Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Merete, vær, 83. Gir tilbakemelding. Hvordan blir karrieren min fremover?

Anonymkode: 05baa...dd6

Tror du egentlig kunne hatt en litt mer utfordrende jobb enn den du har nå?

Har du akkurat fått et nytt jobbtilbud eller en forfremmelse?

Jeg tror du er flink med penger, og kanskje jobber i et yrke der du må være selvstendig. Ser også ut som du har litt tanker om en kontrakt eller lignende. Jeg tror du kommer til å være handlekraftig fremover, 

Får opp kortet for kvinners suksess i forretninger! 😄

Men kanskje er du redd for at ting går litt for fort?

Jeg får opp så mange kort som lover at nå kommer det snart en beskjed/noe nytt. Kanskje denne beskjeden er litt forvirrende eller overraskende?

Hmmm. Kanskje blir her litt adskillelse fra noen du er glad i en periode. Men du har alle elementene med deg for å lykkes. Jeg tror du er flink å prate for deg, og god på kommunikasjon. Fikk nemlig opp mitt favorittkort på deg - magikeren ;) 

Ser ut som du håper på en personlig utvikling og ny start? 

Jeg tror det går veien. Du har verden foran deg deg, og jeg tror du vil klare å gjøre noe med situasjonen slik at du oppnår det du ønsker deg. 

Beskjeden til deg er: ikke sitt med hendene i fanget. Selv om du har all grunn til å være fornøyd, kan det se ut som du kjeder deg litt? Gjør noe med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender på PM.

Ønsker å vite hvordan kjærlighetsutsiktene er i forhold til den personen jeg sender på PM. 

Gir deg tilbakemelding.

Anonymkode: ddfb7...5b3

Bruker infoen du sendte på pm :)

Får opp my positivt :) 

Ser ut som du har en liten blanding av å alltid klare deg, og å alltid lande på beina, og å ha opplevd brudd på tilliten din tidligere? Litt sånn at det kanskje har vært forhold der den andre parten kanskje ikke har gitt like mye. Vært litt gnier på kjærlighet?

Men så var det denne nye som du lurer på nå da. Og du er kanskje veldig forelsket? Men jeg er ikke sikker på at alt som glitrer veldig akkurat nå, viser seg å være gull. Hva er illusjon her? Hva er ekte? Det kan nok bare du svare på. Det kan også være at du har en snikende misnøye? "skal jeg ta i mot denne sjansen eller ikke?". 

Jeg er ikke overbevist om at det du ønsker deg er helt umiddelbart innenfor rekkevidde.

Jeg tror du er lojal og generøs, og kanskje litt mer tradisjonell enn det hun er. Men kan du bli litt sjalu? 

Er det litt problemer for å bestemme seg i denne relasjonen? For å satse på dere?

Det ligger frustrasjon i dette. Men også et ønske om trygghet, og at det skal være fruktbart mellom dere. (Jeg for opp kortet for morsfigur. Vi snur på det, og sier, vær litt på vakt mot å bli en farsfigur). 

Resultatet er veldig fine kort! Det ligger uten særlige hindringer for dere. Muligheter for ny start sammen. Og at det du håper på kan realisere seg. Men da må dere kanskje ha litt åpent sinn begge to, og ikke holde noe tilbake. 

Jeg tror det kan bli fint :)  Men det ligger kanskje litt bekymringer her. Er ikke alle bekymringer som er relle ;) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, i - magikeren skrev:

Tror du egentlig kunne hatt en litt mer utfordrende jobb enn den du har nå?

Har du akkurat fått et nytt jobbtilbud eller en forfremmelse?

** det har jeg ikke, men vurderer å søke ny jobb 🙂

Jeg tror du er flink med penger, og kanskje jobber i et yrke der du må være selvstendig. Ser også ut som du har litt tanker om en kontrakt eller lignende. Jeg tror du kommer til å være handlekraftig fremover, 

** dette stemmer bra 🙂

Får opp kortet for kvinners suksess i forretninger! 😄

Men kanskje er du redd for at ting går litt for fort?

