Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #1 Del Skrevet 9. mars 2005 heisann. er forholdsvis ganske ny her inne på kvinneguiden, men håper det ikke bare er for kvinner, men også menn med spm.. i såfall slår jegtil med et lite spm.. skal overraske jenta mi med en sydentur. men jeg vil gjerne få litt shopping ut av denne turen også og jeg vet at hennes drøm er å reise til tyrkia. ingen av oss har vært her før, men vi har blitt anbefalt hit.. problemet er da........ veldig så udelikat....... jeg er av pakistansk opprinnelse, dog er jeg adoptert og levd i norge siden jeg var 1 år gammel. lever under helt totale norske kår. men jeg har hørt og lest at tyrkere ikke liker pakistanere. og da frykter jeg det værste, dårlig behandling og eventuelt stygge blikk og bråk... dette er ikke noe jeg vil ha på en ferie som skal være bekymringsløs.. er jeg veldig feig nå eller ligger det noe i dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 10. mars 2005 #2 Del Skrevet 10. mars 2005 Menn er velkomne! Litt vag overskirft, mulig du får flere svar om den var litt mer tydelig. Vet ikke noe om Tyrkia, men jeg tror jeg ville tatt sjansen. Dere skal vel til et typisk turiststed, og de bør vel være vant med slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #3 Del Skrevet 10. mars 2005 Det går vel ikke an å se på deg at du kommer akkurat fra Pakistan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miracle Skrevet 10. mars 2005 #4 Del Skrevet 10. mars 2005 er dte ikke slik overalt i verden egentlig???? ikke bry deg om slikt. kast deg på sydentur overask din jente og kos dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #5 Del Skrevet 11. mars 2005 god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. mars 2005 #6 Del Skrevet 16. mars 2005 Enig! Ta henne med, hun blir nok kjempeglad! Du kan jo eventuelt spørre på et reisebyrå om de vet? Jeg har ikke hørt at tyrkere ikke liker pakistanere. Har gått på skole med begge deler, og de hadde ikke problemer med hverandre (etter hva jeg fikk med meg). God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå