Gå til innhold

Redd jeg aldri får kjæreste på grunn av overvekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Redd jeg aldri får kjæreste på grunn av overvekt. Noe jeg innbiller eller har jeg like god sjanse som alle andre?

Anonymkode: b640c...45b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet da om mange overvektige som har kjærester. 

Anonymkode: 10cc0...dbc

• Liker 5
Skrevet

Du får bedre sjanser om du slanker deg og innser at det er attraktivt for menn

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Redd jeg aldri får kjæreste på grunn av overvekt. Noe jeg innbiller eller har jeg like god sjanse som alle andre?

Hvor mye overvektig er du da?

AnonymBruker
Skrevet

Du har også sjanse til å få kjæreste. Men du skriver litt lite om deg selv, som om du er dame eller mann, veier du 100 eller 200, eller har du bare 10 kg overvekt. 

Anonymkode: 853a1...7eb

AnonymBruker
Skrevet

Du vil jo alltid kunne få en overvektig kjæreste når du er overvektig selv. 

Anonymkode: db532...fb5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, NO haters please skrev:

Du får bedre sjanser om du slanker deg og innser at det er attraktivt for menn

Faktisk gått ned 10 kilo og jævlig stolt.. men vekta går stoppet lenge

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Faktisk gått ned 10 kilo og jævlig stolt.. men vekta går stoppet lenge

Hvis du trener så må du huske at muskler veier mer enn fett, så selv om det kan virke som at vekta står stille, så har du fortsatt fått en bedre og finere kropp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, NO haters please skrev:

Hvis du trener så må du huske at muskler veier mer enn fett, så selv om det kan virke som at vekta står stille, så har du fortsatt fått en bedre og finere kropp

Ok 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier 110 kg og er 164 cm. Er samboer 😛 vi har vært sammen i to år nå. Du finner nok en som setter pris på deg ❤️ 

Anonymkode: 517ca...baa

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg veier 110 kg og er 164 cm. Er samboer 😛 vi har vært sammen i to år nå. Du finner nok en som setter pris på deg ❤️ 

😁hehe takk, kan jeg spørre hvordan dere møttes? ❤

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😁hehe takk, kan jeg spørre hvordan dere møttes? ❤

På sukker ☺️❤️

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På sukker ☺️❤️

AnonymBruker
Skrevet

Lose some weight

Anonymkode: 81367...224

AnonymBruker
Skrevet

Lose some weight

Snakk norsk 

Anonymkode: 980ea...bd3

• Liker 11
Skrevet

Det er jo mange overvektige som har kjæreste, så det trenger absolutt ikke være et hinder! Men det spørs hvem du vil ha, hvem tiltrekkes du av? Hvis du har lyst på en sprek, atletisk mann, tenker jeg sjansen for at det skal gå i boks er minimal. Jeg er selv slank og sprek, og har aldri vært tiltrukket av en overvektige mann. Overvekt er for meg et svakhetstegn, det kan se ut som de ikke har selvkontroll og ikke bryr seg om egen helse, noe jeg ser på som viktig. De gangene jeg har lagt på meg noen kilo pga røykeslutt, graviditet etc. har jeg alltid tatt tak før det har blitt for mye. Jeg er faktisk nysgjerrig på hvorfor så mange er overvektige, men det er jo ikke stuereint å spørre om. I hvert fall, det er massevis av håp for kjæreste for deg TS! Men så lenge du selv er overvektig vil jeg tro det er menn med litt overvekt som faller for deg også, og hvis det er fint for deg så er jo alt bra. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare slanke deg, siden dette er et problem for deg??

Anonymkode: 97a30...55f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakk norsk 

Anonymkode: 980ea...bd3

Google translate!

• Liker 3
Skrevet

Takk for tips, men jeg syns det blir for enkelt av enkelte å si bare slank deg... For det er ikke enkelt og absolutt ikke et svakhetstegn. Mange sliter med overvekt grunnet sykdom og mange sliter å ta av kiloene for det er en evig kamp. Har selv tatt av 10 kilo men alt har stoppet opp lenge. Men jeg gir ikke opp, så de som faktisk ikke har prøvd å slanke seg trenger ikke si " bare slank deg" de vet ikke en drit om hvordan det er

Dagen tale

Hilsen TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Snuffa99 skrev:

Takk for tips, men jeg syns det blir for enkelt av enkelte å si bare slank deg... For det er ikke enkelt og absolutt ikke et svakhetstegn. Mange sliter med overvekt grunnet sykdom og mange sliter å ta av kiloene for det er en evig kamp. Har selv tatt av 10 kilo men alt har stoppet opp lenge. Men jeg gir ikke opp, så de som faktisk ikke har prøvd å slanke seg trenger ikke si " bare slank deg" de vet ikke en drit om hvordan det er

Dagen tale

Hilsen TS

De fleste sliter ikke med sykdom, det er nok et fåtall. De fleste er late. Jeg hadde det litt for godt og var utrolig inaktiv i vinter og gikk opp 10 kg. Sånn vil jeg ikke være, så har kuttet ut all brus og snacks og spiser kun vanlig og drikker bare vann. Vekta raser nedover. Man må begynne å gjøre noe lenge før vekta står på 100.

Anonymkode: 8882c...8d0

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...