melina Skrevet 10. mars 2005 #1 Del Skrevet 10. mars 2005 Kan man ha PCO selv om man har regelmessig menstruasjon og eggløsninger(har testet med eggløsningstester hjemme)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 10. mars 2005 #2 Del Skrevet 10. mars 2005 Hei, ja det kan man, jeg har selv PCOS, og har hatt det siden jeg var 20 år, gått til regelmessig kontroller, og det har vært konstant.... Til tross for dette, har jeg de siste årene hatt regelmessig mens, og EL hver eneste mnd. Jeg ble gravid i PP5!!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 10. mars 2005 #3 Del Skrevet 10. mars 2005 Nå er jo ikke pco og pcos det samme da... PCOS har en rekke tilleggstilstander som ikke PCO har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 10. mars 2005 #4 Del Skrevet 10. mars 2005 Nå er jo ikke pco og pcos det samme da... PCOS har en rekke tilleggstilstander som ikke PCO har. Hei Melk, jeg vet at ikke det er helt det samme, men jeg regnet med at siden jeg hadde eggløsning og regelmessig mens, var det ikke usannsynlig at en med PCO også kunne ha det... ville vel egentlig bare dele min erfraing med trådstarter.... er ingen ekspert selv. shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 10. mars 2005 #5 Del Skrevet 10. mars 2005 Ikke ment som kritikk for at du svarte, altså! Hvis jeg tenker meg nøye om så tror jeg man kan ha pco og ha mensen og eggløsning. Men cystene vil jo oftest påvirke en eller annen gang. Ellers ville det jo ikke vært så mye igjen av diagnosen, mens ved pcos har man jo alt det andre i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå