Gå til innhold

Forfaller dere når dere er i forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går supert det, helt til første barn kommer..;-)

Anonymkode: 58969...12b

Hehe, du har nok helt rett! Men jeg blir ikke yngre og alle som er i et forhold i over tyve år vil forfalle. Tidens tann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forfaller når jeg er i dårlig forhold. I forholdet jeg er i nå, har jeg ikke forfalt(uten om 2kg på 4 år). Steller meg likt, kler meg pent, og tar på meg favoritt undertøyet hans, favoritt skjørtet hans osv. I følge samboer har jeg blitt flottere, for nå steller jeg meg for han

Anonymkode: c1f1b...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett nok av kvinner som er slank og flott som eser ut når de kommer i forhold.. Og når de blir singel igjen så er det å trene det av seg igjen. 

Og sånn går no dagan. 

Anonymkode: 04c45...d44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forfaller når jeg er i dårlig forhold. I forholdet jeg er i nå, har jeg ikke forfalt(uten om 2kg på 4 år). Steller meg likt, kler meg pent, og tar på meg favoritt undertøyet hans, favoritt skjørtet hans osv. I følge samboer har jeg blitt flottere, for nå steller jeg meg for han

Anonymkode: c1f1b...a92

Blir han ikke sur når du rapper favoritttrusa og favorittskjørtet hans?

Anonymkode: b90f1...f64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt pussig at forfall først og fremst forbindes med å legge på seg, men jeg gjør jo samme antakelsen selv. Egentlig er det verre dersom forfallet består i at man blir slappere med personlig hygiene og at man blir likegyldig og tar partneren for gitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar meg ikke bevisst forfalle, men jeg kaver ikke like mye med å alltid se bra ut. 

Uansett, når jeg er i et forhold prioriterer jeg alltid tid sammen med kjæresten foran tid jeg før brukte på utseendet. 

 

Anonymkode: b5d83...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, kanskje mitt første forhold fra 17 til 19 år. I det forholdet hadde vi en usunn livsstil. I senere forhold har det ikke vært noen forskjell. Trener like mye, legger like mye (helt normalt mye) i utseende. Ja, jeg liker å være attraktiv både for kjæresten og for andre og får bedre livskvalitet av bekreftelse. Men mest av alt fordi det er min livsstil.

Anonymkode: 2a5f1...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Som mer tilfreds i livet gikk jeg opp noen kilo ja men både jeg og kjæresten var fornøyd med mer former :)

Han blei også mindre opptatt av utseendet, sluttet å ta sol, bruke hår gele, smykker osv men det plagde ikke meg.

Anonymkode: f79e0...4b1

Kanskje like greit 😂

Anonymkode: 04e99...2ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forfaller ikke på andre måter enn det som er naturlig med alderen. Jeg er 29 nå, så jeg er fortsatt ung, men jeg var 20 da jeg ble sammen med mannen. Jeg har sikkert fått noen begynnende linjer siden den gang, men kroppen er den samme. 

Anonymkode: 2582f...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forfalt. Gikk opp 10kg. Når jeg fant ut at typen var utro x4, så tok jeg tak og gikk ned det dobbelte. 

Anonymkode: 8457d...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/6/2018 at 11:38 AM, Overrasket said:

Jeg mener at man har et større ansvar for å ta vare på seg selv når man er i forhold. Jeg er veldig fysisk aktiv, holder garderoben ved like og prøver å utvikle personligheten min også i forhold, og jeg forventer at er partner har samme innstilling. Jeg kunne aldri vært lenge sammen med noen som sluttet å prøve å ta vare på seg selv fordi man er i et fast forhold.

Helt enig! Dette er min tankegang også. 

Anonymkode: 21c30...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...