LiseTV Skrevet lørdag kl 16:17 #3501 Del Skrevet lørdag kl 16:17 Ser ikke på noen sport. Tull bare det. Liker du lange flyreiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet lørdag kl 16:18 #3502 Del Skrevet lørdag kl 16:18 Syns det er kjedelig å fly langt er du et julemenneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet søndag kl 08:54 #3503 Del Skrevet søndag kl 08:54 Kalller meg ikke det. Liker maten og pynten, men bruker lite penger på julen. Liker du kalkun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 11:25 #3504 Del Skrevet søndag kl 11:25 Det gjør jeg Ser du på langrenn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet søndag kl 17:40 #3505 Del Skrevet søndag kl 17:40 Gjør ikke det, syns langrenn er kjedelig er du interessert i vintersport? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:06 #3506 Del Skrevet søndag kl 19:06 Hverken eller Føler du deg din egen alder? Anonymkode: 3dc43...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet søndag kl 20:28 #3507 Del Skrevet søndag kl 20:28 Alder er bare et tall Frykter du ett liv i sykehjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 20:32 #3508 Del Skrevet søndag kl 20:32 Gjør ikke det,får nok nyttårsforsetter i januar som mange andre så jeg slipper det hehe Kjøpt deg vintersko i år ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:58 #3509 Del Skrevet søndag kl 20:58 Det har jeg ikke Liker du Elvis Presley? Anonymkode: 3dc43...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet mandag kl 15:41 #3510 Del Skrevet mandag kl 15:41 Ikke så veldig Har du kjøpt ny vinterjakke i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:11 #3511 Del Skrevet mandag kl 16:11 Det har jeg ikke. Mener du kjærligheten er viktigst I livet? Anonymkode: 3dc43...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 22 timer siden #3512 Del Skrevet 22 timer siden Både frihet og kjærlighet er viktigst, kjærlighet kan komme i mange former. Liker du fjellturer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3513 Del Skrevet 21 timer siden Jepp, men skal aldri på " fjelltur" med noen som egt vil på date 🙄 traske alene I skogen er ensomt... Drikker du nok vann? Anonymkode: 3dc43...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 20 timer siden #3514 Del Skrevet 20 timer siden Heller for mye. Skal du på julebord til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 20 timer siden #3515 Del Skrevet 20 timer siden Skal ikke det Liker du kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2 timer siden #3516 Del Skrevet 2 timer siden Noe av det beste jeg vet. Liker du bananer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24 minutter siden #3517 Del Skrevet 24 minutter siden Bananer er godt det er du glad i vafler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå