Gå til innhold

Skal vi danse 2018


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Oj, mange realitykjendiser skal ut på parketten å svinge seg i år.. Hadde håpet på flere solide navn som har vært i «gamet» noen år.. 

Her er den komplette listen; https://www.dagbladet.no/kjendis/dette-er-arets-skal-vi-danse-deltakere/70079342

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir spennende å se kunstner og «poet» Aune Sand, fotballspiller Jan Gunnar Solli og kickbokser Thea Næss i hvert fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at Dorthe Skappel skal være med! Gleder meg også til å se Morten Hegseth.

Er spent på å se Sophie Elise, samt Frank Løke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, calium skrev:

Elsker at Dorthe Skappel skal være med! Gleder meg også til å se Morten Hegseth.

Er spent på å se Sophie Elise, samt Frank Løke. 

Ja, de blir spennende å følge med på.

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise, Morten og Frank i samme program? Nei huff står over

Anonymkode: b25dd...077

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for at det blir nye sesonger av SVD, men føler det er blitt tynt i rekkene hva gjelder kjendiser nå :ler:

Jeg er spent på Aune Sand. Han er en så merkelig skrue at jeg kan ikke annet enn å like ham. Håper bare han skjønner at det er direktesendt og at det faktisk KAN sitte en del barn også å se på, mtp hva han kan finne på å si :ler: 

Frank Løke håper jeg ryker fort. Han fikk jeg mer enn nok av i Farmen kjendis. 

Ellers gleder jeg meg masse! Skulle ønske jeg var kjendis sjæl, slik at jeg også kunne få være med, haha. 

Anonymkode: b0d24...dc5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svakeste listen noensinne. Dette vil jeg ikke en gang vurdere å se på før Aune Sand har røket ut. Tipper ellers jeg ikke var den eneste som tenkte at Dorte Skappel har vært med før, men hun har vel bare intervjuet deltakerne etterpå. 

Anonymkode: 03023...970

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at Aune Sand skal tilbake på skjermen😁Han røk ut av farmen altfor tidlig. Han er jo så genuint glad i livet at man bare blir glad av å se og høre på han😊Og alt han får sagt, fantastisk👏🏻😄

Anonymkode: f8616...9ce

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg har visst hvem alle kjendisene er! Gleder meg til å se. Dette blir spennende.

Anonymkode: ca43f...e13

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Første gang jeg har visst hvem alle kjendisene er! Gleder meg til å se. Dette blir spennende.

Anonymkode: ca43f...e13

Og jeg har aldri kjent igjen færre. Aune Sand (dessverre), Marianne Krogness og Dorte Skappel var de eneste. Begynner nok å bli for gamal 😛 

Anonymkode: 03023...970

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler på meg at Frank Løke ikke eier rytmisk sans, men scorer på underholdningsverdien da 😅

Anonymkode: d077c...de1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det merkes at TV2 plukker i egne rekker. Men for all del: Aune Sand er alltid morsom. De har selvsagt klart å plassere Sophie Elise der, og jeg regner med hun allerede er storfavoritt. Talentet er jo ikke så nøye her, siden det er kidsa som skal stemme frem, og der får nok Sophie Elise mange stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elsker at Aune Sand skal tilbake på skjermen😁Han røk ut av farmen altfor tidlig. Han er jo så genuint glad i livet at man bare blir glad av å se og høre på han😊Og alt han får sagt, fantastisk👏🏻😄

Anonymkode: f8616...9ce

Han gleder jeg meg også til å se. En fantastisk mann 👍👏 Håper bare at han får være med lenger nå enn i Farmen. 

Anonymkode: d9495...52b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På tide å kutte ut det programmet nå, det er oppbrukt- akuratt som kjendisene😏

Anonymkode: bf08b...ced

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Severin skrev:

De har selvsagt klart å plassere Sophie Elise der, og jeg regner med hun allerede er storfavoritt. Talentet er jo ikke så nøye her, siden det er kidsa som skal stemme frem, og der får nok Sophie Elise mange stemmer.

Sophie-Elise viste i Mitt Dansecrew 2015 at hun har talent til å danse. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EinArt! Maleren fra Tid for hjem ❤️ Han vil jeg heie på! 

Ekte, morsom og uhøytidelig!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Testosteron skrev:

Sophie-Elise viste i Mitt Dansecrew 2015 at hun har talent til å danse. 

Syns hun var veldig flink! Men så var hun i danseduell 70% av episodene, og stemt opp av seerne. Så hun har masse øving foran seg! Men stort potensiale! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...