Gå til innhold

Gratis tarotlegg. Les HI :)


i - magikeren

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvordan jeg kopierer ditt innlegg, men jeg er AB susanne.
Jeg er singel, men ja jeg tenker en del på framtidige forhold! Så sikkert derfor du fikk noen forhold kort. Utdanning er satt på vent, jobb går det bedre med. Ja jeg opplevde svik, og vi fikk aldri noen ordentlig avslutning (dette for flere år siden, men jeg er fortsatt litt brent). Skulle absolutt ønske kjærligheten var overstrømmende. Ja jeg er redd for at i et framtidig forhold vil jeg investere mest (følelsesstyrt). Jeg vet enda ikke mtp. på barn (altså forhold som fører til familie).  Tusem takk for svar!!

Han du nevner muligens vil dukke opp, ser du om jeg kjenner han fra før eller er dette en jeg ikke har møtt? Hvis ikke, et annet spørsmål: er det jeg eller han som tar første initiativ, eller blandet?  Gir tilbakemelding imorgen ettermiddag!

Anonymkode: 9ed34...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet ikke hvordan jeg kopierer ditt innlegg, men jeg er AB susanne.
Jeg er singel, men ja jeg tenker en del på framtidige forhold! Så sikkert derfor du fikk noen forhold kort. Utdanning er satt på vent, jobb går det bedre med. Ja jeg opplevde svik, og vi fikk aldri noen ordentlig avslutning (dette for flere år siden, men jeg er fortsatt litt brent). Skulle absolutt ønske kjærligheten var overstrømmende. Ja jeg er redd for at i et framtidig forhold vil jeg investere mest (følelsesstyrt). Jeg vet enda ikke mtp. på barn (altså forhold som fører til familie).  Tusem takk for svar!!

Han du nevner muligens vil dukke opp, ser du om jeg kjenner han fra før eller er dette en jeg ikke har møtt? Hvis ikke, et annet spørsmål: er det jeg eller han som tar første initiativ, eller blandet?  Gir tilbakemelding imorgen ettermiddag!

Anonymkode: 9ed34...5b9

Jeg får ikke opp noe om at det er en du kjenner fra før nei, men jeg kan ikke utelukke det heller. Har du en du tenker på?

Det får opp at du opplevde svik ja, men det ligger på fortid her, ikke på fremtid :) 

Hvem som tar det første initiativet vet jeg ikke - jeg kunne eventuelt sett spesifikt på det, om jeg så på relasjonen mellom deg og ham. Det forutsetter at vi vet hvem det er ;) 

Får opp at du skal komme til "solsiden av livet" når det kommer til kjærligheten. 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, i - magikeren skrev:

Jeg har ryddet bort kortene jeg hadde lagt ut på deg i går, så får liksom ikke sett nøyere på det. Litt dum form for komminikasjon der her...

Jeg fikk opp noe med adskillelse, og det var bare min gjetting med pendling. Jeg husker hvilket kort det var, og det kan også bety at du skal gå fra der du er/adskillelse fra situasjon. Her bommet jeg nok litt på tolkningen.

Det høres jo ikke ut som du har det veldig bra der du er nå. så jeg håper du finner noe nytt! Det er ikke godt å føle seg utnyttet :( 

Jeg forsøker å huske alle kortene jeg hadde oppe, for å kunne si noe mer spesifikt ifht situasjonen din, men desverre. 

Om du ønsker det, kan jeg forsøke på nytt å se mer spesifikt på det, men valgene om å enten studere eller søke andre jobber må du jo ta uansett. ;) 

Settet stor pris på det om du vil se mer spesifikt på det:) Jeg har en meget dårlig egenskap-jeg blir ofte værende i relasjoner selv om jeg ikke er tilfreds. Jeg er takler dårlig forandring og det ukjente skremmer meg. Jeg er redd for hvordan det blir og at jeg skal angre, eller ikke være god nok.

Anonymkode: 262d0...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine 

Jomfruen

1988

Kommer vi til å flytte i framtiden?

Hvilke jobber vil mannen og jeg få? Hvordan ser livslykken ut? Økonomi og vennskap?

Setter stor pris på svar😊😊

Anonymkode: 3081e...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SøtMelon said:

.

Du kan sende meg en PM om du ikke vil poste i tråden nå :)

Men jeg vet ikke om jeg rekker det før i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Trine 

Jomfruen

1988

Kommer vi til å flytte i framtiden?

Hvilke jobber vil mannen og jeg få? Hvordan ser livslykken ut? Økonomi og vennskap?

Setter stor pris på svar😊😊

Anonymkode: 3081e...3ed

Dette er maaaaaange spørsmål, og jeg vil ikke kunne svare på alle disse i ett legg.

Jeg vil anbefale å velge ett spørsmål, eventuelt kan jeg legge et generelt legg, men det blir sannsynligvis litt intetsigende.

Forøvrig, les HI :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Settet stor pris på det om du vil se mer spesifikt på det:) Jeg har en meget dårlig egenskap-jeg blir ofte værende i relasjoner selv om jeg ikke er tilfreds. Jeg er takler dårlig forandring og det ukjente skremmer meg. Jeg er redd for hvordan det blir og at jeg skal angre, eller ikke være god nok.

Anonymkode: 262d0...17b

Ok. Men det blir neppe i kveld. Jeg er litt usikker på HVA du vil ha sett spesifikt på her? Om du skal ta skrittet, siden du er redd for å angre? Eller noe annet jeg ikke oppfattet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anja, væren, 1994. Gir deg tilbakemelding.

Jeg lurer på om jeg kommer til å finne kjærligheten i år?

Anonymkode: be73d...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, i - magikeren skrev:

Dette er maaaaaange spørsmål, og jeg vil ikke kunne svare på alle disse i ett legg.

Jeg vil anbefale å velge ett spørsmål, eventuelt kan jeg legge et generelt legg, men det blir sannsynligvis litt intetsigende.

Forøvrig, les HI :) 

Ok😊

Ser du flytting i framtiden?

Anonymkode: 3081e...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

så gøy at du stiller deg disponibel for gratis tarotlesing😃😃 

Jeg heter Sølvi, er født i jomfruen i 1984.

Jeg lurer på hvordan fremtidsutsiktene ser ut for meg og min kjære? Stig, også født i jomfruen, men i 1974.

vil gi tilbakemelding😃😃

Tusen takk for svar:)

Anonymkode: 50a86...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hei!

så gøy at du stiller deg disponibel for gratis tarotlesing😃😃 

Jeg heter Sølvi, er født i jomfruen i 1984.

Jeg lurer på hvordan fremtidsutsiktene ser ut for meg og min kjære? Stig, også født i jomfruen, men i 1974.

vil gi tilbakemelding😃😃

Tusen takk for svar:)

Anonymkode: 50a86...433

 

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Anja, væren, 1994. Gir deg tilbakemelding.

Jeg lurer på om jeg kommer til å finne kjærligheten i år?

Anonymkode: be73d...d38

Dere ligger i køen nå :) Kommer sannsynligvis i løpet av morgendagen ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, i - magikeren skrev:

 

Dere ligger i køen nå :) Kommer sannsynligvis i løpet av morgendagen ;) 

 

Supert, da har jeg noe å se fram til 😊

Anonymkode: be73d...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, i - magikeren skrev:

 

Dere ligger i køen nå :) Kommer sannsynligvis i løpet av morgendagen ;) 

 

Gøy 😃😃😃

Anonymkode: 50a86...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line, Tyr, 1988. Hva kan jeg forvente i mitt kjærlighetsliv i år? Jeg er singel.

Håper du har tid til å svare og jeg gir tilbakemelding :)

Anonymkode: 19eed...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker jeg setter en strek etter jeg har svart dere som venter nå :)

Dvs Sølvi, Anja og Line får svar i morgen. 

Trine, siste sjans til å lese HI og prøve igjen ;)

Om noen flere dukker opp i tråden (eller på pm) nå annet enn de jeg allerede har avtale med, så må jeg si beklager - men det kommer sikkert nye tråder ved en senere anledning ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg tenker jeg setter en strek etter jeg har svart dere som venter nå :)

Dvs Sølvi, Anja og Line får svar i morgen. 

Trine, siste sjans til å lese HI og prøve igjen ;)

Om noen flere dukker opp i tråden (eller på pm) nå annet enn de jeg allerede har avtale med, så må jeg si beklager - men det kommer sikkert nye tråder ved en senere anledning ❤️

Da prøver jeg igjen :hoppe:Og jeg kommer til å gi tilbakemelding :)

Trine

Jomfruen

1988

- Sørsmål: Kommer jeg og kjernefamilien til å flytte i framtiden?

 

 

Anonymkode: 3081e...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, i - magikeren skrev:

Leste du HI? 🧐

Ja, men da var det nok noe jeg ikke fikk med meg 😉 Beklager det!

Kan sende pm istedet da jeg ikke ønsker å gi ut mer info på forumet. 

Anonymkode: 8c75b...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Anja, væren, 1994. Gir deg tilbakemelding.

Jeg lurer på om jeg kommer til å finne kjærligheten i år?

Anonymkode: be73d...d38

Som jeg har sagt til de fleste andre som spør om noe spesifikt innenfor tid - det er dårlig med datoer på kortene. Men jeg kan forsøke meg på et halvår frem i tid. Ish. Altså, om ting skjer siste mnd i 2018 eller første mnd i 2019, vet jeg absolutt ingenting om Ok? :)

Nå har jeg lagt ut kortene. Og... Tja. 

Det ligger en del knekter rundt deg. Så det er ikke slik at du aldri møter på menn, iallfall?

Får opp en gnier. Som ikke har med penger å gjøre nødvendigvis, men det å ikke gi nok inn i en relasjon i denne sammenhengen. Så du er kanskje litt forsiktig? Sliter du litt med å faktisk stole på at noe ER kjærlighet?

Har du vært sammen med en som var litt sånn... full av idéer og en drømmer, men ikke såååå god på hverdag, tidligere? 

De personlige egenskapene veltalende, sette pris på mentale utfordringer, glad i selskapslivet... dukker opp her. Det er også mulig en elsker/kjæreste fra fortiden dukker opp.

Er du redd for at en eventuell ny kjæreste skal være kjedelig?

Får også opp kort for at du tenker en del på at du kan bli sliten. Isåfall, ta vare på deg selv.

Jeg tror du trenger å se at verden ligger faktisk for dine føtter her, med "en verden av muligheter" foran deg. Men kanskje trenger du et lite puff, og å dra ting litt i gang selv. For det ser ut som du håper på at ting skal skje?

Om du vil endre opp med kjærligheten i denne omgang? Tja... Nja. Du vil sannsynligvis føle du gir mer enn du får, og bli litt misfornøyd. Men kanskje situasjonen vil være slik at du egentlig har alt du trenger likevel? Det må handling til her, det går igjen gjennom mange kort. Men jeg tror du vil føle på en positiv utikling i deg selv, uansett hvordan dette med kjærligheten går.

Beskjeden til deg her tolker jeg dit: Jeg tror ikke den neste mannen du innvolverer deg med blir han du etablerer deg med. Det kan være lurt å "sitte litt på gjerdet" og ikke la seg lure. (Jeg vil ikke si at du treffer en såkalt fuckboy, for jeg håper jeg tar feil!)

 

OBS! For alt jeg vet treffer du din store kjærlighet i morgen! Ikke la mine kort hindre deg i å satse om du føler det er riktig! Jeg er verken synsk eller ekspert på tarot! Ønsker deg alt godt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, i - magikeren skrev:

Som jeg har sagt til de fleste andre som spør om noe spesifikt innenfor tid - det er dårlig med datoer på kortene. Men jeg kan forsøke meg på et halvår frem i tid. Ish. Altså, om ting skjer siste mnd i 2018 eller første mnd i 2019, vet jeg absolutt ingenting om Ok? :)

Nå har jeg lagt ut kortene. Og... Tja. 

Det ligger en del knekter rundt deg. Så det er ikke slik at du aldri møter på menn, iallfall?

Får opp en gnier. Som ikke har med penger å gjøre nødvendigvis, men det å ikke gi nok inn i en relasjon i denne sammenhengen. Så du er kanskje litt forsiktig? Sliter du litt med å faktisk stole på at noe ER kjærlighet?Har du vært sammen med en som var litt sånn... full av idéer og en drømmer, men ikke såååå god på hverdag, tidligere? 

De personlige egenskapene veltalende, sette pris på mentale utfordringer,glad i selskapslivet... dukker opp her. Det er også mulig en elsker/kjæreste fra fortiden dukker opp.

Er du redd for at en eventuell ny kjæreste skal være kjedelig?

Får også opp kort for at du tenker en del på at du kan bli sliten. Isåfall, ta vare på deg selv.

Jeg tror du trenger å se at verden ligger faktisk for dine føtter her, med "en verden av muligheter" foran deg. Men kanskje trenger du et lite puff, og å dra ting litt i gang selv. For det ser ut som du håper på at ting skal skje?

Om du vil endre opp med kjærligheten i denne omgang? Tja... Nja. Du vil sannsynligvis føle du gir mer enn du får, og bli litt misfornøyd. Men kanskje situasjonen vil være slik at du egentlig har alt du trenger likevel? Det må handling til her, det går igjen gjennom mange kort. Men jeg tror du vil føle på en positiv utikling i deg selv, uansett hvordan dette med kjærligheten går.

Beskjeden til deg her tolker jeg dit: Jeg tror ikke den neste mannen du innvolverer deg med blir han du etablerer deg med. Det kan være lurt å "sitte litt på gjerdet" og ikke la seg lure. (Jeg vil ikke si at du treffer en såkalt fuckboy, for jeg håper jeg tar feil!)

 

OBS! For alt jeg vet treffer du din store kjærlighet i morgen! Ikke la mine kort hindre deg i å satse om du føler det er riktig! Jeg er verken synsk eller ekspert på tarot! Ønsker deg alt godt ❤️ 

Syns du treffet "spot on" på alt her! 

Hehe jeg har nok en del knekter rundt meg ja. Jeg er veldig forsiktig når det kommer til kjærligheten. Har to ekser bak meg som begge har bedratt meg. Har slitt veldig med å åpne meg opp for folk og tru på at det faktisk er kjærlighet.

Har vært sammen med en som var full av ideer ja. Han eide derimot ikke økonomisksans og trur han fremdeles sliter på dette planet den dag idag.   

En av mine tidligere ekser prøvde faktisk å ta kontakt med meg sist uke (4år siden det ble slutt), han ble blankt avvist.  

Ganske redd for at en potensiell kjæreste skal være kjedelig ja, redd for at jeg skal gå lei han etter en stund. 

Jeg sitter nok litt på gjerdet å håper at ting skal skje ja, uten at jeg trenger å ta skrittet selv. Selv om jeg vet at jeg har oddsen på min side, jeg kan ikke huske at jeg har vært på date der motparten ikke har lyst å møtes igjen. Uten ett unntak er det vel jeg som har måttet avsluttet datingen da jeg rett og slett ikke har sett noen framtid etter kort tid. 

Tusen takk ❤️

Anonymkode: be73d...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...