AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #1 Del Skrevet 3. august 2018 Finnes det en billig måte utenom tannlegen? Jeg har hørt mye om crest 3d whitestrips, men jeg synes det er alt for shady og prøve å bestille fra ebay pga masse svindlere fra Hong Kong osv. Er redd for å putte noe i munnen uten å være 100% sikker på innholdet. Norske produkter er jo så svake at det ikke er noe poeng i å bruke. Jeg har hørt om å blande hydrogen peroxide og natron, og at det er en trygg måte å gjøre det på bortsett fra at det må gjentas veldig ofte pga det bare kan kjøpes i 3% i Norge, og man helst bør ha 5-10 for bedre effekt. Deres tips? Hva har faktisk fungert for dere som dere har sett genuin virkning av? Anonymkode: 2e215...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2018 #2 Del Skrevet 4. august 2018 Aldri bleika tenna. Er i 40 årene Anonymkode: 187e4...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #3 Del Skrevet 7. august 2018 Ser du skriver utenom tannlegen, men jeg vil likevel anbefale det! Du får gode råd og oppfølging av en fagperson underveis. Jeg bleket alltid hos tannlege. Tannhelse er noe man skal ta på alvor, synes jeg Anonymkode: a03de...151 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. august 2018 #4 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Jeg fikk ikke lov å bleke hos tannlege fordi de er for hvite. Naturlig. Det var jeg uenig i og brukte crest 3d whitestrips fra ebay, men merket ikke stor forskjell etter ca 10 gangers bruk. Endret 7. august 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteSitron Skrevet 7. august 2018 #5 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg også vil bare skyte inn at du bør gjøre det hos tannlege. Det koster litt, men da sparer man heller litt lenger. Er ikke gøy å ødelegge emaljen sin for å spare 2000 kroner. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #6 Del Skrevet 7. august 2018 Gå til tannlegen, det andre skvipet er kun lureri. Anonymkode: 70b77...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #7 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg gikk til tannlege, betalte nesten 3000 og fikk minimaaaal forskjell. Har enda mindre tro på DYI-produkter. Anonymkode: 4e036...623 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #8 Del Skrevet 7. august 2018 Hva gjør de i USA da? Der har alle superhvite tenner. Anonymkode: 27657...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. august 2018 #9 Del Skrevet 8. august 2018 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør de i USA da? Der har alle superhvite tenner. Anonymkode: 27657...26d Lurer på om de alle gjør dette; Endret 8. august 2018 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #10 Del Skrevet 8. august 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Hva gjør de i USA da? Der har alle superhvite tenner. Anonymkode: 27657...26d Skallfasetter. Anonymkode: cf4ca...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #11 Del Skrevet 8. august 2018 Så en del blekeprodukter på boots apotek i London, bruker tannkrem der det står på at "har blekende effekt " / noen som vet om det finnes noe som egentlig fungerer? Det er så mange ulike meninger, noen sier de får minimal effekt t,om hos tannlege (?) Anonymkode: 47d43...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #12 Del Skrevet 8. august 2018 25 minutter siden, AnonymBruker said: Skallfasetter. Anonymkode: cf4ca...beb 2 hours ago, Wonders said: Lurer på om de alle gjør dette; Skulle ønske jeg hadde råd til dette 😑 Anonymkode: 6b948...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2018 #13 Del Skrevet 8. august 2018 25 minutter siden, AnonymBruker said: Så en del blekeprodukter på boots apotek i London, bruker tannkrem der det står på at "har blekende effekt " / noen som vet om det finnes noe som egentlig fungerer? Det er så mange ulike meninger, noen sier de får minimal effekt t,om hos tannlege (?) Anonymkode: 47d43...c63 Du kan bleke emaljen, men fargen på bensubstansen i tanna vil skinne gjennom. Har du gulaktig bensubstans, kan du ikke bleke tennene helt hvite. Bleker du mer enn det tannlegen vil gjøre, ødelegger du emaljen. Blekende tannkrem kan fjerne misfarget belegg på tennene, men den hjelper deg ikke til helt hvite tenner, om du ikke har det fra naturens side. Anonymkode: cf4ca...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå