Gå til innhold

Noe så latterlig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tør jeg ikke. Hvordan vet man hvor langt inn den skal? 

Anonymkode: 1c45c...843

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ooog skal ikke den ovenfor rumpa?

Intramuskulært er intramuskulært. Kan settes i hvilken som helst muskel. Vet du ikke hvordan, eller hvordan lete opp info om det så betal de kronene det koster. Ingenting er gratis. Den sprøyta er ikke livsnødvendig. 

Anonymkode: 69978...d9a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hun nevnte selv at jeg hadde frikort og at jeg kun skulle betale for utstyr som var bomullsdott og teip. Som er smålig. 

Absolutt ikke. De må betale for utstyr. Det er en bedrift,  se kan ikke gi ut ting gratis.

Anonymkode: ed5bd...5ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klager ikke. Synes det var rart fra dette kontoret da ingen andre har krevd før og at de krever dette for noe som bomull og teip. Da er en ikke noe særlig serviceinnstilit. 

Du får bytte legekontor da vet du. 

Anonymkode: ed5bd...5ab

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja? Men om du har frikort så burde du vite at man må betale for utstyr? 

Du klager, et legekontor er ikke en servicebedrift, men en helsetjeneste. 

Anonymkode: 36ba0...d69

Jeg ser på et legekontor som en hvilken som helst kommersiell bedrift som skal tjene penger. Og følgelig også yte den service de som betaler pengene fortjener.

I klartekst betyr dette tilgjengelighet (14 dagers ventetid hos legen er uakseptabelt i 2018), at legen er presis slik at du slipper å kaste bort tid på venterommet, kompetent lege, god kommunikasjon og gode råd.

Til gjengjeld skjønner jeg at man må betale for tjenestene.

Mange, både leger og pasienter, mangler forståelse for disse helt grunnleggende forhold i et foretak.

AnonymBruker
Skrevet

Be legekontoret gi deg opplæring på hvordan du skal sette sprøyta, så du kan sette den selv neste gang. Er IKKE farlig å sette selv med rett opplæring. 

Intramuskulært er ikke rare greiene, bare pass på å aspirere så det ikke kommer blod i sprøyta, før du setter innholdet.

Anonymkode: 72e87...ac9

Skrevet

Har bestandig betalt for å få satt p-sprøyten, men det var inntil jeg fikk frikort. Da kostet det meg ingenting. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...