**mer redd for for sakte egentlig.

Jeg får opp så mange kort som lover at nå kommer det snart en beskjed/noe nytt. Kanskje denne beskjeden er litt forvirrende eller overraskende?

Hmmm. Kanskje blir her litt adskillelse fra noen du er glad i en periode. Men du har alle elementene med deg for å lykkes. Jeg tror du er flink å prate for deg, og god på kommunikasjon. Fikk nemlig opp mitt favorittkort på deg - magikeren ;) 

** gid på kommunikasjon, tja... føler jeg er flinkere skriftlig enn muntlig der.

Ser ut som du håper på en personlig utvikling og ny start? 

** det stemmer 🙂

Jeg tror det går veien. Du har verden foran deg deg, og jeg tror du vil klare å gjøre noe med situasjonen slik at du oppnår det du ønsker deg. 

Beskjeden til deg er: ikke sitt med hendene i fanget. Selv om du har all grunn til å være fornøyd, kan det se ut som du kjeder deg litt? Gjør noe med det!

** dette kan stemme godt. Skummelt å ta steget, men jeg skal gjøre det 🙂

Tusen takk 🧡 du finner tilbakemelding lenger opp, bak **

Anonymkode: 05baa...dd6

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, i - magikeren skrev:

Jeg kan ikke "spionere" på hans tanker, siden han ikke har bedt om å bli lagt kort på. Men jeg kan se på relasjonen mellom deg og ham, siden det da handler om deg og DERE, og ikke bare om ham. Høres det ok ut?

Jeg troooor dette er rekkefølgen på køen nå. Kan det stemme? Er noen glemt?

Maria, se kommentar! :)

Jeg er glemt;) Line, skorpion, 1982. Lurte på ang jobb/utdanning:) Gir også tilbakemelding:)

Anonymkode: 262d0...17b

Skrevet
On 8/3/2018 at 9:42 AM, AnonymBruker said:

Line, 1982, skorpion. Hva skal jeg gjøre ift jobb? Klarer jeg å finne meg ny jobb? Te fornøyd med den jeg allerede har? Eller bør jeg tenke på skolegang? Hva bør jeg jobbe med?

On 8/3/2018 at 9:44 AM, AnonymBruker said:

Alt er i interressant for meg altså, så om du har noe generelt å komme med så setter jeg pris på det!:)

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er glemt;) Line, skorpion, 1982. Lurte på ang jobb/utdanning:) Gir også tilbakemelding:)

Hei, jeg hadde ikke glemt deg. Jeg hoppet over de som ikke sa noe om tilbakemelding :)

Jeg bruker 20-40 minutter på hvert legg. Du kan jo gange det med 32 kr/min på et 829nr. Synes å love, og gi, en tilbakemelding er en ganske rimelig deal ;)

Du har ganske mange spørsmål da. Seks stykker ;) jeg får neppe svar på alle disse i ett legg. Så du kan omformulere til ett spørsmål, det du lurer mest på, eller skal jeg se generelt på karriere? 

Jeg kommer til å se på det utover dagen, og gå igjennom tråden og se om det er flere som har spørsmål :)

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, i - magikeren said:

Bruker infoen du sendte på pm :)

Får opp my positivt :) 

Takk for svar! Du har en del rett i det du sier ja, men med min forsiktige, og litt redde, natur, så spørs det om jeg klarer å ta sjansen og slippe meg løs. Men jeg skal la det synke inn, så får vi se hvordan det går når jeg treffer henne i morgen når hun kommer hjem fra ferie. Er bare usikker på grunn av min historikk, og på grunn av at jeg ikke klarer å se eller forstå om hun er interessert i vennskap, eller noe mere. Men takk for tiden din, det ga meg også litt optimisme, så får vi se om det var på sin plass, og om det gir meg det sparket bak som jeg behøver Jeg skal gi deg tilbakemelding om eller når jeg blir litt klokere. 🙂 

Anonymkode: ddfb7...5b3

Skrevet

Det er to stykker i kø, hvor jeg venter på svar på klargjørende spørsmål fra meg. 

Eller er det forsåvidt åpent for spørsmål.

Jeg vil svare ved anledning ut helgen. Men så begynner arbeidshverdagen igjen, og jeg vil få mye mindre tid til å lage slike tråder :hallo:

AnonymBruker
Skrevet
På 3.8.2018 den 9.46, i - magikeren skrev:

Det er litt vanskelig for meg å si noe særlig om dette andre mennesket, siden du ikke har noen informasjon. Jeg kunne eventuelt sett på deg generelt, om jeg hadde visst om det var kjærlighet, vennskap... Men, hvorfor kan du ikke ringe vedkommende og ta en prat? 

Jeg har lagt et legg på deg om det er en ny jobb i sikte:

Ja, jeg tror du har en ny jobb i sikte. Nå vet ikke jeg om du er arbeidsledig, eller om du ønsker å bytte jobb. Men ja, det ser ut som det vil dukke opp noe.

Men jeg får også opp at du er litt sliten av den situasjonen du er i nå. Det ligger et eller annet å blokkerer for deg liksom. Er det slik at du er eller har vært i en jobb hvor det var en eller annen du følte misbrukte makten sin? Litt sånn myndig person, nesten en myndighet? 

Får også opp at du tenker du ikke er fornøyd med situasjonen. At du føler du fortjener bedre, og at du føler du fortjener bedre betingelser. Men at du også HAR vært fornøyd tidligere?

Jeg tror du snart vil se situasjonen i et litt annet lys. Og at du snart vil forlate en situasjon som er negativ for deg. Men som du kanskje har trodd var bra? Og så er du kanskje litt redd for at du må jobbe veldig hard og lenge for å nå resultater? Men ta ett skritt om gangen.

Igjen, jeg tror det vil dukke opp noe som gjør at du føler du får tilbake håpet. Ha litt åpent sinn. Tro på deg selv!

Er du litt kreativ? :) 

Jeg tror du vil føle deg litt full av ideer her etterhvert. Situasjonen ser kansje litt lukket og låst ut nå, men reis deg opp og slå litt ut med armene. Se litt nytt på det. Så ligger her harmoni :)

Beskjeden til deg: The lovers ❤️ I denne sammenhengen ser jeg ikke på det som kjærlighet, men at du kanskje må igjennom en beslutningsprosess. Ikke fall for alle farlige fristelser ;) 

Ser også at det dukker opp noe nyheter vedr kontrakt. Så det ser lovende ut!

Obs, dette er bare kort! Nå må du ikke hvile deg på at jeg sier det dukker opp noe, fortsett som før med å søke om du allerede driver med det ❤️ 

Takk skal du ha. Lovte gi deg tilbakemelding, så her kommer den.

Ifht det andre mennesket er det en jeg har stor skam overfor og som jeg gjerne skulle snakket ut med. Altfor skummelt å ringe, så jeg hadde håpet du så noe ifht om jeg vil møte, få ordnet opp i en relasjon snart osv....Du så ikke noe slikt (om du husker)? 

Når det gjelder jobb har du helt rett. Jeg har vært ute for en myndig person som har misbrukt sin makt. Det er min sjef,og jeg må bort fra nåværende jobb. Søker og har et håp om noe nytt snart. 

ja, jeg er veldig kreativ men det har ligget i dvale grunnet tøff situasjon og sliten av alt dette med jobb.

Kan The Lovers bety noe annet enn at jeg må gjennom en beslutningsprosess? Forsto ikke det helt....trodde the Lovers hadde med kjærlighet å gjøre..

Uansett, så er det godt å høre du ser noe som vil gi meg håp. Var det ifht jobb eller relasjonen jeg spurte om?

