Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Siste sjanse, før jeg begynner på jobb igjen neste uke :) Det er godt mulig jeg åpner tråder sporadisk, men det vil bli mye mindre tid til dette fremover nå ;)

Jeg trenger følgende informasjon for å kunne legge et legg:

• fornavnet ditt
  • stjernetegn
  • fødselsår
  • et spørsmål. eksempel: "hvordan vil det gå videre med meg og daten olav, skytte, født 1981" eller "hvordan går det med forfremmelsen jeg har søkt på jobb". 
  • legg merke til at om det gjelder kjærlighet, eller relasjonen mellom deg og en annen person, må du oppgi navn, stjerneteg, fødselsår på vedkommede også :) jeg vet ikke hvem "han jeg tenker på" er.

Om du ikke ønsker å poste i tråden med brukernavn, bryr jeg meg ikke om du krysser av for anonym bruker eller ikke. Jeg kommer uansett ikke til å sjekke profilen din for tidligere poster. Om du har postet i noen av trådene mine tidligere, kan det være jeg husker deg igjen, eller ikke. Ikke bli fornærmet i såfall, jeg er litt glemsk :) 

Jeg svarer kun de som sier at de vil gi en tilbakemelding, og som oppgir info jeg spør etter. Slik vet jeg at du har lest hovedinnlegget :)  Om du ikke vil legge ut navn i tråden, om du/den du har en relasjon til har et veldig spesielt navn, kan du sende det på PM. Oppgi isåfall hvilken AB-kode du har om du er AB i tråden.

Det er veldig greit om du har et faktisk spørsmål. Om du bare vil ha et generelt legg, blir svaret du får fra meg sannsynligvis ganske intetsigende for både meg og deg,

Jeg svarer ikke på:

• liv og død
  • helse
  • fødsler
  • "spionering" på andre. eksempel "hva tenker eksen om meg nå tre år etter?" eller "vil han slå opp med nye dama?" 
  • ondsinnede/hevngjerrige spørsmål. eksempel "vil han få som fortjent og oppleve noe vondt snart?"

Du må være klar over at dette er underholdning, og ikke noe du skal basere valg i livet ditt på :)  Dette er en gratis "tjeneste" på et forum. Ta det for det er :) 

ETA 7/8-2018 - tar ikke i mot nye henvendelser i denne tråden. Takk for denne omgangen!

Endret av i - magikeren
ingen flere nye hendvendelser :)
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, i - magikeren skrev:

Siste sjanse, før jeg begynner på jobb igjen neste uke :) Det er godt mulig jeg åpner tråder sporadisk, men det vil bli mye mindre tid til dette fremover nå ;)

Jeg trenger følgende informasjon for å kunne legge et legg:

• fornavnet ditt
  • stjernetegn
  • fødselsår
  • et spørsmål. eksempel: "hvordan vil det gå videre med meg og daten olav, skytte, født 1981" eller "hvordan går det med forfremmelsen jeg har søkt på jobb". 
  • legg merke til at om det gjelder kjærlighet, eller relasjonen mellom deg og en annen person, må du oppgi navn, stjerneteg, fødselsår på vedkommede også :) jeg vet ikke hvem "han jeg tenker på" er.

Om du ikke ønsker å poste i tråden med brukernavn, bryr jeg meg ikke om du krysser av for anonym bruker eller ikke. Jeg kommer uansett ikke til å sjekke profilen din for tidligere poster. Om du har postet i noen av trådene mine tidligere, kan det være jeg husker deg igjen, eller ikke. Ikke bli fornærmet i såfall, jeg er litt glemsk :) 

Jeg svarer kun de som sier at de vil gi en tilbakemelding, og som oppgir info jeg spør etter. Slik vet jeg at du har lest hovedinnlegget :)  Om du ikke vil legge ut navn i tråden, om du/den du har en relasjon til har et veldig spesielt navn, kan du sende det på PM. Oppgi isåfall hvilken AB-kode du har om du er AB i tråden.

Det er veldig greit om du har et faktisk spørsmål. Om du bare vil ha et generelt legg, blir svaret du får fra meg sannsynligvis ganske intetsigende for både meg og deg,

Jeg svarer ikke på:

• liv og død
  • helse
  • fødsler
  • "spionering" på andre. eksempel "hva tenker eksen om meg nå tre år etter?" eller "vil han slå opp med nye dama?" 
  • ondsinnede/hevngjerrige spørsmål. eksempel "vil han få som fortjent og oppleve noe vondt snart?"

Du må være klar over at dette er underholdning, og ikke noe du skal basere valg i livet ditt på :)  Dette er en gratis "tjeneste" på et forum. Ta det for det er :) 

Sender deg pm. Lurer på om han jeg dater kommer til å ende opp sammen, eller om jeg overhodet kommer til å oppleve kjærligheten i nærmeste fremtid..🙄💔 

AnonymBruker
Skrevet

Line 1974 tyr. Gir deg tilbakemelding! 

Har to ting som kverner 

Er det noen ny jobb i sikte? 

Går og kjenner på skam/uro/ frykt overfor et annet menneske. Vil jeg få mulighet til en samtale med dette mennesket snart? (Har ikke info om alder, Stjernetegn osv på vedkommende)

Alt om relasjoner / livssituasjon er interessant. Takk. 

Anonymkode: e3dbb...683

Skrevet
9 hours ago, Poppeloppane said:

Sender deg pm. Lurer på om han jeg dater kommer til å ende opp sammen, eller om jeg overhodet kommer til å oppleve kjærligheten i nærmeste fremtid..🙄💔 

Jeg måtte stokke utrolig lenge på deg før det stoppet! Er det litt frem og tilbake? (Eventuelt er det bare at jeg har en helt ny kortstokk :P Og siden stokken er helt ny, er jeg veldig spent på om den "funker" :) )

Hmm. Tja. Du og han? 

Jeg får opp at det var litt uventet kanskje at dere skulle date? Kommer opp skjebnehjulet på starten på stuasjone, det er litt sånn. Uten å vite mer tenker jeg en av dere kanskje var sånn "faen, nå sletter jeg tinder" men så der var den andre! Eller et uventet møte? Litt sånn, flaks? Så du følte kanskje det var meningen helt i starten?

Er det en av dere som er flink med/har mye penger? 

Jeg får opp at d tidligere kanskje har tatt noen avgjørelser vedrørende temaet dating/kjærlighet, og blitt mer bevisst på ting.. Litt opprydding i seg selv?  Ser også ut som du tenker at du kanskje må gjøre noe med situasjonen du er i nå, om den skal utvikle seg dit du vil? Litt sånn at nå må det skje noe,  nå må en ta neste steg?

Men jeg får også opp at du kanskje føler du bærer den biten alene. Stemmer det?

Jeg får også opp at du kan få lyst til å gi opp hele greia/hele fyren om det tar for lang tid. For det blir litt tanker om hvordan dette skal gå.

Får også opp at du kanskje frykter du ikke har helt kontroll på situasjonen? Og så ligger det noe hemmelig her. Har du noe hemmelig, eller er forholdet hememlig på noe vis? Ett eller annet som ikke blir delt?

Jeg får igjen opp et kort som tyder på en mann med midler :P Det er nok til hus og hjem og litt til overs.

Jeg tror kanskje du vil oppleve situasjonen litt låst til tider, og at du ikke nødvendigvis ser løsningen på hvordan det skal bli mellom deg og ham. Det ER lys i enden av tunellen, men da må du bryte noen gamle mønstre. Den her løsningen kommer ikke av seg selv. Det er mye energi her, men det må bevegelse til. 

Beskjed til deg: det kan komme en uventet beskjed (invitasjon, jobbtilbud, tur?). men se opp for sladder og kranglefanter!

Så. Blir det dere? Jeg vet ikke. Det er ikke umulig, men jeg ser det ikke som helt stort akkurat i dag. Kanskje, om dere faktisk kommer dere over kneika at det blir bra. Da kan det bli et partnerskap ut av det. Men jeg tror du vil føle deg litt alene på veien dit.

