i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #21 Skrevet 3. august 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Ellen 1983 Steinbukk Gir deg tilbakemelding. Spørsmål: Burde jeg bytte jobb? (Er i fast/trygg jobb nå, men vurderer å bytte). Ellers tar jeg gjerne i mot generelle tilbakemeldinger også Anonymkode: 4a3c2...a74 Jeg vil ikke si noe om hva du SKAL velge, men jeg kan hjelpe deg å brainstorme rundt situasjonen. Valgene tar du selv Ser ut som du føler deg litt sliten og lei i næværende jobb? Kanskje har det tidligere føltes litt som du har mistet bakken under beina, litt sånn vanskelig? Men du har kanskje landet litt, og føler du iallfall står greit i det nå? Det ligger noe frykt her som kanskje har ført til en forsømt mulighet. Men det ser ut som det går seg litt til fremover. Får opp karmakortet på tiden fremover her. At du får en konsekvens av en tidligere handling. Kan også være positivt! Det ligger en beslutning foran deg her, og jeg tror du vil velge riktig. For jeg får opp mange positive kort fremover. Det ligger at du skal få tilbake håp og motivasjon Det ligger noen papirere eller kontrakter som skal underskrives her. Du føler kanskje litt skrekkblandet fryd eller noe rundt dette? Men det er ikke noe negativt. Om det er en ny arbeidskontrakt til ny jobb, kan det jo bety at du må må igjennom en ny opplæringsperiode. Det er slitsomt, men innsats vil gi reslutater. Det ser iallfall ut som du skal begynne en ny syklus her. Det kommer opp en ny begynnelse på deg, en forandring i livet. MEN! Du mp gi slipp på noe gammelt for å gå videre. Kanskje du må gi slipp på jobben du har nå for å få drømmejobben? Ser ut som du håper på en fin tid fremover. Har du familie du ønsker å tilbringe mer tid sammen med? Du er iallfall ikke alene, tror jeg. Det ligger gode nyheter fremover her, og feiring og glede! Men ikke bli så overarbeidet at du blir utbrent, ok? For da kan man nå bunnen. Og det ser jo ellers så bra ut for deg? Jeg får ikke opp noen kort vedr økonomi på dette. Beskjeden til deg: Du har verden i hånda her, så muligheter for å sette ideer ut i livet!
i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #22 Skrevet 3. august 2018 3 hours ago, Nysgjerrig666 said: Sandra, 1985, Kreps gir tilbakemelding hvordan vil det gå med jobb? Og kjærlighet til bjørn 1981 vekt? Dette var to spørsmål da, og ikke ett Hvilket vil du ha svar på? Jeg må legge ett legg per spørsmål, og hvert legg tar meg en halvtime. Siden det er flere i kø nå, så fint om du velger ett av dem, så kan jeg KANSKJE ta det andre senere.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #23 Skrevet 3. august 2018 17 minutter siden, i - magikeren skrev: Jeg vil ikke si noe om hva du SKAL velge, men jeg kan hjelpe deg å brainstorme rundt situasjonen. Valgene tar du selv Ser ut som du føler deg litt sliten og lei i næværende jobb? Kanskje har det tidligere føltes litt som du har mistet bakken under beina, litt sånn vanskelig? Men du har kanskje landet litt, og føler du iallfall står greit i det nå? Det ligger noe frykt her som kanskje har ført til en forsømt mulighet. Men det ser ut som det går seg litt til fremover. Får opp karmakortet på tiden fremover her. At du får en konsekvens av en tidligere handling. Kan også være positivt! Det ligger en beslutning foran deg her, og jeg tror du vil velge riktig. For jeg får opp mange positive kort fremover. Det ligger at du skal få tilbake håp og motivasjon Det ligger noen papirere eller kontrakter som skal underskrives her. Du føler kanskje litt skrekkblandet fryd eller noe rundt dette? Men det er ikke noe negativt. Om det er en ny arbeidskontrakt til ny jobb, kan det jo bety at du må må igjennom en ny opplæringsperiode. Det er slitsomt, men innsats vil gi reslutater. Det ser iallfall ut som du skal begynne en ny syklus her. Det kommer opp en ny begynnelse på deg, en forandring i livet. MEN! Du mp gi slipp på noe gammelt for å gå videre. Kanskje du må gi slipp på jobben du har nå for å få drømmejobben? Ser ut som du håper på en fin tid fremover. Har du familie du ønsker å tilbringe mer tid sammen med? Du er iallfall ikke alene, tror jeg. Det ligger gode nyheter fremover her, og feiring og glede! Men ikke bli så overarbeidet at du blir utbrent, ok? For da kan man nå bunnen. Og det ser jo ellers så bra ut for deg? Jeg får ikke opp noen kort vedr økonomi på dette. Beskjeden til deg: Du har verden i hånda her, så muligheter for å sette ideer ut i livet! Takk Har også god tro på fin tid fremover og tilbringe mer tid med familien. Og takk for "advarsel" om ikke å bli utbrent. Anonymkode: 4a3c2...a74
i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #24 Skrevet 3. august 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Du får tilbakemelding fra meg også... Anonymkode: d0f71...362 4 hours ago, AnonymBruker said: Christina, tyr, 1984 vil mannen min og jeg klare oss igjennom den vanskelige perioden vi har nå? Harald, vær,1983 og hvis du har mulighet, ser du jobbytte for meg de neste årene? Anonymkode: d0f71...362 Jobbhytte? Jeg kunne eventuelt ha sett på jobbsituasjon, men det ville blitt et eget legg. Så, jeg ser på deg og mannen istedet Du kan eventuelt komme tilbake når det ikke er flere i kø for spm nr 2 Kort svar: Det ser sånn ut, men det vil bli tungt. Langt svar: Jeg får opp at det føles som en fastlåst situasjon, og at man kanskje ikke ser klart. Ser ikke ut som dere ser løsningen akkurat nå desverre. Har en av dere kjedet seg i forholdet? På det som"er i veien" får jeg opp at man har all grunn til å være fornøyd, men har det så bra at man rett og slett kjeder seg. Og så blir det sånn "skal, skal ikke". For jeg tror dere har hatt det fint, og brukt overskuddet deres på hus og hjem og familie? Får opp litt forsoning og partnerskap nå i umiddelbar fremtid, men samtidig er jeg ikke sikker på om det varer evig. Du vil kanskje føle en litt fattigslig tid når det kommer til kjærlighet. Samtidig som du kanskje tenker mye på dette med familien og fin tid. Litt sånn nostalgi til bedre dager? Er du bekynret for dette med penger? Jeg vet ikke om dere har barn, men jeg tror det. Stemmer det? Jeg tror du skal tenke litt at du ikke skal la deg lure. Kanskje tenke deg godt om på hva du vil, hva andre vil. Ikke la deg utnytte. Ikke la avhengighet til ham eller livet dere har/har hatt styre deg. For dette kan bli litt sånn at du føler du bærer børen alene, og den er litt tung den børen. På resultat her får jeg opp harmoni og samhold. Og så dukker det opp noen gode nyheter til slutt. (Jeg er litt usikker på hva jeg egentlig ser her, om jeg faktisk ser barn eller om jeg ser gode nyheter og fremgang.) Beskjeden til deg: Når bunnen er nådd kan det kun gå oppover. Kanskje blir det en litt ny måte å forholde seg til virkeligheten på. Det som er dødt kan ikke vekkes, men det kan bygges noe nytt og bedre. Lykke til! ❤️
