Gå til innhold

Skal vi danse 2018

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? hva snakker du om`?

Anonymkode: b3bad...7a8

hva jeg snakker om? om du setter på brillene dine, så finner du ut at det er et dansepar som ikke er med i programmet. Det tilsier at det er mange minutter som ikke blir brukt på det som var lagt opp til i produksjonsplanen.

Anonymkode: 28b95...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Hun danset for en venn som valgte å ta livet sitt❤️ Det går rett i hjerte mitt, selvmord er så grusomt, unge mennesker som velger å ta sitt eget liv... Deretter fikk hun vel mye hets rundt dette som hun skrev om...Jeg oppfattet budskapet hennes som å ta vare på hverandre, hun hadde ikke kontaktet vennen sin en tid før han tok selvmord...

Stemmer det. Jeg hadde helt glemt hva slags dans hun hadde sist uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

blir det duell i kveld? 

Ja, ingen ryker men den som taper får 3 mindre poeng i neste episode

Anonymkode: 4c8c3...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fått nok bloggere skal ha så mange referanser til livet. Det er synd for Norge det er det som er kjendiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, så deilig å se på Benjamin og Lillian! Det var MAGISK! ❤️

Anonymkode: b0d24...dc5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg synes at Jan Gunnar skulle ha blitt vinner. Fordi de lå jo ganske likt, og Thea har alltid gjort det bra og Jan Gunnar har egentlig ligget litt nede, så føler han skulle ha "fått denne". Med tanke på at de lå jo likt i konkurransen, mens samlet sett så har han ligget nede. Så hvorfor løfte opp de som allerede er på toppen (Thea)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må si jeg synes at Jan Gunnar skulle ha blitt vinner. Fordi de lå jo ganske likt, og Thea har alltid gjort det bra og Jan Gunnar har egentlig ligget litt nede, så føler han skulle ha "fått denne". Med tanke på at de lå jo likt i konkurransen, mens samlet sett så har han ligget nede. Så hvorfor løfte opp de som allerede er på toppen (Thea)

Hadde blitt litt feil å gi medlidenhetspoeng i stedet for å gi det til de som gjorde det best vel?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir ingen duell i dag, så hva skal tv 2 finne på i den tiden? Noen som ser seg for hva det kommer til å bli? blir det en skikkelig etterpå fest, der alle tv seere kan få bli med på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det blir ingen duell i dag, så hva skal tv 2 finne på i den tiden? Noen som ser seg for hva det kommer til å bli? blir det en skikkelig etterpå fest, der alle tv seere kan få bli med på? 

Det blir duell. Sa det rett før reklamen

Anonymkode: c260d...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Tonus skrev:

Hadde blitt litt feil å gi medlidenhetspoeng i stedet for å gi det til de som gjorde det best vel?

Hørte du ikke hva de sa og leser du ikke hva jeg skrev? De lå jo begge helt likt, men "thea trakk det lengste strået", altså flaks. De lå helt likt i konkurransen. Hadde vært noe annet om Jan Gunnar var dårligere og at de sa at Thea var best av de to, noe de ikke sa. Det er ikke medlidenhetspoeng, det handler om å løfte opp han som ligger bak Thea, i stede for å løfte opp Thea som allerede er så høyt som hun kan være, når det da sto mellom to som er helt likt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørte du ikke hva de sa og leser du ikke hva jeg skrev? De lå jo begge helt likt, men "thea trakk det lengste strået", altså flaks. De lå helt likt i konkurransen. Hadde vært noe annet om Jan Gunnar var dårligere og at de sa at Thea var best av de to, noe de ikke sa. Det er ikke medlidenhetspoeng, det handler om å løfte opp han som ligger bak Thea, i stede for å løfte opp Thea som allerede er så høyt som hun kan være, når det da sto mellom to som er helt likt. 

Dette er en konkurrnse, ikke et sosialist-opplegg.

Thea er bedre.

Anonymkode: cf85f...52b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spår at Martine Lunde blir sammen med dansepartner innen et år tid :) Han er åpenlyst forelsket i henne .. 

Anonymkode: 1b82a...66a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ånei! Nå kom Martine i duell, bra de ikke ryker.

STEM PÅ HENNE PÅ TV2.no😍

Anonymkode: 4c8c3...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ice-91 skrev:

Lett å se at Martine og Fredrik har kopiert etter videoen over.

Det samme med Sophie Elise for noen uker siden:

Så kjedelig at de kopierer... Har tenkt de er så kreative og originale, men tydeligvis ikke.

Anonymkode: 71b00...228

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke fatter hvorfor Einar ikke engang kommer i duell? Jeg synes absolutt han har blitt noe bedre siden dag 1, men! Han danser jo ikke mye, han har ikke mange trinn! Skjønner ikke at han ikke havner i bånn. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Ice-91 skrev:

Lett å se at Martine og Fredrik har kopiert etter videoen over.

Det samme med Sophie Elise for noen uker siden:

Dette syntes ikke jeg er helt greit 🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, KLJ skrev:

Er jeg den eneste som ikke fatter hvorfor Einar ikke engang kommer i duell? Jeg synes absolutt han har blitt noe bedre siden dag 1, men! Han danser jo ikke mye, han har ikke mange trinn! Skjønner ikke at han ikke havner i bånn. 

Tror det handler mye om at dansepartneren hans lager veldig gode koreografier, som vekker gode følelser i folk og får han til å fremstå så bra som mulig

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, KLJ said:

Pga Anette! ❤️ Endelig har hun en partner hun når lengre i programmet med, så får hun vise det hun kan. Utrolig dyktig danser! 

Og han er karismatisk, det smitter over tvn. Husk at de danser etter alder. Han gjør det veldig bra til å være en voksen mann, så gir seg ut på noe sånt første gang i sitt liv :) 

Anonymkode: 1b82a...66a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tonus skrev:

Tror det handler mye om at dansepartneren hans lager veldig gode koreografier, som vekker gode følelser i folk og får han til å fremstå så bra som mulig

Ja hun er helt fantastisk flink og dyktig. Bare blir så feil om han kommer i finalen pga partneren😒 Men nå som SE er ute vinner sikkert Thea. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...