Jeg håper selvsagt jeg tar feil, og at dere begge er stormende forelsket og bare vil være sammen ❤️ 

Skrevet
10 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg måtte stokke utrolig lenge på deg før det stoppet! Er det litt frem og tilbake? (Eventuelt er det bare at jeg har en helt ny kortstokk :P Og siden stokken er helt ny, er jeg veldig spent på om den "funker" :) )

Hmm. Tja. Du og han? 

Jeg får opp at det var litt uventet kanskje at dere skulle date? Kommer opp skjebnehjulet på starten på stuasjone, det er litt sånn. Uten å vite mer tenker jeg en av dere kanskje var sånn "faen, nå sletter jeg tinder" men så der var den andre! Eller et uventet møte? Litt sånn, flaks? Så du følte kanskje det var meningen helt i starten?

Er det en av dere som er flink med/har mye penger? 

Jeg får opp at d tidligere kanskje har tatt noen avgjørelser vedrørende temaet dating/kjærlighet, og blitt mer bevisst på ting.. Litt opprydding i seg selv?  Ser også ut som du tenker at du kanskje må gjøre noe med situasjonen du er i nå, om den skal utvikle seg dit du vil? Litt sånn at nå må det skje noe,  nå må en ta neste steg?

Men jeg får også opp at du kanskje føler du bærer den biten alene. Stemmer det?

Jeg får også opp at du kan få lyst til å gi opp hele greia/hele fyren om det tar for lang tid. For det blir litt tanker om hvordan dette skal gå.

Får også opp at du kanskje frykter du ikke har helt kontroll på situasjonen? Og så ligger det noe hemmelig her. Har du noe hemmelig, eller er forholdet hememlig på noe vis? Ett eller annet som ikke blir delt?

Jeg får igjen opp et kort som tyder på en mann med midler :P Det er nok til hus og hjem og litt til overs.

Jeg tror kanskje du vil oppleve situasjonen litt låst til tider, og at du ikke nødvendigvis ser løsningen på hvordan det skal bli mellom deg og ham. Det ER lys i enden av tunellen, men da må du bryte noen gamle mønstre. Den her løsningen kommer ikke av seg selv. Det er mye energi her, men det må bevegelse til. 

Beskjed til deg: det kan komme en uventet beskjed (invitasjon, jobbtilbud, tur?). men se opp for sladder og kranglefanter!

Så. Blir det dere? Jeg vet ikke. Det er ikke umulig, men jeg ser det ikke som helt stort akkurat i dag. Kanskje, om dere faktisk kommer dere over kneika at det blir bra. Da kan det bli et partnerskap ut av det. Men jeg tror du vil føle deg litt alene på veien dit.

Jeg håper selvsagt jeg tar feil, og at dere begge er stormende forelsket og bare vil være sammen ❤️ 

Fikk frysninger, for mye av det du sa stemte. Det har vært frem og tilbake med eksen hans selv om han påstår han nå vil ha meg, og han har holdt ting skjult for meg. Følelser han hadde for eksen.. Jeg har også holdt han skjult for alle, så jeg føler meg alene. Han har en god jobb og er på husjakt, så dette stemmer. Bor i en dyr by. 

Skrevet
1 minutt siden, Poppeloppane skrev:

Fikk frysninger, for mye av det du sa stemte. Det har vært frem og tilbake med eksen hans selv om han påstår han nå vil ha meg, og han har holdt ting skjult for meg. Følelser han hadde for eksen.. Jeg har også holdt han skjult for alle, så jeg føler meg alene. Han har en god jobb og er på husjakt, så dette stemmer. Bor i en dyr by. 

At du skrev at jeg vil gi han opp om det tar for lang tid stemmer på en prikk. Vi hadde egentlig bestemt oss for kun satse på hverandre, så brøt han tilliten min. 

Skrevet
3 minutter siden, Poppeloppane said:

Jeg fikk faktisk opp tre sverd (trekantdramakortet!) på dere. Men det lå på posisjon for ditt håp, så jeg ignorerte det... For det er jo ikke noe å håpe på! Snakk litt med venninner og luft litt tanker rundt han her :) Om du vil, send meg en PM om en ukes tid så ser vi på det på nytt. Ser ikke ut som situasjonen er så veldig bra for deg som den er nå 😕 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Line, 1982, skorpion. Hva skal jeg gjøre ift jobb? Klarer jeg å finne meg ny jobb? Te fornøyd med den jeg allerede har? Eller bør jeg tenke på skolegang? Hva bør jeg jobbe med?

Anonymkode: 262d0...17b

AnonymBruker
Skrevet

Christina, tyr, 1984

vil mannen min og jeg klare oss igjennom den vanskelige perioden vi har nå? Harald, vær,1983

og hvis du har mulighet, ser du jobbytte for meg de neste årene?

Anonymkode: d0f71...362

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Line, 1982, skorpion. Hva skal jeg gjøre ift jobb? Klarer jeg å finne meg ny jobb? Te fornøyd med den jeg allerede har? Eller bør jeg tenke på skolegang? Hva bør jeg jobbe med?

Alt er i interressant for meg altså, så om du har noe generelt å komme med så setter jeg pris på det!:)

AnonymBruker
Skrevet

Siri, 1984, Steinbukk

Vil gi deg tilbakemelding :)

ser du noe om jobbytte/karriere framover for meg? jeg er i en jobb som jeg egentlig trives i, men kjenner at jeg ikke er sikker på hva jeg skal gjøre framover.

Anonymkode: 3a7f8...daa

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Line 1974 tyr. Gir deg tilbakemelding! 

Har to ting som kverner 

Er det noen ny jobb i sikte? 

Går og kjenner på skam/uro/ frykt overfor et annet menneske. Vil jeg få mulighet til en samtale med dette mennesket snart? (Har ikke info om alder, Stjernetegn osv på vedkommende)

Alt om relasjoner / livssituasjon er interessant. Takk. 

Anonymkode: e3dbb...683

Det er litt vanskelig for meg å si noe særlig om dette andre mennesket, siden du ikke har noen informasjon. Jeg kunne eventuelt sett på deg generelt, om jeg hadde visst om det var kjærlighet, vennskap... Men, hvorfor kan du ikke ringe vedkommende og ta en prat? 

Jeg har lagt et legg på deg om det er en ny jobb i sikte:

Ja, jeg tror du har en ny jobb i sikte. Nå vet ikke jeg om du er arbeidsledig, eller om du ønsker å bytte jobb. Men ja, det ser ut som det vil dukke opp noe.

Men jeg får også opp at du er litt sliten av den situasjonen du er i nå. Det ligger et eller annet å blokkerer for deg liksom. Er det slik at du er eller har vært i en jobb hvor det var en eller annen du følte misbrukte makten sin? Litt sånn myndig person, nesten en myndighet? 

Får også opp at du tenker du ikke er fornøyd med situasjonen. At du føler du fortjener bedre, og at du føler du fortjener bedre betingelser. Men at du også HAR vært fornøyd tidligere?

Jeg tror du snart vil se situasjonen i et litt annet lys. Og at du snart vil forlate en situasjon som er negativ for deg. Men som du kanskje har trodd var bra? Og så er du kanskje litt redd for at du må jobbe veldig hard og lenge for å nå resultater? Men ta ett skritt om gangen.

Igjen, jeg tror det vil dukke opp noe som gjør at du føler du får tilbake håpet. Ha litt åpent sinn. Tro på deg selv!

Er du litt kreativ? :) 

Jeg tror du vil føle deg litt full av ideer her etterhvert. Situasjonen ser kansje litt lukket og låst ut nå, men reis deg opp og slå litt ut med armene. Se litt nytt på det. Så ligger her harmoni :)

Beskjeden til deg: The lovers ❤️ I denne sammenhengen ser jeg ikke på det som kjærlighet, men at du kanskje må igjennom en beslutningsprosess. Ikke fall for alle farlige fristelser ;) 

Ser også at det dukker opp noe nyheter vedr kontrakt. Så det ser lovende ut!

