Gå til innhold

Har tilsynelatende alt, hvorfor singel?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet et mann et par ganger nå, og har rukket å bli betatt av han.... Nå stiller jeg meg spørsmålet:

Han er snill

Han er morsom

Han er kjekk

Han er RIK (uten at det betyr noe for meg)

Han er 42 år

Hvorfor er han singel? Hvorfor har han ikke vært gift, eller hatt langvarig samboer?

Er det jeg er gal som henger meg opp i sånn?

Anonymkode: 28609...5c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har en dårlig personlighet? Sykelig sjalu? Dårlig i senga? Det kan jo være så mye. Kan jo bare ha vært uheldig med damene også.

Anonymkode: 9294f...a16

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du har truffet ham et par ganger, du får bli kjent med ham da. Vi har i hvert fall ikke svaret.

Anonymkode: c9393...508

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har hatt nok av tilbud, men ikke har villet forplikte seg?

Anonymkode: ae554...556

• Liker 7
Gjest Overrasket
Skrevet

Takk for alle komplimentene, men du har nok overvurdert alderen og bankkontoen min betraktelig. :jolie:

AnonymBruker
Skrevet

Ja du er gal. Er ikke alle som vil ha partner.

Anonymkode: 4c7b1...a65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare ikke vil ha kjæreste. Møtt noen sånne jeg også. Det ble ikke meg de slo seg til ro med heller! 😊

Anonymkode: d69d8...8fc

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har truffet et mann et par ganger nå, og har rukket å bli betatt av han.... Nå stiller jeg meg spørsmålet:

Han er snill

Han er morsom

Han er kjekk

Han er RIK (uten at det betyr noe for meg)

Han er 42 år

Hvorfor er han singel? Hvorfor har han ikke vært gift, eller hatt langvarig samboer?

Er det jeg er gal som henger meg opp i sånn?

Anonymkode: 28609...5c1

Damer trenger ofte bekreftelse fra andre damer om menn. Derfor føler du det slik

• Liker 1
Skrevet

Mange menn skal vente i evig tid før de kan slå seg ned og skape en familie. De samme mennene sutrer etterpå at ingen kvinner vil ha dem.

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, SunnivaOslo said:

Mange menn skal vente i evig tid før de kan slå seg ned og skape en familie. De samme mennene sutrer etterpå at ingen kvinner vil ha dem.

Det er langt flere single menn enn damer ..så jeg tror vi tar den sjansen vi får ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Xcase33 skrev:

Det er langt flere single menn enn damer ..så jeg tror vi tar den sjansen vi får ;)

Kan se ut som du er den eneste av det slaget.

Anonymkode: 7d432...2c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er kresen. Evt ikke vil ha de som vil ha ham fordi han er RIK.

Anonymkode: 99938...99a

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Av hvilket slag? klarer du ikke la være å ikke være nedlatende ? 

• Liker 1
Skrevet

Disse ulike kvalitetene har egentlig ikke noe å si, det som har noe å si er om han har draget eller ikke. Det er klart at kjekke og rike menn oftere har draget, men det er ikke gitt. Enten har du selvtillit, sjarm og vet hvordan man prater med kvinner, eller så gjør du ikke. Gjør du ikke det, så har du ikke valgmulighetene til å få akkurat den du vil ha. 

Har han draget, så er han frivillig singel. Da vil jeg rett og slett anta at han finner fordelene ved singellivet flere enn fordelene ved livet i forhold, i tillegg til at han har nok sosialt på plass til at det ikke blir et tomrom å fylle når kameratene etablerer seg. 

Alt dette er jo helt greit, samtidig som det er nyttig for deg å ha i bakhodet. Det er en god sjanse for at han ikke vil etablere seg med deg heller. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Xcase33 skrev:

Du understreker jo bare det jeg sier.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det? Kjenner du personen du siterer?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Marie90 skrev:

Disse ulike kvalitetene har egentlig ikke noe å si, det som har noe å si er om han har draget eller ikke. Det er klart at kjekke og rike menn oftere har draget, men det er ikke gitt. Enten har du selvtillit, sjarm og vet hvordan man prater med kvinner, eller så gjør du ikke. Gjør du ikke det, så har du ikke valgmulighetene til å få akkurat den du vil ha. 

Har han draget, så er han frivillig singel. Da vil jeg rett og slett anta at han finner fordelene ved singellivet flere enn fordelene ved livet i forhold, i tillegg til at han har nok sosialt på plass til at det ikke blir et tomrom å fylle når kameratene etablerer seg. 

Alt dette er jo helt greit, samtidig som det er nyttig for deg å ha i bakhodet. Det er en god sjanse for at han ikke vil etablere seg med deg heller. 

Enig.

Er han frivillig singel og 40+ så ikke tro at han skal etablere seg med deg. Han vil nok bare ha et leketøy.

Anonymkode: 3e5ef...47d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi han har brukt tiden så langt i livet til å selvrealisere seg selv, leve singellivet og bli rik. 

Sånt er ikke like lett med dame og bleieskift arbeide, henting og kjøring av barn etc. 

Nå har han kommet dit i livet der han vil slå seg til ro med et fast forhold. 

Anonymkode: da02a...fdb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han har brukt tiden så langt i livet til å selvrealisere seg selv, leve singellivet og bli rik. 

Sånt er ikke like lett med dame og bleieskift arbeide, henting og kjøring av barn etc. 

Nå har han kommet dit i livet der han vil slå seg til ro med et fast forhold. 

Anonymkode: da02a...fdb

Rent statistisk så er det sannsynlig at han ikke vil gifte seg eller få barn. Da hadde det skjedd tidligere - han ville bare funnet en dame som aksepterer at han er lite til stede, og heller kjører karriere. Han har valgt som han har valgt av egen preferanse, ikke bare praktiske årsaker.

For de som vil etablere seg, er motivasjonen sterk. Ambisiøse menn etablerer seg også i slutten av 20- og 30-årene. De går fra advokatfullmektig til advokat til partner med dama ved siden av, uten problemer.

TS må være forberedt på at dette er en som vil fortsette som før. 

Anonymkode: c9393...508

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Xcase33 said:

... et matematisk regnestykke som ikke går opp.

Anonymkode: 5d924...226

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...