Og kontrakt høres også lovende ut- Jeg håper nemlig på det, men har med eiendom å gjøre. men også jobb selvsagt.

vet ikke om du kan si mer utfra mine spørsmål her...

men takk skal du ha :)

Anonymkode: e3dbb...683

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk skal du ha. Lovte gi deg tilbakemelding, så her kommer den.

Ifht det andre mennesket er det en jeg har stor skam overfor og som jeg gjerne skulle snakket ut med. Altfor skummelt å ringe, så jeg hadde håpet du så noe ifht om jeg vil møte, få ordnet opp i en relasjon snart osv....Du så ikke noe slikt (om du husker)? 

Når det gjelder jobb har du helt rett. Jeg har vært ute for en myndig person som har misbrukt sin makt. Det er min sjef,og jeg må bort fra nåværende jobb. Søker og har et håp om noe nytt snart. 

ja, jeg er veldig kreativ men det har ligget i dvale grunnet tøff situasjon og sliten av alt dette med jobb.

Kan The Lovers bety noe annet enn at jeg må gjennom en beslutningsprosess? Forsto ikke det helt....trodde the Lovers hadde med kjærlighet å gjøre..

Uansett, så er det godt å høre du ser noe som vil gi meg håp. Var det ifht jobb eller relasjonen jeg spurte om?

Og kontrakt høres også lovende ut- Jeg håper nemlig på det, men har med eiendom å gjøre. men også jobb selvsagt.

vet ikke om du kan si mer utfra mine spørsmål her...

men takk skal du ha :)

Anonymkode: e3dbb...683

Nei, jeg ser ikke på the lovers som kjærlighet nødvendigvis. I dette legget spurte jeg om det dukker opp en ny jobb snart, og da har kortene "jobbbetydning" ;)

The lovers er uansett litt... Lovers. Så litt fristelser kanskje? 

Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg ifht situasjonen med den andre personen, men jeg vet rett og slett ikke hvordan jeg skal få det til uten informasjon. Jeg "spør" kortene om "Anne vannmann 23 år og Tore fisk 24 år" når det kommer til relasjoner mellom mennesker. Jeg vet ikke om det fungerer om den ene "mangler" i spørsmålet. Om jeg ser på deg, vet vi jo ikke helt hvem den andre jeg eventuelt ser er. 

Leit å høre at det stemte med maktmisbruk. Jeg husker ikke hvilke kort jeg fikk på deg, men utifra det jeg skrev tror jeg at jeg har en viss anelse... Og jeg tror du vil komme deg bort fra denne negative situasjonen. 

Lykke til videre med jobbsøking! 

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, i - magikeren skrev:

Hei, jeg hadde ikke glemt deg. Jeg hoppet over de som ikke sa noe om tilbakemelding :)

Jeg bruker 20-40 minutter på hvert legg. Du kan jo gange det med 32 kr/min på et 829nr. Synes å love, og gi, en tilbakemelding er en ganske rimelig deal ;)

Du har ganske mange spørsmål da. Seks stykker ;) jeg får neppe svar på alle disse i ett legg. Så du kan omformulere til ett spørsmål, det du lurer mest på, eller skal jeg se generelt på karriere? 

Jeg kommer til å se på det utover dagen, og gå igjennom tråden og se om det er flere som har spørsmål :)

Selfølgelig, takk😊

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selfølgelig, takk😊

Tenker veø mest generelt på karriere, eller om jeg klarer å skaffe meg ny jobb:)

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker veø mest generelt på karriere, eller om jeg klarer å skaffe meg ny jobb:)

Ser på det i kveld. 😉😉😉

Får plass til en eller to til i løpet av kvelden, men så gir jeg meg i denne omgang 🌞🌞🌞

Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

On 8/4/2018 at 9:54 AM, AnonymBruker said:

Du er ikke helt fornøyd med den jobbsituasjonen du har nå, iallfall? Føler du fortjener bedre? At du får for dårlige vilkår ifht kompetanse? Eller at du fortjener en (bedre) jobb? Føler du det rett og slett er litt urettferdig?

Pendler du? Det sier ikke kortene noenting om altså, men de sier noen om avstand og adskillelse, så det er bare jeg som gjetter. 

Jeg får opp at du kanskje nå, eller i nærmeste fremtid, vil føle deg litt utnyttet på jobb. Men du må jo ikke la deg lure eller utnytte her. 

Jeg tror du egentlig er typen til å ha litt ambisjoner? Jeg tror også at du vil ha greit med penger fremover. Selv om du kanskje tenker litt på dette med jobb og penger og investeringer og alt?

Ser ut som du håper på at du får igjen for arbeid og innsats du har lagt ned :) 

Så var det resultatet da. Tålmodighet er en dyd. Kanskje ikke det resultatet du hadde håpet på, men det er ikke så ille, egentlig. For jeg får opp kort for at frøet er sådd, og det vil gro og spire, men at det tar litt tid. Og kanskje litt innsats fra deg? I mellomtiden kan det hende du får litt kamp med deg selv rundt dette, men da kan det være greit å forsøke å se ting fra andre vinkler, hente nye opplysninger. 

Beskjed til deg: Det kommer en forandring, og den er kanskje overraskende. Når den kommer, kan det være du føler det går litt fort. Og igjen, ikke la deg lure! Pust, føl etter om det er riktig.  (Kanskje dukker det opp i form av en ung, veltalende og litt veltrent mann. Men DET er iallfall bare jeg som overtolker kortene :P )

Så ja, jeg tror du vil klare å skaffe ny jobb. Men at jeg sier dette, betyr ikke at du skal slutte å søke jobber altså. Jeg tror du får napp etterhvert :)

Og igjen, vill overtolkning og sikkert feil, søker du deg til markedsføring/media-bransjen? 

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, i - magikeren skrev:

Du er ikke helt fornøyd med den jobbsituasjonen du har nå, iallfall? Føler du fortjener bedre? At du får for dårlige vilkår ifht kompetanse? Eller at du fortjener en (bedre) jobb? Føler du det rett og slett er litt urettferdig?

Pendler du? Det sier ikke kortene noenting om altså, men de sier noen om avstand og adskillelse, så det er bare jeg som gjetter. 

Jeg får opp at du kanskje nå, eller i nærmeste fremtid, vil føle deg litt utnyttet på jobb. Men du må jo ikke la deg lure eller utnytte her. 

Jeg tror du egentlig er typen til å ha litt ambisjoner? Jeg tror også at du vil ha greit med penger fremover. Selv om du kanskje tenker litt på dette med jobb og penger og investeringer og alt?

Ser ut som du håper på at du får igjen for arbeid og innsats du har lagt ned :) 

Så var det resultatet da. Tålmodighet er en dyd. Kanskje ikke det resultatet du hadde håpet på, men det er ikke så ille, egentlig. For jeg får opp kort for at frøet er sådd, og det vil gro og spire, men at det tar litt tid. Og kanskje litt innsats fra deg? I mellomtiden kan det hende du får litt kamp med deg selv rundt dette, men da kan det være greit å forsøke å se ting fra andre vinkler, hente nye opplysninger. 

Beskjed til deg: Det kommer en forandring, og den er kanskje overraskende. Når den kommer, kan det være du føler det går litt fort. Og igjen, ikke la deg lure! Pust, føl etter om det er riktig.  (Kanskje dukker det opp i form av en ung, veltalende og litt veltrent mann. Men DET er iallfall bare jeg som overtolker kortene :P )

Så ja, jeg tror du vil klare å skaffe ny jobb. Men at jeg sier dette, betyr ikke at du skal slutte å søke jobber altså. Jeg tror du får napp etterhvert :)

Og igjen, vill overtolkning og sikkert feil, søker du deg til markedsføring/media-bransjen? 