Obs, dette er bare kort! Nå må du ikke hvile deg på at jeg sier det dukker opp noe, fortsett som før med å søke om du allerede driver med det ❤️ 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siri, 1984, Steinbukk

ser du noe om jobbytte/karriere framover for meg? jeg er i en jobb som jeg egentlig trives i, men kjenner at jeg ikke er sikker på hva jeg skal gjøre framover.

Tar gjerne litt generelt også :)

Skrevet (endret)

..

Endret av Nysgjerrig666
AnonymBruker
Skrevet

Laila, 1987, Tvillingene.

Lurer generelt på kjærligheten. Tvillingene, født i 1978.

Og jobbmuligheter framover.

Anonymkode: 8b8ff...fca

AnonymBruker
Skrevet

Maria, 1991, Tyren. 
Hva syns egentlig kjæresten min om meg? Martin, 1992, Krepsen. 

Jeg gir tilbakemelding 🙂 

Anonymkode: 628e5...cff

Skrevet
23 minutter siden, i - magikeren skrev:

Jeg fikk faktisk opp tre sverd (trekantdramakortet!) på dere. Men det lå på posisjon for ditt håp, så jeg ignorerte det... For det er jo ikke noe å håpe på! Snakk litt med venninner og luft litt tanker rundt han her :) Om du vil, send meg en PM om en ukes tid så ser vi på det på nytt. Ser ikke ut som situasjonen er så veldig bra for deg som den er nå 😕 

Sender deg gjerne på nytt om 1 uke❤️ Han kommer hjem i neste uke. Jeg har snakket med venninner om han og de mener jeg bør droppe han. Og jeg vet jo det er best egentlig.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Siri, 1984, Steinbukk

Nå får du "snike i køen" siden du fulgte alle reglene fra HI :P Jeg tar en liten pause når jeg er ferdig med denne, men kommer tilbake til de andre som har sagt noe om tilbakemelding, eller har oppdatert sitt innlegg vedr det :) 

Jeg får opp litt ulike kort her. Er det en del steerke personligheter på jobben du har nå? Får opp så mange hoffkort.

Har du vært litt forsiktig på jobben? Følt at du må tråkke litt varsomt? 

Det kommer opp en litt myndig i nærmeste fremtid her. Litt streng. Litt autoritær. Kanskje er det en faktisk person, kanskje er det en myndighet du må få hjelp av. Men dette kortet er litt delt, så bruk logikk og fornuft. Følg planen. 

Det kommer også opp at ting vil gå godt for deg. Så godt at du ikke må bli selvgod oppi det hele. Du må ikke få det så bra at du ikke giddet å bedre situasjonen, om du skjønner? 

Jeg får forsåvidt ikke opp noen FLYTTEkort, men jeg får opp at du du har sådd et frø som vil vokse og gro. Nå er tarot ekstremt billedlig i beskjedene, så dette betyr nok at du har/eller holder på å legge grunnlaget for videre utvikling. For det ligger gevinst tilgjengelig for deg, og det ser ut som du vil få overskudd. Jeg ser iallfall ingen økonomiske problemer, mer det at du vil bruke overskuddet på hus og hjem. 

Det er ikke umulig at det ligger noe utdanning/kursing på deg fremover. Det vil iallfall bli behov for ny kunnskap! Du vil kanskje også få behov for å trekke deg litt tilbake og tenke deg litt om. Lytt til både din indre stemme, og gode råd. 

beskjeden til deg erlitt vanskelig å tolke. men jeg heller mot å si at den frykten du eventuelt føler kanskje bare er innbilt? For det ligger nye muligheter her, men du må kanskje ha et lite puff?

AnonymBruker
Skrevet

Ellen 1983 Steinbukk

Gir deg tilbakemelding.

Spørsmål: Burde jeg bytte jobb? (Er i fast/trygg jobb nå, men vurderer å bytte).

Ellers tar jeg gjerne i mot generelle tilbakemeldinger også :)

Anonymkode: 4a3c2...a74

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Christina, tyr, 1984

vil mannen min og jeg klare oss igjennom den vanskelige perioden vi har nå? Harald, vær,1983

og hvis du har mulighet, ser du jobbytte for meg de neste årene?

Du får tilbakemelding fra meg også... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...