Gå til innhold

Dør mer innvendig for hver uke som går

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke en kvinne, og siden jeg holder slike tanker skjult i virkeligheten følte jeg et behov for å få de frem her.

Situasjonen min er sånn at pga. mye mobbing og sosial angst, har jeg holdt meg veldig mye inne siden 14 årsalderen og hvis jeg var ute var det kun fotballtreninger, butikken, kino, ferier med familien osv. Altså dvs. minimal - og da mener jeg minimal kontakt med noen av det motsatte kjønn

Jeg vet jeg er over gjennomsnittet, jeg klær og oppfører meg normalt, snakker behersket når jeg først kommuniserer, som jeg alltid har vært. Ser fortsatt ut som jeg var i slutten av tenårene, som heller ikke er lenge siden btw.

men
unnskyld språket, men føler meg som en j*vla taper for at jeg var for autist som 15-16 åring når det var da jeg skulle dratt på fester og vært sosial
hvis det er ei jeg liker godt nå, så kunne jeg drømt om å være hennes første, for men *rage* for sånn 6 ÅR siden...
Nå føler jeg at de fleste jentene jeg vil ha på min alder eller litt yngre er oppbrukt, eller hatt 10+ pikker inni seg eller gått på så mange fester at det ikke er spesielt for dem lengre.  Dette er en ganske stor turn off for meg, men kan ikke klandre dem for alt jeg ikke gjorde når tiden var inne er jo bare min feil.

Å være fuckboy eller slayer har aldri falt meg inn, ser bare ikke poenget og det eneste man søker er bekreftelse og seksuell nytelse, men jeg har andre verdier enn det og er mer "gammeldags" på den måten, tror jeg

finnes det jenter der ute, som er universalt vakre, som ikke har vært helt slut? og er sistnevnte like vanlig som jeg tror? 

mvh en totalt forvirret person...

Anonymkode: ef114...9b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En universelt vakker jente, som er introvert, forsiktig, konservativ seksualmoral og ekstremt selektiv, og også interessert i deg? Nei, det tror jeg ikke.

Hvorfor er det ikke mer nærliggende å tenke at en jente som er som deg, velger deg? En jente som heller ikke har vært sosial i ungdomstiden har kanskje ikke de sosiale egenskapene som gutter liker, hun har kanskje ikke lært seg å kle seg og sminke seg helt riktig, kanskje er hun ikke spesielt attraktiv, men hun er da mer på ditt nivå. Er ikke det godt nok?

Anonymkode: a9d3f...4f7

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

finnes det jenter der ute, som er universalt vakre, som ikke har vært helt slut? og er sistnevnte like vanlig som jeg tror? 

Som ikke synes du er en like stor turn off som du mener mange kvinner er? Trokke det, nei... Kvinner har også standarder vettu

Anonymkode: fb87c...dab

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En universelt vakker jente, som er introvert, forsiktig, konservativ seksualmoral og ekstremt selektiv, og også interessert i deg? Nei, det tror jeg ikke.

Hvorfor er det ikke mer nærliggende å tenke at en jente som er som deg, velger deg? En jente som heller ikke har vært sosial i ungdomstiden har kanskje ikke de sosiale egenskapene som gutter liker, hun har kanskje ikke lært seg å kle seg og sminke seg helt riktig, kanskje er hun ikke spesielt attraktiv, men hun er da mer på ditt nivå. Er ikke det godt nok?

Min fenotype for å si det sånn, ligner nok mye mer på sånn du tenker om en fuckboy enn en som går på datakafeér for å spille PC. Jeg har faktisk en sosial sirkel, og er ikke dårlig sosialt, bare at jeg ikke har begynt helt å være med en jente/jenter enda.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke en kvinne, og siden jeg holder slike tanker skjult i virkeligheten følte jeg et behov for å få de frem her.

Situasjonen min er sånn at pga. mye mobbing og sosial angst, har jeg holdt meg veldig mye inne siden 14 årsalderen og hvis jeg var ute var det kun fotballtreninger, butikken, kino, ferier med familien osv. Altså dvs. minimal - og da mener jeg minimal kontakt med noen av det motsatte kjønn

Jeg vet jeg er over gjennomsnittet, jeg klær og oppfører meg normalt, snakker behersket når jeg først kommuniserer, som jeg alltid har vært. Ser fortsatt ut som jeg var i slutten av tenårene, som heller ikke er lenge siden btw.

men
unnskyld språket, men føler meg som en j*vla taper for at jeg var for autist som 15-16 åring når det var da jeg skulle dratt på fester og vært sosial
hvis det er ei jeg liker godt nå, så kunne jeg drømt om å være hennes første, for men *rage* for sånn 6 ÅR siden...
Nå føler jeg at de fleste jentene jeg vil ha på min alder eller litt yngre er oppbrukt, eller hatt 10+ pikker inni seg eller gått på så mange fester at det ikke er spesielt for dem lengre.  Dette er en ganske stor turn off for meg, men kan ikke klandre dem for alt jeg ikke gjorde når tiden var inne er jo bare min feil.

Å være fuckboy eller slayer har aldri falt meg inn, ser bare ikke poenget og det eneste man søker er bekreftelse og seksuell nytelse, men jeg har andre verdier enn det og er mer "gammeldags" på den måten, tror jeg

Slayer er et av mine absolutt favoritt band 🤟🏼

Anonymkode: 02bd5...015

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med det kvinnesynet der tror jeg nok ikke du har så store muligheter på å få til det du ønsker. Beklager :) 

Anonymkode: fd25f...889

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Når du tror at de fleste jenter er horer, så er det jo noe galt med hvordan du ser verden. Kan virke som du har behov for å se på deg selv som bedre enn andre. En forsvarsmekanisme.

Anonymkode: 9aa2b...bbd

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som ikke synes du er en like stor turn off som du mener mange kvinner er? Trokke det, nei... Kvinner har også standarder vettu

Anonymkode: fb87c...dab

Attraktive jenter går etter utseende 10/10 ganger, eller hvis fyren har en eller annen form for status, eller penger

Jeg har blitt forsøkt sjekket opp av noen sånne for en god stund siden, men var for feig til å gjøre noe selv.  

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min fenotype for å si det sånn, ligner nok mye mer på sånn du tenker om en fuckboy enn en som går på datakafeér for å spille PC. Jeg har faktisk en sosial sirkel, og er ikke dårlig sosialt, bare at jeg ikke har begynt helt å være med en jente/jenter enda.

Det å kunne snakke med jenter ER jo den største delen av det å ha suksess med jenter. Har du ikke det på plass er du ikke attraktiv, selv om du anser deg selv som "objektivt" attraktiv. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selv om du ikke er rundbrenner, har du eksakt samme kvinnesynet som det fuckboys har. Håpe du aldri får deg kjæreste. 

Anonymkode: 5250e...908

• Liker 11
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men

Slayer? 

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må gjøre noe med ditt syn på sex.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å kunne snakke med jenter ER jo den største delen av det å ha suksess med jenter. Har du ikke det på plass er du ikke attraktiv, selv om du anser deg selv som "objektivt" attraktiv. 

De fleste klarer å snakke normalt med en annen person. En mann må se bra ut for at han skal ha suksess med attraktive jenter, den gir jeg meg ikke på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Du må gjøre noe med ditt syn på sex.

Og hva sier det å ha 18k innlegg på ett kvinneforum om deg som mann?

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvis «ti pikker» er turn off for deg så begynner jeg å lure... Aner ikke hvor gammel du er, men en dame rundt 30 som kun har ligget med ti stk skal du være glad for å finne. 

Du burde jobbe med både kvinnesyn og selvtilliten din. 

Anonymkode: d08e3...b32

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva sier det å ha 18k innlegg på ett kvinneforum om deg som mann?

At jeg er aktiv på forumet?:vetikke: Muligens fordi jeg lykkes i å kommunisere med kvinner? Idunno. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du tror at de fleste jenter er horer, så er det jo noe galt med hvordan du ser verden. Kan virke som du har behov for å se på deg selv som bedre enn andre. En forsvarsmekanisme.

Anonymkode: 9aa2b...bbd

Skrev aldri det, det jeg skrev var de som jeg liker, og jeg er ganske kresen, og de som har utseendet med seg

Og jeg er klar over at det er langt på nær alle jenter som er som det, men de som er vakre og vet det vil jo vise seg frem, og leve livet, og jeg klandrer dem ikke for det for jeg var ikke klar når jeg burde vært det, i yngre alder.

Jeg bare lurte på om det er vanlig for disse jentene å ha hatt seg nok, eller om dere kjenner folk som det som har vært mer selektive.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hvis «ti pikker» er turn off for deg så begynner jeg å lure... Aner ikke hvor gammel du er, men en dame rundt 30 som kun har ligget med ti stk skal du være glad for å finne. 

Du burde jobbe med både kvinnesyn og selvtilliten din. 

Anonymkode: d08e3...b32

Er glad jeg er nærmere 16 enn 30.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke blitt mindre forvirret for å si det sånn...

AnonymBruker
Skrevet

WTF?

Anonymkode: 10c70...35c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...