Gå til innhold

Snart vår tur


Kim91

Anbefalte innlegg

Cd 1 

Begynte å blø rett før jeg skulle legge meg i går. Enten er det noe skikkelig i veien med strimmlene eller så var det en kjemisk. Uansett så er en ny pp i gang.

Denne syklusen endte på ikke mindre enn 35 dager og jeg som har vært så stabil med 30-31 dager sykluser kjempe lenge. De siste tre måndene har vært:

jul/jun: 27

aug/sep: 32

sep/okt: 35

Liker ikke hvordan denne utviklingen utarter seg 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig! Bedre lykke neste mnd ❤ kan jo være kjemisk siden du hadde litt lang syklus også 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt tante for første gang i nat, og jeg fikk til og med være med på selve fødselen i natt. Min søster var helt utrolig og det var helt fantastisk å høre barnets første skrik.  Jeg fikk ogvære den som klippet navlestrengen. Jeg føler meg så heldig som fikk dele de øyeblikket med de. En opplevelse for livet! :)

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, lillemeg90 skrev:
 

Så kjedelig! Bedre lykke neste mnd ❤ kan jo være kjemisk siden du hadde litt lang syklus også 🤔

Takkfor gode ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Cd 19

Jeg har fått sterkere og sterke tester hele uken. Testet i går ettermiddag, og i dag formiddag. Holdt meg i flere timer etterpå, for å dobbelsjekke og testene var kjempesvak. Lurer på om jeg gått glipp av "peaken" og at jeg da bør satse på at el er i dag. Angrer på at jeg ikke testet i går kveld eller i morges. Det er i tillegg en annen type test enn forrige syklus, så kan ikke sammenligne med bildene fra den gang heller.

20181027_171316.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er langt ifra positive, så vil tro du ikke har hatt EL enda. Det er helt vanlig at de varierer slik før EL 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at de ikke er positive, men synes det er så rart om jeg ikke har hatt el enda. Begynte derfor å lure på om jeg hadde det tideligere denne månden altså før jeg begynte å teste etter el. Tok derfor en graviditetstest, men ble ikke klokere av den grunn. Den viste en tynn rosa strek. Jeg er så lei av å teste med forvirrende resultat nå :(

har så lyst til å ta en test som sier:" kjør på, du har el" eventuelt " gratulerer du er gravid" :(

20181028_193316.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Kim91 skrev:
 

Vet at de ikke er positive, men synes det er så rart om jeg ikke har hatt el enda. Begynte derfor å lure på om jeg hadde det tideligere denne månden altså før jeg begynte å teste etter el. Tok derfor en graviditetstest, men ble ikke klokere av den grunn. Den viste en tynn rosa strek. Jeg er så lei av å teste med forvirrende resultat nå :(

har så lyst til å ta en test som sier:" kjør på, du har el" eventuelt " gratulerer du er gravid" :(

20181028_193316.jpg

Vil tro den er ugyldig siden den ikke er så bred som den skal være 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Kim91 skrev:
 

Vet at de ikke er positive, men synes det er så rart om jeg ikke har hatt el enda. Begynte derfor å lure på om jeg hadde det tideligere denne månden altså før jeg begynte å teste etter el. Tok derfor en graviditetstest, men ble ikke klokere av den grunn. Den viste en tynn rosa strek. Jeg er så lei av å teste med forvirrende resultat nå :(

har så lyst til å ta en test som sier:" kjør på, du har el" eventuelt " gratulerer du er gravid" :(

20181028_193316.jpg

Kom streken etter fristen? Jeg fikk en helt tilsvarende strek på babyplan test, men det var godt etter tidsfristen. Jeg var ikke gravid, men krysser fingrene for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

10 dpo

Hatt stikkinger i magen og ømme bryster. Alle testene jeg har tatt siden 7dpo har fått en svak svak skygge. Gikk derfor til innkjøp av rfsu og fikk en svaaaaak strek både i går og i dag.  På grunn av så mange falske alarmer som jeg har hatt på skyggestreker, så vet jeg ikke om jeg vil la meg selv glede meg enda. Men det er vanskelig

Her et tatt etter fem og det andre etter 30

20181204_081907.thumb.jpg.b566664bb89e730a98bf96a105e0a02f.jpg

😄

20181204_084127.jpg

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kommentar:) Ja. Veldig spennende, og så skummelt også. Hehe

La til et bildet i innlegget tatt etter ca en halvtime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner faktisk å tro at jeg er gravid, kom hjem og tok 3 forskjellige tester. To av de var 10 mlu og en 25. Alle tre fikk svake rosa streker. Jeg er så glad og redd og spent.

Hvordan skal jeg si det og når skal jeg si det til hvem. Jeg må jo so det til han først, men vil ikke gjøre det før jeg har testet med cbd, og skal jeg da vente til det står 3+? Sist jeg var gravid mistet jeg i uke 11 og det gjorde så vondt og vil ikke at han skal ha det så vondt 😕 men så vil jeg jo at vi skal glede oss sammen om det. Hmmm

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Håper virkelig du er gravid :) jejeg tenker at får du en skikkelig dtrek så si det til han! :) ingen nødvendighet å vente til 3+ på CB.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det håper jeg og. 😄

mannet meg opp og sa det til han, og viste frem strimlende. Han sa at han ikke trodde de var positive da de var så svak. Hehe. Får vise han en ny og sterkere om noen dager.

Har også fulgt med på tappen de siste dagen og den har kjentes ut som en nesetipp og vært bakovervendt. I dag var den derimot bakovervendt, rund og glatt. Begge deler er uvant for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...