Gå til innhold

Hvor mye veier bæsjen deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt seriøst emne. Veide meg før og etter jeg bæsja, og var et halvt kilo lettere etterpå. Hva veier deres bæsj? 

Anonymkode: f7133...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjelden jeg bæsjer uten å tisse, egentlig.

Men vekten før og etter har ofte en halvkilo forskjell.

Anonymkode: a04b7...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, alt det rare som folk finner på.

Hva er det som gjør at dere ønsker å vite hva bæsjen deres veier egentlig?

Anonymkode: f41d5...9b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg kom innom denne tråden hvis jeg noen gang skulle ha behov for å veie bæsjen. Hadde jeg ikke lest denne tråden så hadde jeg nemlig tenkt at måten man veier bæsj på vil være på en vekt. Å veie seg selv før og etter dobesøk virker mye lurere 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Emblja skrev:

Jeg er glad jeg kom innom denne tråden hvis jeg noen gang skulle ha behov for å veie bæsjen. Hadde jeg ikke lest denne tråden så hadde jeg nemlig tenkt at måten man veier bæsj på vil være på en vekt. Å veie seg selv før og etter dobesøk virker mye lurere 🙈

Jeg tenkte akkurat det samme som deg, haha.

Anonymkode: f41d5...9b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, alt det rare som folk finner på.

Hva er det som gjør at dere ønsker å vite hva bæsjen deres veier egentlig?

Anonymkode: f41d5...9b7

For meg, da jeg jobbet iherdig med vektnedgang, og hver kilo betydde noe, var det frustrerende å gå på vekta om morgenen på veiedagen hvis det var en dag hvor magen var kranglete og jeg ikke greide å gå på do først. Så enkelt.

Anonymkode: 35b5d...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For meg, da jeg jobbet iherdig med vektnedgang, og hver kilo betydde noe, var det frustrerende å gå på vekta om morgenen på veiedagen hvis det var en dag hvor magen var kranglete og jeg ikke greide å gå på do først. Så enkelt.

Anonymkode: 35b5d...381

Skjønner. Men det høres veldig usunt å være så opptatt av hva man veier.

Anonymkode: f41d5...9b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner. Men det høres veldig usunt å være så opptatt av hva man veier.

Anonymkode: f41d5...9b7

Ja, jeg kan til dels være enig med deg, men jeg mener det kommer litt an på. For meg, en voksen person som hadde slitt med overvekt i årevis, og endelig hadde funnet en slankemetode som fungerte, og i tillegg kun veide meg en dag i uka var det viktig for mestringsfølelse og motivasjon å kunne se det tydelige - og ekstakste - resultstet av iherdig jobbing den ene dagen. :)

 

Anonymkode: 35b5d...381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg kan til dels være enig med deg, men jeg mener det kommer litt an på. For meg, en voksen person som hadde slitt med overvekt i årevis, og endelig hadde funnet en slankemetode som fungerte, og i tillegg kun veide meg en dag i uka var det viktig for mestringsfølelse og motivasjon å kunne se det tydelige - og ekstakste - resultstet av iherdig jobbing den ene dagen. :)

  

Anonymkode: 35b5d...381

Ok. Fint å høre at du bare veide deg en gang i uken og ikke en gang om dagen eller oftere.

Anonymkode: f41d5...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...