Nysgjerrig666 Skrevet 3. august 2018 #25 Skrevet 3. august 2018 1 time siden, i - magikeren skrev: Dette var to spørsmål da, og ikke ett Hvilket vil du ha svar på? Jeg må legge ett legg per spørsmål, og hvert legg tar meg en halvtime. Siden det er flere i kø nå, så fint om du velger ett av dem, så kan jeg KANSKJE ta det andre senere. Ah OK 🙈 beklager det. Lurer mest på det med kjærligheten. Takk ☺️
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #26 Skrevet 3. august 2018 6 minutter siden, i - magikeren skrev: Jobbhytte? Jeg kunne eventuelt ha sett på jobbsituasjon, men det ville blitt et eget legg. Så, jeg ser på deg og mannen istedet Du kan eventuelt komme tilbake når det ikke er flere i kø for spm nr 2 Kort svar: Det ser sånn ut, men det vil bli tungt. Langt svar: Jeg får opp at det føles som en fastlåst situasjon, og at man kanskje ikke ser klart. Ser ikke ut som dere ser løsningen akkurat nå desverre. Har en av dere kjedet seg i forholdet? På det som"er i veien" får jeg opp at man har all grunn til å være fornøyd, men har det så bra at man rett og slett kjeder seg. Og så blir det sånn "skal, skal ikke". For jeg tror dere har hatt det fint, og brukt overskuddet deres på hus og hjem og familie? Får opp litt forsoning og partnerskap nå i umiddelbar fremtid, men samtidig er jeg ikke sikker på om det varer evig. Du vil kanskje føle en litt fattigslig tid når det kommer til kjærlighet. Samtidig som du kanskje tenker mye på dette med familien og fin tid. Litt sånn nostalgi til bedre dager? Er du bekynret for dette med penger? Jeg vet ikke om dere har barn, men jeg tror det. Stemmer det? Jeg tror du skal tenke litt at du ikke skal la deg lure. Kanskje tenke deg godt om på hva du vil, hva andre vil. Ikke la deg utnytte. Ikke la avhengighet til ham eller livet dere har/har hatt styre deg. For dette kan bli litt sånn at du føler du bærer børen alene, og den er litt tung den børen. På resultat her får jeg opp harmoni og samhold. Og så dukker det opp noen gode nyheter til slutt. (Jeg er litt usikker på hva jeg egentlig ser her, om jeg faktisk ser barn eller om jeg ser gode nyheter og fremgang.) Beskjeden til deg: Når bunnen er nådd kan det kun gå oppover. Kanskje blir det en litt ny måte å forholde seg til virkeligheten på. Det som er dødt kan ikke vekkes, men det kan bygges noe nytt og bedre. Lykke til! ❤️ Oi, nå begynner jeg nesten å gråte her. Veldig spot on. Mannen min har adhd og kjeder seg lett, også i forhold tror jeg. Vi har to små barn, venter på tredje og har de siste to årene pusset opp huset vi bor i. Det har tæret på kreftene og økonomien, og jeg har nok spesielt vært bekymret for det økonomiske. Det er jeg som betaler regningene, og sitter med den største byrden der. Mannen min har ikke styring på økonomi. Mannen min og jeg har hatt en veldig vanskelig periode der vi begge mistrives i samliv og bosted. Nostalgien du ser er kanskje at vi savner gamle jobber og bostedet/situasjonen vi hadde før. Jeg håper du har rett når du ser lys i enden av tunellen. ❤️ Anonymkode: d0f71...362
i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #27 Skrevet 3. august 2018 33 minutter siden, AnonymBruker said: Oi, nå begynner jeg nesten å gråte her. Veldig spot on. Mannen min har adhd og kjeder seg lett, også i forhold tror jeg. Vi har to små barn, venter på tredje og har de siste to årene pusset opp huset vi bor i. Det har tæret på kreftene og økonomien, og jeg har nok spesielt vært bekymret for det økonomiske. Det er jeg som betaler regningene, og sitter med den største byrden der. Mannen min har ikke styring på økonomi. Mannen min og jeg har hatt en veldig vanskelig periode der vi begge mistrives i samliv og bosted. Nostalgien du ser er kanskje at vi savner gamle jobber og bostedet/situasjonen vi hadde før. Jeg håper du har rett når du ser lys i enden av tunellen. ❤️ Anonymkode: d0f71...362 Jeg fikk opp to barn på dere i nåtid. fikk også opp lese og skrivevansker, kanskje det kan relateres til adhd. Jeg tror det vil bli slitsomt det her, jeg ble iallfall helt utmattet av å tolke kortene. Men jeg er ikke sikker på at jeg ser noen stor ENDRING. Jeg håper dette er ok for deg, jeg tok bilde av kortene jeg fikk opp og sendte til hun som har lært meg tarot. Hun mente dette løses ikke av kort, men av fagfolk. Kan jeg foreslå familievernkontoret? Ønsker dere alt godt ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #28 Skrevet 3. august 2018 10 minutter siden, i - magikeren skrev: Jeg fikk opp to barn på dere i nåtid. fikk også opp lese og skrivevansker, kanskje det kan relateres til adhd. Jeg tror det vil bli slitsomt det her, jeg ble iallfall helt utmattet av å tolke kortene. Men jeg er ikke sikker på at jeg ser noen stor ENDRING. Jeg håper dette er ok for deg, jeg tok bilde av kortene jeg fikk opp og sendte til hun som har lært meg tarot. Hun mente dette løses ikke av kort, men av fagfolk. Kan jeg foreslå familievernkontoret? Ønsker dere alt godt ❤️ Ja, det har jeg foreslått, men han vil ikke. Vi får se hvordan det går. Takk for at du tok deg tid ❤️ Anonymkode: d0f71...362
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #29 Skrevet 3. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Laila, 1987, Tvillingene. Lurer generelt på kjærligheten. Tvillingene, Bjørn, født i 1978. Vil gjerne gi deg tilbakemelding ja ❤️ Anonymkode: 8b8ff...fca Unnskyld, fikk ikke med meg alt i hovedinnlegget ❤️ Anonymkode: 8b8ff...fca
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #30 Skrevet 3. august 2018 Rose - Skytten - 1977 Hvordan ser kjærlighetslivet ut for meg fremover? Vil komme med tilbakemelding. 🙂 Anonymkode: f369d...2b6
i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #31 Skrevet 3. august 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Maria, 1991, Tyren. Hva syns egentlig kjæresten min om meg? Martin, 1992, Krepsen. Jeg gir tilbakemelding 🙂 Anonymkode: 628e5...cff Jeg kan ikke "spionere" på hans tanker, siden han ikke har bedt om å bli lagt kort på. Men jeg kan se på relasjonen mellom deg og ham, siden det da handler om deg og DERE, og ikke bare om ham. Høres det ok ut? 1 hour ago, Nysgjerrig666 said: Ah OK 🙈 beklager det. Lurer mest på det med kjærligheten. Takk ☺️ 9 minutter siden, AnonymBruker said: Unnskyld, fikk ikke med meg alt i hovedinnlegget ❤️ Anonymkode: 8b8ff...fca 6 minutter siden, AnonymBruker said: Rose - Skytten - 1977 Hvordan ser kjærlighetslivet ut for meg fremover? Vil komme med tilbakemelding. 🙂 Anonymkode: f369d...2b6 Jeg troooor dette er rekkefølgen på køen nå. Kan det stemme? Er noen glemt? Maria, se kommentar! 1
i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #32 Skrevet 3. august 2018 2 hours ago, Nysgjerrig666 said: Ah OK 🙈 beklager det. Lurer mest på det med kjærligheten. Takk ☺️ 7 hours ago, Nysgjerrig666 said: Sandra, 1985, Kreps gir tilbakemelding hvordan vil det gå med jobb? Og kjærlighet til bjørn 1981 vekt? Ja, det går bra dette tror jeg. Er dere sammen forresten, eller er det slik at du lurer på om dere blir det? Får opp stort sett positive kort. Blant annet at kjærligeten vil "strømme fritt" den neste tiden. Men her er også noen ting å tenke på. Så, vi begynner på begynnelsen Det ser ut som det er noe sjonglering her. Jeg er litt usikker på HVA det er som sjongleres, jeg får ikke nødvendigvis opp noe trekantdrama eller noe. Dette er jeg veldig usikker på, men har en av dere barn fra før? Eller tenker du mye på å få barn? Har han ofte litt dårlige spøker, denne mannen? Men jeg får opp at dere vil legge noen nye planer fremover. Det ser fint ut Men jeg får også opp et veivalg. Og kanskje er du redd for noen hemmeligheter? Kanskje føler du det blir litt kamp. Men her står du tryggere enn du tror. Hold ut og ta på deg ansvaret, får jeg opp. Jeg tror det vil gå seg til. For løsningen er der, men du ser den nok ikke ennå. Får opp flere kort for at noe er hemmelig, så det er kanskje ett eller annet du ikke vet eller ikke forteller her. Jeg får opp at forholdet er liv laga, men ikke nødvendigvis den episke, rosenrøde kjærligheten fra en romantisk komedie. Ga det mening? Det blir fint, tror jeg. Jeg tror du vil føle det blir en balansert relasjon, om enn uten de pompøse erklæringene Beskjed til deg: glede, feiring!
i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #33 Skrevet 3. august 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Unnskyld, fikk ikke med meg alt i hovedinnlegget ❤️ Anonymkode: 8b8ff...fca 9 hours ago, AnonymBruker said: Laila, 1987, Tvillingene. Lurer generelt på kjærligheten. Tvillingene, født i 1978. Og jobbmuligheter framover. Anonymkode: 8b8ff...fca Har tvilling 1978 et fornavn?
Nysgjerrig666 Skrevet 3. august 2018 #34 Skrevet 3. august 2018 (endret) På 3.8.2018 den 17.58, i - magikeren skrev: Ja, det går bra dette tror jeg. Er dere sammen forresten, eller er det slik at du lurer på om dere blir det? Får opp stort sett positive kort. Blant annet at kjærligeten vil "strømme fritt" den neste tiden. Men her er også noen ting å tenke på. Så, vi begynner på begynnelsen Det ser ut som det er noe sjonglering her. Jeg er litt usikker på HVA det er som sjongleres, jeg får ikke nødvendigvis opp noe trekantdrama eller noe. Dette er jeg veldig usikker på, men har en av dere barn fra før? Eller tenker du mye på å få barn? Har han ofte litt dårlige spøker, denne mannen? Men jeg får opp at dere vil legge noen nye planer fremover. Det ser fint ut Men jeg får også opp et veivalg. Og kanskje er du redd for noen hemmeligheter? Kanskje føler du det blir litt kamp. Men her står du tryggere enn du tror. Hold ut og ta på deg ansvaret, får jeg opp. Jeg tror det vil gå seg til. For løsningen er der, men du ser den nok ikke ennå. Får opp flere kort for at noe er hemmelig, så det er kanskje ett eller annet du ikke vet eller ikke forteller her. Jeg får opp at forholdet er liv laga, men ikke nødvendigvis den episke, rosenrøde kjærligheten fra en romantisk komedie. Ga det mening? Det blir fint, tror jeg. Jeg tror du vil føle det blir en balansert relasjon, om enn uten de pompøse erklæringene Beskjed til deg: glede, feiring! , takk Endret 16. november 2018 av Nysgjerrig666
i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #35 Skrevet 3. august 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Rose - Skytten - 1977 Hvordan ser kjærlighetslivet ut for meg fremover? Vil komme med tilbakemelding. 🙂 Anonymkode: f369d...2b6 Dette blir generelt da. Men du har kanskje ikke noen spesielle i sikte? Denne var litt vanskelig. Hadde jeg snakket med deg, hadde jeg spurt: vil du vite alt jeg ser? Jeg ser en del ting som ikke er superhyggelige, og noen som er fine. For eksempel ser det ut som du kanskje har vært litt umoden tidligere. Men hvem har ikke vært det... Det har vel alle? Får inntrykk av at det vil gå greit med kjærligheten, om du jobber litt med hva enn det er som stopper deg eller er problemet. Et gammelt tankemønster, kanskje? For det ser ut som du FØLER situasjonen er stengt og lukket og låst? Jeg får også opp en del ulike personlighetstekk her, så det er mulig du vil treffe en som har en blanding av disse trekkene. Smart og logisk. Autoritær. Setter pris på litt mental sparring. Liker det gode liv. Lidenskapelig. Men kanskje fordomsfull, beregnende? (OBS! Treffer du en mann, og det føles riktig, GO! Ikke tenk på at jeg sa bergendende..) Jeg tror du har energien du trenger for å liksom sette litt i gang her. Men at det kanskje er litt måtehold. Litt frykt for å bli såret? Det kommer opp en del ting her, som jeg ikke ønsker å skrive offentlig på et forum. Men jeg lar kortene ligge på bordet en liten stund, du kan gjerne sende meg en PM innen den neste timen om du vil vite alt som kommer opp.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #36 Skrevet 3. august 2018 22 minutter siden, i - magikeren skrev: Dette blir generelt da. Men du har kanskje ikke noen spesielle i sikte? Denne var litt vanskelig. Hadde jeg snakket med deg, hadde jeg spurt: vil du vite alt jeg ser? Jeg ser en del ting som ikke er superhyggelige, og noen som er fine. For eksempel ser det ut som du kanskje har vært litt umoden tidligere. Men hvem har ikke vært det... Det har vel alle? Får inntrykk av at det vil gå greit med kjærligheten, om du jobber litt med hva enn det er som stopper deg eller er problemet. Et gammelt tankemønster, kanskje? For det ser ut som du FØLER situasjonen er stengt og lukket og låst? Jeg får også opp en del ulike personlighetstekk her, så det er mulig du vil treffe en som har en blanding av disse trekkene. Smart og logisk. Autoritær. Setter pris på litt mental sparring. Liker det gode liv. Lidenskapelig. Men kanskje fordomsfull, beregnende? (OBS! Treffer du en mann, og det føles riktig, GO! Ikke tenk på at jeg sa bergendende..) Jeg tror du har energien du trenger for å liksom sette litt i gang her. Men at det kanskje er litt måtehold. Litt frykt for å bli såret? Det kommer opp en del ting her, som jeg ikke ønsker å skrive offentlig på et forum. Men jeg lar kortene ligge på bordet en liten stund, du kan gjerne sende meg en PM innen den neste timen om du vil vite alt som kommer opp. Sendt deg PM. ☺️ Anonymkode: f369d...2b6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #37 Skrevet 3. august 2018 Merete, vær, 83. Gir tilbakemelding. Hvordan blir karrieren min fremover? Anonymkode: 05baa...dd6
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #38 Skrevet 3. august 2018 On 8/2/2018 at 5:57 PM, i - magikeren said: Jeg trenger følgende informasjon for å kunne legge et legg: fornavnet ditt stjernetegn fødselsår Sender på PM. Ønsker å vite hvordan kjærlighetsutsiktene er i forhold til den personen jeg sender på PM. Gir deg tilbakemelding. Anonymkode: ddfb7...5b3
i - magikeren Skrevet 3. august 2018 Forfatter #39 Skrevet 3. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Sendt deg PM. ☺️ Anonymkode: f369d...2b6 Så glad vi du sendte pm. Ønsker deg lykke til ❤️ ❤️ ❤️
AnonymBruker Skrevet 3. august 2018 #40 Skrevet 3. august 2018 30 minutter siden, i - magikeren skrev: Så glad vi du sendte pm. Ønsker deg lykke til ❤️ ❤️ ❤️ Tuuuusen takk for at du la kort på meg. ❤️ Og takk for det. ☺️ Anonymkode: f369d...2b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå