AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #1 Del Skrevet 6. august 2018 Helt seriøst emne. Veide meg før og etter jeg bæsja, og var et halvt kilo lettere etterpå. Hva veier deres bæsj? Anonymkode: f7133...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #2 Del Skrevet 6. august 2018 Synes fra 0-0.6 på vekta. Anonymkode: f7d2c...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #3 Del Skrevet 6. august 2018 Sjelden jeg bæsjer uten å tisse, egentlig. Men vekten før og etter har ofte en halvkilo forskjell. Anonymkode: a04b7...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #4 Del Skrevet 6. august 2018 Haha, alt det rare som folk finner på. Hva er det som gjør at dere ønsker å vite hva bæsjen deres veier egentlig? Anonymkode: f41d5...9b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yuumi Skrevet 6. august 2018 #5 Del Skrevet 6. august 2018 Jeg er glad jeg kom innom denne tråden hvis jeg noen gang skulle ha behov for å veie bæsjen. Hadde jeg ikke lest denne tråden så hadde jeg nemlig tenkt at måten man veier bæsj på vil være på en vekt. Å veie seg selv før og etter dobesøk virker mye lurere 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #6 Del Skrevet 6. august 2018 5 minutter siden, Emblja skrev: Jeg er glad jeg kom innom denne tråden hvis jeg noen gang skulle ha behov for å veie bæsjen. Hadde jeg ikke lest denne tråden så hadde jeg nemlig tenkt at måten man veier bæsj på vil være på en vekt. Å veie seg selv før og etter dobesøk virker mye lurere 🙈 Jeg tenkte akkurat det samme som deg, haha. Anonymkode: f41d5...9b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #7 Del Skrevet 6. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, alt det rare som folk finner på. Hva er det som gjør at dere ønsker å vite hva bæsjen deres veier egentlig? Anonymkode: f41d5...9b7 For meg, da jeg jobbet iherdig med vektnedgang, og hver kilo betydde noe, var det frustrerende å gå på vekta om morgenen på veiedagen hvis det var en dag hvor magen var kranglete og jeg ikke greide å gå på do først. Så enkelt. Anonymkode: 35b5d...381 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #8 Del Skrevet 6. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For meg, da jeg jobbet iherdig med vektnedgang, og hver kilo betydde noe, var det frustrerende å gå på vekta om morgenen på veiedagen hvis det var en dag hvor magen var kranglete og jeg ikke greide å gå på do først. Så enkelt. Anonymkode: 35b5d...381 Skjønner. Men det høres veldig usunt å være så opptatt av hva man veier. Anonymkode: f41d5...9b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #9 Del Skrevet 6. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner. Men det høres veldig usunt å være så opptatt av hva man veier. Anonymkode: f41d5...9b7 Ja, jeg kan til dels være enig med deg, men jeg mener det kommer litt an på. For meg, en voksen person som hadde slitt med overvekt i årevis, og endelig hadde funnet en slankemetode som fungerte, og i tillegg kun veide meg en dag i uka var det viktig for mestringsfølelse og motivasjon å kunne se det tydelige - og ekstakste - resultstet av iherdig jobbing den ene dagen. Anonymkode: 35b5d...381 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #10 Del Skrevet 6. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg kan til dels være enig med deg, men jeg mener det kommer litt an på. For meg, en voksen person som hadde slitt med overvekt i årevis, og endelig hadde funnet en slankemetode som fungerte, og i tillegg kun veide meg en dag i uka var det viktig for mestringsfølelse og motivasjon å kunne se det tydelige - og ekstakste - resultstet av iherdig jobbing den ene dagen. Anonymkode: 35b5d...381 Ok. Fint å høre at du bare veide deg en gang i uken og ikke en gang om dagen eller oftere. Anonymkode: f41d5...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2018 #11 Del Skrevet 6. august 2018 Etter fredagstacoen, ca 3 kilo. Anonymkode: 8c928...38f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå