halvehimmelen Skrevet 19. oktober 2018 #621 Del Skrevet 19. oktober 2018 På 18.10.2018 den 21.29, AnonymBruker skrev: Var det fordi Amalie ble "sur" etter exiten at det ikke ble skrevet noe om hvem som røk ut etterpå? Jeg søkte på tv2 underholdning på søndag, men det sto ingenting, så konkluderte med at ingen røk på lørdag.. Anonymkode: d077c...de1 Jeg vet ikke om det er derfor det ikke ble skriverier, men sur ble hun ja. Eller, veldig trist i alle fall. Hun stilte ikke på banketten sammen med de andre for å ta intervjuer og lignende etter sending, hun var for nedstemt etter å ha blitt stemt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 19. oktober 2018 #622 Del Skrevet 19. oktober 2018 Spent på hvem som ryker i morgen. Gjetter Einar eller Jan Gunnar. Håper Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #623 Del Skrevet 19. oktober 2018 På 14.10.2018 den 16.11, AnonymBruker skrev: Sophie Elise må lære seg å danse med munnen lukket. Den står jo på vidt gap (nesten) hele tiden når hun svinger seg på dansegulvet. Anonymkode: e430a...c07 En av gledene med å operere nesa noen ganger... Anonymkode: b61cf...c7e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 19. oktober 2018 #624 Del Skrevet 19. oktober 2018 55 minutter siden, halvehimmelen skrev: Jeg vet ikke om det er derfor det ikke ble skriverier, men sur ble hun ja. Eller, veldig trist i alle fall. Hun stilte ikke på banketten sammen med de andre for å ta intervjuer og lignende etter sending, hun var for nedstemt etter å ha blitt stemt ut. Hun så skuffet ut, men jeg tror hun tok det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #625 Del Skrevet 19. oktober 2018 12 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Hun så skuffet ut, men jeg tror hun tok det bra Det gjorde hun ikke. Hun virket først sikkelig bitter for at hun havnet i duell, så virket hun skikkelig sint fordi hun røyk ut. Anonymkode: 14083...69e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 19. oktober 2018 #626 Del Skrevet 19. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjorde hun ikke. Hun virket først sikkelig bitter for at hun havnet i duell, så virket hun skikkelig sint fordi hun røyk ut. Anonymkode: 14083...69e Morsk i blikket, men hun sa ikke noe galt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #627 Del Skrevet 20. oktober 2018 hvem har størst bryster i skal vi danse? Anonymkode: 28b95...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #628 Del Skrevet 20. oktober 2018 Hva var det som gjorde at dansen til Martine var dedikert til besteforeldrene? ... Anonymkode: fc3b1...cc8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #629 Del Skrevet 20. oktober 2018 Hun (glemt navnet) som danser med Solli ligner på Ida Gran Anonymkode: fc3b1...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 20. oktober 2018 #630 Del Skrevet 20. oktober 2018 Nå er det påtide at han Jan Gunnar(??) Solli ryker... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #631 Del Skrevet 20. oktober 2018 Litt uenig der. Selv setter jeg veldig pris på at noen tar kontakt med meg over f.eks. Messenger/Facebook. Det kan gjøre hele dagen min bra. Anonymkode: fc3b1...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 20. oktober 2018 #632 Del Skrevet 20. oktober 2018 Da venter eg på alle som skal klage på Sophie Elise... Fyr løs. Regner med hun gjorde noe feil denne gangen og? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #633 Del Skrevet 20. oktober 2018 Er ikke meningen å være negativ her, Sophie danset bra, men hvorfor må alt være på den triste siden? Og må alltid handle om tårer og alt med det? Hvorfor ikke velge å hylle en person som er her nå, og vise at man setter pris på vedkommende.. Anonymkode: fc3b1...cc8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #634 Del Skrevet 20. oktober 2018 2 minutter siden, kindagirl skrev: Da venter eg på alle som skal klage på Sophie Elise... Fyr løs. Regner med hun gjorde noe feil denne gangen og? Hun var flink Anonymkode: fc3b1...cc8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kindagirl Skrevet 20. oktober 2018 #635 Del Skrevet 20. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er ikke meningen å være negativ her, Sophie danset bra, men hvorfor må alt være på den triste siden? Og må alltid handle om tårer og alt med det? Hvorfor ikke velge å hylle en person som er her nå, og vise at man setter pris på vedkommende.. Anonymkode: fc3b1...cc8 Der kom det.. Syns det er supert at hun hedrer en som er død. Han tok jo faktisk liv av seg. Og det hun sier er så viktig! Man må bry oss.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest COSL Innovator Skrevet 20. oktober 2018 #636 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg har aldri vært en fan av Sofie Elise, men hun får flere og fler stjerner i boks DEA meg. Kjempeflink jente på dansegulvet og jeg håper hun står igjen som en vinner til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #637 Del Skrevet 20. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke meningen å være negativ her, Sophie danset bra, men hvorfor må alt være på den triste siden? Og må alltid handle om tårer og alt med det? Hvorfor ikke velge å hylle en person som er her nå, og vise at man setter pris på vedkommende.. Anonymkode: fc3b1...cc8 oppmerksomhet Anonymkode: b3bad...7a8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 20. oktober 2018 #638 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg synes fotballspilleren var flink jeg. Litt stiv kanskje av og til, men slett ikke noe verre enn de to jentene synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #639 Del Skrevet 20. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke meningen å være negativ her, Sophie danset bra, men hvorfor må alt være på den triste siden? Og må alltid handle om tårer og alt med det? Hvorfor ikke velge å hylle en person som er her nå, og vise at man setter pris på vedkommende.. Anonymkode: fc3b1...cc8 Det funker, så hvorfor ikke? Anonymkode: 88e04...6d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #640 Del Skrevet 20. oktober 2018 Akkurat nå, kindagirl skrev: Der kom det.. Syns det er supert at hun hedrer en som er død. Han tok jo faktisk liv av seg. Og det hun sier er så viktig! Man må bry oss.. Enig med deg! Jeg synes dansen og personen hun hedret var nydelig. Ble rørt av både henne og dansen ❤️ Hvorfor gidde å henge seg oppi dette? Det er da mange personer som har vært viktige for oss i livet som har gått bort? Anonymkode: aa83c...40a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå