Gå til innhold

Ekstrem usikkerhet/dating.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okey :) Må kjøre samme plan da! Ho tok mer kontakt i går da, og enda mer i dag, så får bare slappe av. Fikk en melding av henne i går også, som var veldig beroligende:) Så møtes vi vel innen 1-2 uker, når det passer! Hun hadde kjøpt leilighet, så da er vel litt av presset over. Vet åssen det greiene der er, med visninger og budgivning!

TS

Anonymkode: 718dd...0f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han var ganske laidback, altså ventet ganske lenge før han sendte ny melding når jeg ikke svarte på en god stund (huff, jeg var ganske kald og litt avvisende husker jeg, utrolig at han gadd). Han var aldri masete. Kunne gå en uke eller to mellom meldinger.

Til slutt konfronterte han meg og sa at han ville møte meg , fordi han var lei av å vente, og ville ikke vente lenger. Men han var hele tiden hyggelig da. Hadde aldri dårlig magefølelse. Jeg fikk da ut fingeren, og når vi møttes så funka det bare. :)

Anonymkode: ab407...620

Men han tenkte nok det samme som jeg gjør, at dette er verdt å satse på/utforske. Får bare den følelsen liksom, at dette kan funke :)

TS

Skrevet

Update: Ting har gått seg til, og kontakten har tatt seg opp. Hun har nå flyttet hit, og startet studier. Så denne uka er ganske uaktuell i forhold til et møte. Men bør jeg "kreve" et møte neste uke? Tenker hun bør kunne prioritere litt. Merker den greia her må eskalere litt snart, kommer ingen vei med tekst og tlf. 

TS

• 1 måned senere...
Skrevet

Har faktisk møtt denne jenta nå, og hun har overnattet hos meg allerede. Kjempegod kjemi, hun tar mer kontakt enn aldri før. Hvem hadde trodd?

Godt ting kan gå annerledes enn de ser ut til i utgangspunktet :)

Litt motivasjon til dere andre som sliter med kjærligheten👍

TS

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har faktisk møtt denne jenta nå, og hun har overnattet hos meg allerede. Kjempegod kjemi, hun tar mer kontakt enn aldri før. Hvem hadde trodd?

Godt ting kan gå annerledes enn de ser ut til i utgangspunktet :)

Litt motivasjon til dere andre som sliter med kjærligheten👍

TS

Så godt å høre TS!

Anonymkode: ecf09...879

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så godt å høre TS!

Anonymkode: ecf09...879

Takk :)

Skrevet

Huff, du virker slitsom TS.

Skrevet
31 minutter siden, jabx skrev:

Huff, du virker slitsom TS.

Spy ut dritt en annen plass.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...