Gå til innhold

Snart vår tur


Kim91

Anbefalte innlegg

Cd 7

+ 1 glass grapefruktjuice 

+ 1-3 shots med solvipec 

+ har begynt å følg med på eggløsningsstrimmelene.

- temping. Klarer ikke å få til om morgen. I tillegg så mistet jeg den på badet og batteriet gikk i vasken. Var ikke helt våken for å si det sånn😂 

Formen er så som så. Gleder og gruer meg til legetime om noen dager. Er trøtt, kald og kvalm 24/7 😕

Ellers... En nær venninne fikk barn nr 2 før helgen og et enda nærere familie medlem har termin om ca 1 mnd. Husker jeg begynte å grine da jeg fant ut at de var gravide og nå er de i mål/nesten i mål begge to og jeg står på stedet hvil. Jeg kjenner at jeg gleder meg på deres vegne , men samtidig er det veldig sårt, da ønsket er så stort. Håper virkelig det klaffer denne måneden :)

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD 8 og i følge flo 8 dager til eggløsning. Jeg er begynt å ta eggløsningtester og er fasinert over at jeg allerede kan se forskjell på fargen fra dag til dag. Betyr dette at eggløsning kommer tidligere enn forventet mon tro?

Bilde er fra de siste tre dagene:)

 

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kim91 skrev:

CD 8 og i følge flo 8 dager til eggløsning. Jeg er begynt å ta eggløsningtester og er fasinert over at jeg allerede kan se forskjell på fargen fra dag til dag. Betyr dette at eggløsning kommer tidligere enn forventet mon tro?

Bilde er fra de siste tre dagene:)

20180911_170450.jpg

Kanskje, kanskje ikke 😊 du får fortsette å teste. Blir spennende å se 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10 og 6 dager til eggløsning. Tiden går altfor saaaaakte. I går var jeg å tok en rekke blodprøver, så et åpent på svaret:)

20180913_194011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13 og 3 dager til forventet eggløsning. Dette er første måned med eggløsningtester og jeg tester i et sett. 

Nå er jeg mest sannsynlig inne i min fruktbare periode, så jeg drikker et stort glass grapefruktjuice om dagen, tar 2 shots hostesaft, vi har bare sex en gang om dagen (Fortvilede nok) og så sovet jeg med svømmerne inni om natten.

Venter i spenning og håper virkelig det klaffer denne måneden.

Denne uken var jeg inne og tok diverse blodprøver blant annet stoffskifte, så et åpent på resultatene på de og :)

20180916_140145.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke klok på eggløsningstestene. I dag skal jeg i følge Flo ha el, men testen er svakere enn i går. Hadde i tillegg vondt i venstre del av magen , var kvslm og mye eggløsningsslim i går og mindre i dag.

20180919_160336.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 18

Heftig med elslim i dag og mye murring i går. Har ikke fått tatt eltest i dag, men skal gjøre det senere. Forrige syklus var el  på dag 18, så kanskje den er i dag. . :)

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det mye testbilder her ser jeg, men sånn er det bår noe er nytt og spennende, Hehe...men tror jeg har rett med magefølelsen. Enten så har el vært tidligere i dag eller så kommer den i morgen. Dennne ser mer rett ut enn den før noen dager siden. Så nå drikker jeg opp resten av grapefruktjuicen og slutter på solvipec. Begynner også på babyklisteret . :)

20180921_193306.jpg

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 19

Endelig eggløsning :) 3 dager etter flo så jeg skulle ha det. Nå må vi legge inn de siste aksjene og la spenningen begynne.

20180922_095129.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kim91 skrev:

Syklus dag 19

Endelig eggløsning :) 3 dager etter flo så jeg skulle ha det. Nå må vi legge inn de siste aksjene og la spenningen begynne.

20180922_095129.jpg

Håper det sitter denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dpo

I dag har Jeg vært hos legen og fått svar på blodprøvene mine. Jeg har ikke noe problem med stoffskifte, jay. Men derimot lave jernverdier og folat( noe jeg synes er rart da jeg tar tabletter for det daglig).

Ellers så tok jeg celleprøve og har kjent skikkelige murringer i ettertid. Håper ikke jeg har ødelagt for meg selv med å ta det midt i dpoland.  😕

Jeg hadde i tillegg skikkelig med elslim i går 2dpo. Så det synes jeg var litt merkelig nå som jeg er 99% sikker når eggløsning var...

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dpo og tankene løper er all over the place. Det ene øyeblikket sitter jeg å drømmer om positiv test, graviditet og småbarnslivet. Det neste tenker jeg at det aldri kommer til å skje for oss, siden jeg ønsker det for mye. Nå har vi vært uten prevensjon siden juni og gravidmagene rundt oss blir bare større og større. Vet at det er mange som har ventet mye lengre, og all googlingen min forteller meg at dette kommer til å ta tid.

Symptomer eller formen kan man vel kalle det er grei, kvalme og hodepine ( men det er/har jeg alltid),. Ellers så opplever jeg murringer og både  i går og i dag har jeg hatt smerter i nedre rygg, hofte og lår. Skikkelig rart.

Og livmorstappen er ganske høy og gruppen kjennes veldig god. Faktisk har den ikke føltes så dyp siden mensen. Kan det ha med celleprøve å gjøre?

Jeg har kjøpt inn make sure som måler helt ned i 10 jeg. Så gleder og gruer  meg til å begynne å teste neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6dpo

Jeg var skikkelig kvalm i natt, men det er ikke uvanlig at jeg er. Har skikkelig kviseutbrudd og har hatt det noen dager. Sto opp to ganger i natt for å tisse og har løpt på do i et sett i dag. Livmorstappen er passehøy og jeg kan ikke kjenne gropen, så går utifra at det betyr at den er bakovervendt.

Haha, det er merkelig hvordan alt kan tolkes som symptomer 😂, særlig siden det mest sannsynlig bare er ønske som gjør at man tenker tanken på at " tenk om dette betyr at jeg er gravid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dpo

Magen murrer og livmorstappen har snudd seg igjen, og j3g kjenne gropen slik som i forgårs. Da jeg kjente etter fikk jeg strekkbart slim på fingen og ble litt trist da jeg husket at jeg hadde det forrige syklus og. Men så bladde jeg tilbake i dagboken og sammenlignet med flo og det at det var på 13 dpo og nå er jeg bare på 7. Så da er det håp likevel, Hehe. Ble litt lettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn en pakke tester fra make sure( som måler ned 10). Egentlig har jeg lyst  teste med en gang, men vet at det er ALTFOR tidlig, så skal gi det et forsøk i morgen. Jeg er veldig spent, og håper jeg ikke blir for skuffet da det er stor sjanse for at den er negativ... og etter alle de strekene forrige måned, så vet jeg ikke om jeg hadde klart å stole på en strek heller.

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

47 minutter siden, Kim91 skrev:

8dpo

Testen var selvfølgelig negativ :(

Det er veldig tidlig da :) venvent noen dager før du tester igjen så du slipper det slaget i trynet med negativ test hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg er fullt klar over at er tidlig, men klarer ikke å slutte å teste likevel, selv om jeg vet det er tidlig enda.

9dpo

Jeg trodde jeg var sterk og ikke testet i morges, men da jeg var ferdig på jobb løp jeg hjem og testet igjen. Negativ såklart. Begynner å miste troa på denne ppen selv om sjangsene fortsatt er relativ greie. Har derfor bestilt ny pakke mes tester, både hcg og lh :)

Endret av Kim91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er vanskelig og jeg har selv testet tidlig, men aldri fått positiv test før 13 dpo. Så prøvde i slutten nå når vi prøvde å bare drøye i det og se om mensen kom. Enklere sagt enn gjort 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...