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #884 Skrevet 4. november 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal vi danse er et underholdningsprogram. Et danse-program hvor kjendiser skal lære seg å danse. Det er dommere der som er eksperter på dans, sier meningen sin og gir dem poeng. Men seere får og være med på å påvirke poeng-summen. Alle har hver sin favoritt, sånn er det i alle sånne program. Idol er et sang program, med dommere som ikke gir noen poeng eller får lov til å bestemme noen ting på slutten. Det er ofte at de som har den beste stemmen, ryker, og en som faktisk ikke kan synge på langt nært så bra - vinner. Det er sånn det er med disse programmene. Om Skal vi danse hadde kuttet ut at vi skulle stemt, hadde det ikke vært noe skal vi danse. De vil ha inn penger fra stemmene, og oppfordrer derfor oss til å stemme så ikke den vi heier på ryker. Alle fire som var på parketten i går har blitt gode dansere, de har utviklet gode danseferdigheter og fortjener å vinne alle sammen. Klarer man ikke å se på et program fordi favoritten røyk ut, burde man gå i seg selv og prøve å ikke være så dårlig taper. Anonymkode: 14083...69e Det handler ikke om å være en dårlig taper, men at programmet faktisk er helt uinteressant når favoritten ryker ut. Da er det ikke igjen noe til å holde på interessen. Anonymkode: 92ee2...1eb 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #885 Skrevet 4. november 2018 Jeg er helt enig i at SVD har faktisk holdt lavere nivå sammenlignet tidligere sesonger. Både dans og deltagere. Halve staben med deltagere var TV2-relaterte kjendiser, mens andre halve var bloggere, paradise hotel og idrettsutøvere jeg ikke visste hvem var. Jeg er heller ikke fan av at alt skal være show fra gang til gang. Savner også å bli fortalt på forhånd hvilken dans som skal danses. "Kan Trine og Egor komme til dansegulvet for sin cha cha cha"-kommentatoren forsvant jo for noen år siden. Den eneste som gjorde programmet verdt å følge med på trakk seg, hun imponerte meg ihvertfall veldig. Anonymkode: a5105...a57 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #886 Skrevet 5. november 2018 På 27.10.2018 den 22.27, AnonymBruker skrev: Jeg tror det bare er personligheten hans. Han var sånn med Jorunn Stiansen også. Men jeg tipper det blir ett par av Rikke og Jan Gunnar. Anonymkode: 51451...d1f Tviler på at svensken vil ha Martine...altfor barnslig. Rikke og Jan Gunnar?? Tja...god kjemi er det ingen tvil om, men kanskje litt for stor aldersforskjell? Rikke virker voksen for alderen da...hadde jo vært gøy 😉 Anonymkode: a6bc8...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #887 Skrevet 10. november 2018 Gleder meg til å se Jan Gunnar danse i kveld. Håper han når finalen 💃🏻 Anonymkode: bafe0...882 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #888 Skrevet 10. november 2018 På 5.11.2018 den 10.01, AnonymBruker skrev: Tviler på at svensken vil ha Martine...altfor barnslig. Rikke og Jan Gunnar?? Tja...god kjemi er det ingen tvil om, men kanskje litt for stor aldersforskjell? Rikke virker voksen for alderen da...hadde jo vært gøy 😉 Anonymkode: a6bc8...3d7 Hvor gammel er Rikke da? Jan Gunnar er i hvert fall 37. Anonymkode: 09f0e...afc
Egenskap Skrevet 10. november 2018 #889 Skrevet 10. november 2018 en rar sammensetning av dansere som er kommet til topp 3. Sitter igjen med en bi smak av det hele siden det ikke er ferdigheter produksjonen står igjen med av deltakere. Her redder hele konseptet ved at dem har to gode programledere som overskygger det hele miserable av danse ferdigheter som kommer til uttrykk. En kan spørre seg hvordan kunne alle 3 snuble seg helt frem til semifinalen. Det finnes mange sportslige overraskelser som har skjedd i sports historien. Selv om ikke dette kan nevnes i samme kategori siden dette handler kun om kjendiser, kjendiser som er head huntet av produksjonen for at det skal bli en reise for dansere selv og tv seere. Her handler hele konseptet om underholdning for tv seere, et marked som skal gi gode inntekter til produksjons selskapet. En kan vel si som en konklusjon, dem som er topp 3 er mennesker som er psykisk sterke, som er fostret opp uavhengig av blogg, men med menneskelige relasjoner. Håper dette er det som kan være overskriften til alle bloggere som egentlig er psykisk svake mennesker, som ikke finner næring igjennom at dem bygger vennskap til falske mennesker som dem aldri allikevel ikke kjenner. Livet handler om med mennesker, jobb og menneskelige relasjoner som gir livet en styrke på et helt annet nivå.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #890 Skrevet 10. november 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er Rikke da? Jan Gunnar er i hvert fall 37. Anonymkode: 09f0e...afc 23-24 tror jeg... Anonymkode: a6bc8...3d7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #891 Skrevet 10. november 2018 Håper på Jan Gunnar og Einar i finalen! Føler egentlig at TV2 hyper både Einar og Martine litt for mye, så satser på at Jan Gunnar får nok stemmer til å gå rett til finalen i dag. Martine ønsker jeg for all del ikke der! Anonymkode: a6bc8...3d7 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #892 Skrevet 10. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper på Jan Gunnar og Einar i finalen! Føler egentlig at TV2 hyper både Einar og Martine litt for mye, så satser på at Jan Gunnar får nok stemmer til å gå rett til finalen i dag. Martine ønsker jeg for all del ikke der! Anonymkode: a6bc8...3d7 Hva er galt med Martine? Anonymkode: 4c8c3...46d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #893 Skrevet 10. november 2018 Einar har høyest odds for ikke å ryke ut i dag. Det vil si på norsk tipping. Hele 4.00 får du innsatsen om Einar skal ryke ut i dag. Norsk tipping har satt Einar som favoritt. Anonymkode: 28b95...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #894 Skrevet 10. november 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med Martine? Anonymkode: 4c8c3...46d Sier ikke at det er noe galt med henne. Vil bare ikke at hun skal vinne. Anonymkode: a6bc8...3d7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #895 Skrevet 10. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sier ikke at det er noe galt med henne. Vil bare ikke at hun skal vinne. Anonymkode: a6bc8...3d7 Vil du begrunne hvorfor? Anonymkode: 4c8c3...46d 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #896 Skrevet 10. november 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du begrunne hvorfor? Anonymkode: 4c8c3...46d Hvorfor skal jeg det? Vil at Jan Gunnar og Einar skal til finalen. Trenger ikke å dra den noe lenger. Anonymkode: a6bc8...3d7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #897 Skrevet 10. november 2018 Martine er favoritt hos mange unge gutter. Anonymkode: 28b95...3e2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #898 Skrevet 10. november 2018 Martine burde absolutt røket forrige lørdag! Sånn som det har blitt krysser jeg fingre for Einar og JanGunnar i finalen Anonymkode: b7c03...040
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #899 Skrevet 10. november 2018 5 timer siden, Egenskap skrev: en rar sammensetning av dansere som er kommet til topp 3. Sitter igjen med en bi smak av det hele siden det ikke er ferdigheter produksjonen står igjen med av deltakere. Her redder hele konseptet ved at dem har to gode programledere som overskygger det hele miserable av danse ferdigheter som kommer til uttrykk. (..) Med alle som har klaget på programlederne, i denne tråden, vil du si noe om hva du synes er positivt med dem? Anonymkode: 79fbe...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2018 #900 Skrevet 10. november 2018 Men Einar danser jo helt ekstremt lite??? Anonymkode: 8911e...b03 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå