Gå til innhold

Rik, men likevel fattig

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Lykket

Jeg er millionær. Jeg har universitetsgrad, en god jobb og leilighet av høy standard.

Men jeg har ingen å dele livet mitt og dette med. Ingen å stille opp for, hviske kjærlige ord til, si god natt til.

Jeg er rik, men likevel fattig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har man jo et levende bevis for at penger ikke er alt.......

Håper du en dag finner en å bli lykkelig med. Ønsker deg lykke til på ferden ,jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Lykket

Lenge har jeg lett. Overalt. Orker ikke flere nedturer.

Tar til takke med livet jeg fikk. Aksepterer det, men forstår det ikke.

Jeg eksisterer, men lever ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :)

Jeg mente heller at jeg var i den motsatte enden av skalaen enn deg. Jeg har mann og barn og har et lykkelig liv, men vi sliter med økonomien og er nå på vei inn i en gjeldsordning.

Derfor: Man har alltid noe å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg tror initiativtaker til denne tråden prøver å sette søkelyset på følgende spørsmål: Hva er rikdom? Hva er lykke? Og finnes det en sammenheng mellom disse?

Det må være tungt å sitte inne med mange tanker uten noen å dele dem med. Miss Lykket ville nok om ønskelig hatt råd til å betale en privat psykolog f.eks., men det kan nok ikke erstatte en god venn eller partner.

Vi har alle bekymringer å stri med. Kanskje synes det lettere å takle livet og hverdagen når man står sammen. Kanskje er innlegget til Miss Lykket et uttrykk for at hun virkelig savner en god venn og samtalepartner.

Kanskje trenger hun gode råd, og ikke kritikk for at livet ble som det ble?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...