Gå til innhold

Gratis tarotlegg. Les HI :)


i - magikeren

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns du treffet "spot on" på alt her! 

Hehe jeg har nok en del knekter rundt meg ja. Jeg er veldig forsiktig når det kommer til kjærligheten. Har to ekser bak meg som begge har bedratt meg. Har slitt veldig med å åpne meg opp for folk og tru på at det faktisk er kjærlighet.

Har vært sammen med en som var full av ideer ja. Han eide derimot ikke økonomisksans og trur han fremdeles sliter på dette planet den dag idag.   

En av mine tidligere ekser prøvde faktisk å ta kontakt med meg sist uke (4år siden det ble slutt), han ble blankt avvist.  

Ganske redd for at en potensiell kjæreste skal være kjedelig ja, redd for at jeg skal gå lei han etter en stund. 

Jeg sitter nok litt på gjerdet å håper at ting skal skje ja, uten at jeg trenger å ta skrittet selv. Selv om jeg vet at jeg har oddsen på min side, jeg kan ikke huske at jeg har vært på date der motparten ikke har lyst å møtes igjen. Uten ett unntak er det vel jeg som har måttet avsluttet datingen da jeg rett og slett ikke har sett noen framtid etter kort tid. 

Tusen takk ❤️

Anonymkode: be73d...d38

Takk for tilbakemelding! Blir lettere for meg å tolke kortene for hver gang jeg får en tilbakemelding. 

Da gir kortet for å kjede seg mening i resultatet. Takk :)

Men det går an å kjede seg selv om man har alt man trenger og ønsker seg. ;)

Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, AnonymBruker said:

Hei!

så gøy at du stiller deg disponibel for gratis tarotlesing😃😃 

Jeg heter Sølvi, er født i jomfruen i 1984.

Jeg lurer på hvordan fremtidsutsiktene ser ut for meg og min kjære? Stig, også født i jomfruen, men i 1974.

vil gi tilbakemelding😃😃

Tusen takk for svar:)

Anonymkode: 50a86...433

Ja.. Vil du vite alt? ;)

Det ser ikke så verst ut det! Det ser helt vanlig ut, altså som et vanlig forhold, med både oppturer og nedturer ligger foran dere. 

Får opp en del myntkort på dere, ser ut som det er noe med en investering eller lignende som ligger her? Jeg tror dette med penger vil løse seg, iallefall. 

Ser ut som dere har forsøkt dere på noe nytt, og sett litt nytt på ting. Hmmm. Jeg vet ikke. Har dere tatt noen utradisjonelle valg vedr yrke/penger? Litt pussig kombinasjon av kort som kom opp her.

Men det ser ut som dere begynner på en ny syklus her. At dere legger noe bak dere for å begynne på nytt. 

Får også opp litt sjonglering her, og frykt for adskillelse. 

Det er litt for mange baller i luften, på en måte? 

Har en av dere vært redd for utroskap? Eller sladder? Jeg får opp noe uærlighet, men det er ikke nødvendigvis en av dere, men kan være noen rundt dere som ødelegger. Her kan du bli nødt til å svelge litt stolthet. 

Men jeg tror også at å jobbe med forholdet, vil gi reslutater. For det ER jo litt arbeid i et forhold. 

Jeg får opp at dere har det som skal for å lykkes med forholdet, men kommunikasjon er viktig. Selv om det kanskje oppstår noe svik av tillit her, og at man da ser på ting litt annerledes, vil det liksom være litt en personlig utvikling.

Beskjed til deg: innse din indre styrke ❤️ Ikke bli urolig, dere forstår hvernadre ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Line, Tyr, 1988. Hva kan jeg forvente i mitt kjærlighetsliv i år? Jeg er singel.

Håper du har tid til å svare og jeg gir tilbakemelding :)

Anonymkode: 19eed...adc

Sikker på at du er singel? :P

Neida. Men du har kanskje en eks som du tenker litt på? Ser iallfall ut som en fra fortiden vil dukke opp/ta kontakt med deg.

Har du en du tenker litt på? Kanskje en som kjeder seg litt fort?

Ser ut som du kanskje har vært litt sånn at du har gått på uten å tenke for mye over ting tidligere, men at du har lært mye av det?

Det er iallfall rikelig med knekter rundt deg også, så jeg måtte dobbeltsjekke at jeg ikke akkurat las kort på deg, for akkurat det var likt med et legg jeg hadde tidligere i dag. Men ellers er det jo ganske annerledes.

Ser iallfall ut som du har og vil få en del muligheter fremover. Om de er akkurat I ÅR vet jeg jo ikke, det er ikke slik at jeg klarer skille hva som skjer før og etter nyttår. Men han fra fortiden som dukker opp tror jeg blir nærmere nå enn etter nyttår. Men iallefall. Muligheter. Det vil dukke opp nye muligheter.Og kanskje vil du føle deg bedre, at du har liksom litt erfaring å rutte med så du vet mer hva du vil.

På posisjonen for hva du er redd for får jeg opp kort for at kjærligheten strømmer fritt. DETTE skjønner jeg ikke, for det er vel ingenting å være redd for?  Videre ser det ut som du vil få hjelp fra "karma". At noe du har gjort tidligere kommer tilbake. Men deu håper kanskje på noe nytt?

Jeg tror du vil møte en voksen mann. Ikke nødvendigvis at han er eldre enn deg, men at han er VOKSEN og ikke umoden :) 

Og at dere sammen vil bruke det dere har av overskudd til å etablere hus og hjem sammen <- beskjeden til deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, i - magikeren skrev:

Jeg får ikke opp noe om at det er en du kjenner fra før nei, men jeg kan ikke utelukke det heller. Har du en du tenker på?

Det får opp at du opplevde svik ja, men det ligger på fortid her, ikke på fremtid :) 

Hvem som tar det første initiativet vet jeg ikke - jeg kunne eventuelt sett spesifikt på det, om jeg så på relasjonen mellom deg og ham. Det forutsetter at vi vet hvem det er ;) 

Får opp at du skal komme til "solsiden av livet" når det kommer til kjærligheten. 

:) 

Tusen takk for masse svar, dette er utrolig spennende. 😄 Nei jeg har ikke noen i kikkerten foreløpig, så det blir en spennende tid framover. Ja skjønner, det blir jo altfor spesifikt hvem som tar første steg. Og ja, haha vanskelig å vite hvem han kan være. Det høres utrolig lovende ut, det er egentlig det eneste jeg trengte å vite at jeg kanskje beveger meg mot "solsiden av livet"! Tusen takk for legg, var utrolig spennende!

Anonymkode: 9ed34...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, holder du på ennå? Mulig å bli spådd på PM? Min info er altfor gjenkjennelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, SpåKonemateriale said:

Heisann, holder du på ennå? Mulig å bli spådd på PM? Min info er altfor gjenkjennelig.

Jeg har vel en igjen i kø her tror jeg, og en på PM, og har sagt jeg skal gi meg etter det.

Men, la oss gjøre en avtale, vi kan legge for hverandre? :) Send PM du, så tar jeg det når jeg kan. Er litt usikker på om jeg rekker det i kveld :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, AnonymBruker said:

Da prøver jeg igjen :hoppe:Og jeg kommer til å gi tilbakemelding :)

Trine

Jomfruen

1988

- Sørsmål: Kommer jeg og kjernefamilien til å flytte i framtiden?

 

 

Anonymkode: 3081e...3ed

Her kunne jeg jo trekt ett kort, og sagt enten ja eller nei ;) Men jeg regner jo med det ligger mer til en flytting enn bare flytting... Så jeg legger det vanlige legget og ser hva som kommer frem :)

 

Jeg har egentlig litt lyst å bare si ja, det ser sånn ut ;) 

Men det ser også ut som du har en del tanker rundt dette, og er litt redd for at det blir slitsomt? 

Men nye sykluser, reiser, og å begynne på nytt går igjen her i flere kort. 

Jeg vet jeg skriver mye mindre til deg enn til mange andre nå, men det er faktisk slik at det som går igjen er bevegelse og endring i de kortene som kommer opp på deg, så jeg tror virkelig at det ligger an til at du og familien er på vei et sted :) 

Det kan nok bli en litt "stram" periode, og det er definitivt at du/dere må ta et valg. Et veiskille. Men... Du vil høste av det du sår, om det er en investering eller arbeid. Det er ikke nødvendigvis slik at du trenger ha det TRAVELT med å flytte, men ja, ideen er der, og frøet er sådd :) det vil gro ;) 

Jeg har ikke noe eksakt tidsperspektiv her, men prosessen vil kanskje starte om ikke så lenge?

Og bare fordi jeg ble nysgjerrig av legget her - venter du familieforøkelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var alle svart i tråden for denne omgang.

Takk for deltagelse og tilbakemeldinger ❤️ 

Jeg kommer til å sjekke innom igjen for tilbakemeldinger, eller om noen har spørsmål om formuleringene mine eller slikt. Og dere jeg har avtalt med at kan kontakte meg igjen skal selvsagt gjøre det! 

Det har vært hyggelig å legge kort på dere. Håper dere også har tenkt dette var ok. Vi sees plutselig igjen i en ny tråd :) 

Jeg har to stykker som venter på PM også, jeg tar dere så fort jeg rekker. 

Til dere som kommer nå og håper på et legg - beklager, jeg har ikke tid til å fortsette med dette hver kveld. Men det byr seg plutselig en anledning :)

Ønsker dere alt godt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2018 den 16.30, i - magikeren skrev:

Jeg kan ikke "spionere" på hans tanker, siden han ikke har bedt om å bli lagt kort på. Men jeg kan se på relasjonen mellom deg og ham, siden det da handler om deg og DERE, og ikke bare om ham. Høres det ok ut?

Ja, det høres veldig bra ut! :) Beklager seint svar, så ikke dette før nå!

 

Anonymkode: 628e5...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, i - magikeren said:

Sikker på at du er singel? :P

Neida. Men du har kanskje en eks som du tenker litt på? Ser iallfall ut som en fra fortiden vil dukke opp/ta kontakt med deg.

Har du en du tenker litt på? Kanskje en som kjeder seg litt fort?

Jeg har en eks jeg tenker på i ny og ne, men har ikke lyst til å være sammen med ham igjen. Hadde vært veldig overrasket hvis kan tok kontakt, høres lite sansynnlig ut. Men han er definitivt en type som kjeder seg fort og alltid søker nye opplevelser.

Ser ut som du kanskje har vært litt sånn at du har gått på uten å tenke for mye over ting tidligere, men at du har lært mye av det?

Det er iallfall rikelig med knekter rundt deg også, så jeg måtte dobbeltsjekke at jeg ikke akkurat las kort på deg, for akkurat det var likt med et legg jeg hadde tidligere i dag. Men ellers er det jo ganske annerledes.

Ser iallfall ut som du har og vil få en del muligheter fremover. Om de er akkurat I ÅR vet jeg jo ikke, det er ikke slik at jeg klarer skille hva som skjer før og etter nyttår. Men han fra fortiden som dukker opp tror jeg blir nærmere nå enn etter nyttår. Men iallefall. Muligheter. Det vil dukke opp nye muligheter.Og kanskje vil du føle deg bedre, at du har liksom litt erfaring å rutte med så du vet mer hva du vil.

På posisjonen for hva du er redd for får jeg opp kort for at kjærligheten strømmer fritt. DETTE skjønner jeg ikke, for det er vel ingenting å være redd for? 

Jeg tenker at det kan ha noe med min angst å forelske seg å gjøre. Innerst inne ønsker jeg å ha en kjæreste, men tenker at det er deilig å slippe de negative følelsene som kommer når jeg liker noen veldig godt. Det finnes noen andre omstendigheter som vanskeligjør situasjonen. Så jeg kan definitivt si at jeg er redd for kjærlighet.

Videre ser det ut som du vil få hjelp fra "karma". At noe du har gjort tidligere kommer tilbake. Men deu håper kanskje på noe nytt?

Jeg tror du vil møte en voksen mann. Ikke nødvendigvis at han er eldre enn deg, men at han er VOKSEN og ikke umoden :) 

Kan du skrive hvilket kort indikerer det?:)

Og at dere sammen vil bruke det dere har av overskudd til å etablere hus og hjem sammen <- beskjeden til deg.

 

 

Anonymkode: 19eed...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Anonymkode: 19eed...adc

Ikke ett bestemt kort, men en kobinasjon av flere :) 

Lykke til! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, i - magikeren said:

Ikke ett bestemt kort, men en kobinasjon av flere :) 

Lykke til! ❤️ 

Takk!Håper det skal bli sånn som du skriver! :)

Anonymkode: 19eed...adc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan se, mangler jeg fremdeles tilbakemeldinger fra Anonymkode: 50a86...433 og Anonymkode: 3081e...3ed, men tror jeg har fått fra alle andre. Håper det ikke er jeg som roter.

Takk til alle som har deltatt og gitt tilbakemelding. Jeg har lært mye ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...