Takk for at du tok deg tid:)! Jeg pendler ikke, eller søker meg til markedsføring/media-bransjen. Jeg har stått i samme jobbe i mange år, men er misfornøyd med situasjonen. Jeg føler ikke jeg får lønnen jeg burde hatt ( får under tariff), sjefen min er fullstendig avhengig av meg på arbeidsplassen. Føler meg utnyttet. Jeg har tatt en helserelatert utdanning, men dessverre ikke klart å skaffe meg relevant jobb. Har igrunn gitt opp jobbsøkingen. Men lurer på om jeg skal begynne å søke jobber igjen. Driver også å tenker på å begynne å studere , men veldig usikker. Føler meg låst i jobben og føler jeg ikke kommer noen vei. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for at du tok deg tid:)! Jeg pendler ikke, eller søker meg til markedsføring/media-bransjen. Jeg har stått i samme jobbe i mange år, men er misfornøyd med situasjonen. Jeg føler ikke jeg får lønnen jeg burde hatt ( får under tariff), sjefen min er fullstendig avhengig av meg på arbeidsplassen. Føler meg utnyttet. Jeg har tatt en helserelatert utdanning, men dessverre ikke klart å skaffe meg relevant jobb. Har igrunn gitt opp jobbsøkingen. Men lurer på om jeg skal begynne å søke jobber igjen. Driver også å tenker på å begynne å studere , men veldig usikker. Føler meg låst i jobben og føler jeg ikke kommer noen vei. 

Ang investeringer: det er riktig at jeg har en stor sum som jeg ikke vet hva jeg bør investere i;)

AnonymBruker
Skrevet
På Thursday, August 02, 2018 den 17.57, i - magikeren skrev:

Siste sjanse, før jeg begynner på jobb igjen neste uke :) Det er godt mulig jeg åpner tråder sporadisk, men det vil bli mye mindre tid til dette fremover nå ;)

Jeg trenger følgende informasjon for å kunne legge et legg:

• fornavnet ditt
  • stjernetegn
  • fødselsår
  • et spørsmål. eksempel: "hvordan vil det gå videre med meg og daten olav, skytte, født 1981" eller "hvordan går det med forfremmelsen jeg har søkt på jobb". 
  • legg merke til at om det gjelder kjærlighet, eller relasjonen mellom deg og en annen person, må du oppgi navn, stjerneteg, fødselsår på vedkommede også :) jeg vet ikke hvem "han jeg tenker på" er.

Om du ikke ønsker å poste i tråden med brukernavn, bryr jeg meg ikke om du krysser av for anonym bruker eller ikke. Jeg kommer uansett ikke til å sjekke profilen din for tidligere poster. Om du har postet i noen av trådene mine tidligere, kan det være jeg husker deg igjen, eller ikke. Ikke bli fornærmet i såfall, jeg er litt glemsk :) 

Jeg svarer kun de som sier at de vil gi en tilbakemelding, og som oppgir info jeg spør etter. Slik vet jeg at du har lest hovedinnlegget :)  Om du ikke vil legge ut navn i tråden, om du/den du har en relasjon til har et veldig spesielt navn, kan du sende det på PM. Oppgi isåfall hvilken AB-kode du har om du er AB i tråden.

Det er veldig greit om du har et faktisk spørsmål. Om du bare vil ha et generelt legg, blir svaret du får fra meg sannsynligvis ganske intetsigende for både meg og deg,

Jeg svarer ikke på:

• liv og død
  • helse
  • fødsler
  • "spionering" på andre. eksempel "hva tenker eksen om meg nå tre år etter?" eller "vil han slå opp med nye dama?" 
  • ondsinnede/hevngjerrige spørsmål. eksempel "vil han få som fortjent og oppleve noe vondt snart?"

Du må være klar over at dette er underholdning, og ikke noe du skal basere valg i livet ditt på :)  Dette er en gratis "tjeneste" på et forum. Ta det for det er :) 

Spørsmål om kjærleiken! Vil jeg møte en ny kjæreste (mann) snart? Vær, 1983.

Anonymkode: 8c75b...e7b

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ryddet bort kortene jeg hadde lagt ut på deg i går, så får liksom ikke sett nøyere på det. Litt dum form for komminikasjon der her...

Jeg fikk opp noe med adskillelse, og det var bare min gjetting med pendling. Jeg husker hvilket kort det var, og det kan også bety at du skal gå fra der du er/adskillelse fra situasjon. Her bommet jeg nok litt på tolkningen.

Det høres jo ikke ut som du har det veldig bra der du er nå. så jeg håper du finner noe nytt! Det er ikke godt å føle seg utnyttet :( 

Jeg forsøker å huske alle kortene jeg hadde oppe, for å kunne si noe mer spesifikt ifht situasjonen din, men desverre. 

Om du ønsker det, kan jeg forsøke på nytt å se mer spesifikt på det, men valgene om å enten studere eller søke andre jobber må du jo ta uansett. ;) 

Skrevet

Spørsmål om kjærleiken! Vil jeg møte en ny kjæreste (mann) snart? Vær, 1983.

Anonymkode: 8c75b...e7b

Leste du HI? 🧐

AnonymBruker
Skrevet

1997, susanne, tyr. skjer det noe interessant i kjærlighetslivet dette året? skal selvfølgelig gi tilbake meling :) 

Anonymkode: 9ed34...5b9

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

1997, susanne, tyr. skjer det noe interessant i kjærlighetslivet dette året? skal selvfølgelig gi tilbake meling :) 

Anonymkode: 9ed34...5b9

Det er dårlig med datoer på kortene, så jeg kan ikke si om ting skjer før eller etter 31/12/2018 ;) Men la meg prøve på et halvt år fremover-ish.

Okai?

Nå vet jo ikke jeg om du er i et forhold, eller om du ønsker deg et. Men ja, noe interessant vil skje. 

Får opp en del myntkort på deg. Nå trenger ikke det nødvendigvis ha noe med penger å gjøre, men jeg tror ikke det er at du er luksusfellendeltaker som ødelegger for deg i kjærlighetslivet, (sånn for å sette alt på spissen). For du har det greit der, yrke/utdanning har gått fint?

Men har du opplevd noen svik når det kommer til kjærligheten? Noe sladder, eller en som ikke har vært til å stole på? Ser ut som du har følt at du har bært lasset alene. Og aksnkje vil du føle deg litt alene akkurat nå, selv om du tenker mye på at du skulle ønske kjærligheten var overstrømmende og inderlig og alt det der?

Det kan dukke opp en litt fremover som kanskje er litt sånn... sesnuell og følsom og fin og flott, men kanskje det blir litt vanskeligheter for å bestemme seg, og å gå inn i en litt dypere relasjon. Han kan virke veldig voksen og moden ved første øyekast. Så må du finne ut av om han er det. (Kanskje, kanskje ikke.) 

Er du redd for dette med å føle at det er du som gir mest i et forhold? Kanskje sånn at du føler du girl alt, men får ikke alt tilbake?

Ønsker du deg et forhold som skal føre til en familie til slutt?

Resultatet her er litt delt. Det er alle muligheter for at resultatet blir fint, at du får alt du trenger. Men kanskje du vil føle det er litt kjedelig, og være redd for å bli såret. En eller annen form for misnøye vil kunne ødelegge, og da kan du bli litt sliten. MEN! Det er også muligheter for seier her, å oppnå det du lnsker deg. Men da kan du ikke sitte der "med hendene i fanget". Kanskje ta en liten følelsesmessig revurdering.

Beskjeden til deg: Du vil evne å se livet i et litt nytt lys, og det vil bli mye glede!

Jeg er litt usikker her :P På de første kortene tenkte jeg at du er singel, på de tre siste at du er i et et forhold. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg tror du er i et forhold du ønsker blir bedre, eller om jeg tror du ønsker deg et forhold. Hadde jeg visst det, ville jeg kanskje ha klart å formulere meg litt mer spesifikt. Lar kortene ligge oppe mens jeg ser en episode orange - så jeg kan svare på oppfølgingsspørsmål om du stiller dem før jeg er tilbake ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...