Gå til innhold

Er ikke dette et diskusjonsforum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, Ullvott said:

Skulle likt å se det mennesket som kjenner KG skikkelig godt, men som aldri har hørt om Google :hoho:

Jeg bare gjentok det vedkommende AB skrev.  Du får lese 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Muskath said:

Hvis man ikke kjenner til Google, er det ikke lett å google da. 

Om de ikke kjenner til Google så burde de strengt tatt aldri vært i stand til å finne Kvinneguiden heller, for da er man trolig både født og oppvokst under den største steinen i den største skogen ved foten til det største fjellet, og har aldri hørt ordet teknologi.

Anonymkode: bf42f...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Muskath skrev:

Men hvorfor skal noen bestemme hva folk får lov å spørre om her inne?  Hvorfor ikke lage et forum selv der sånne dumme spørsmål ikke er lov? Kanskje det blir moro?

Bra innspill. Men det er jo ikke brukerne som bestemmer hva det er lov til å starte tråder om, men KG/Egmont. Noen brukere later som de bestemmer hva det er lov  til å spørre om, ja, og det var vel det du mente?

Anonymkode: 29abf...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Om de ikke kjenner til Google så burde de strengt tatt aldri vært i stand til å finne Kvinneguiden heller, for da er man trolig både født og oppvokst under den største steinen i den største skogen ved foten til det største fjellet, og har aldri hørt ordet teknologi.

Anonymkode: bf42f...cab

Du får også lese bakover

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Bra innspill. Men det er jo ikke brukerne som bestemmer hva det er lov til å starte tråder om, men KG/Egmont. Noen brukere later som de bestemmer hva det er lov  til å spørre om, ja, og det var vel det du mente?

Anonymkode: 29abf...595

Ja, det er en del besserwissere her inne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Muskath said:

Du får også lese bakover

Får jeg det? Så kult!

Jeg leser fremover jeg, men ellers takk.

Anonymkode: bf42f...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Muskath skrev:

Det vil alltid være noen som svarer sånn, "bare å google", "ikke spør her, spør legen" osv osv. Og så har vi en hel gjeng som elsker å påpeke hvor dum spørreren er som ikke vet dette selv.  Sånn er det.

 

Du har rett. Det er synd at det er noen som svarer slik.

Anonymkode: 29abf...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Muskath said:

Ja, det er en del besserwissere her inne

Ja, tenk deg om noen faktisk skulle lære noe! :murvegg:

 

Anonymkode: bf42f...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, tenk deg om noen faktisk skulle lære noe! :murvegg:

 

Anonymkode: bf42f...cab

Du forsto tydeligvis ikke hva @Muskath skrev...

Anonymkode: 29abf...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du forsto tydeligvis ikke hva @Muskath skrev...

Jeg forstod utmerket godt hva vedkommende skrev.

Men siden du er så opptatt av å gi gode svar, så må jo du også da fortelle meg hva du mener jeg ikke forstår, i stedet for å bare gi et tomt intetsigende svar som ikke hjelper. Å henvise til Google er i det minste både relevant og hjelpsomt. 😉

Anonymkode: bf42f...cab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er idioter alle sammen jeg. 

Anonymkode: 08bbf...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstod utmerket godt hva vedkommende skrev.

Men siden du er så opptatt av å gi gode svar, så må jo du også da fortelle meg hva du mener jeg ikke forstår, i stedet for å bare gi et tomt intetsigende svar som ikke hjelper. Å henvise til Google er i det minste både relevant og hjelpsomt. 😉

Anonymkode: bf42f...cab

Ok. Da får du få det på din måte: Gå og les på google om hva Muskath mente med det han skrev. Fornøyd? :biggrin:

Anonymkode: 29abf...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstod utmerket godt hva vedkommende skrev.

Men siden du er så opptatt av å gi gode svar, så må jo du også da fortelle meg hva du mener jeg ikke forstår, i stedet for å bare gi et tomt intetsigende svar som ikke hjelper. Å henvise til Google er i det minste både relevant og hjelpsomt. 😉

Anonymkode: bf42f...cab

Her: https://no.wikipedia.org/wiki/Bedreviter

Anonymkode: 29abf...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel nettopp et diskusjonsforum, og ikke et opplysningsforum.

Derfor blir det feil å spørre om når bygdøy bussen går. Mens det er riktig å spørre hva folk syns om aircondition ikke fungerer på bygdøybussen og at det dermed blir 30 grader inni den.

Anonymkode: 60552...82d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2018 den 17.02, Muskath skrev:

Det vil alltid være noen som svarer sånn, "bare å google", "ikke spør her, spør legen" osv osv. Og så har vi en hel gjeng som elsker å påpeke hvor dum spørreren er som ikke vet dette selv.  Sånn er det.

 

Disse to er da langt fra sidestilt? 

Mange ganger er "ikke spør her, spør legen" et godt og hjelpsomt svar - det hjelper den som spør å sortere om det en lurer på er noe en kan og bør håndtere selv, eller om det er viktig og rett å søke legehjelp. Og det kan hjelpe den som spør å ta symptomer på alvor og ta grep om egen helse - fordi i endel tilfeller er faktisk det eneste rette å spørre en lege, og da hjelper det ingenting med en hel haug med folk som skal synse i det vide og brede utfra diffuse symptomer som kan bety hva som helst. Da må en faktisk spørre legen. Men det er ikke alltid lett å vite selv, når nye ting oppstår. 

Anonymkode: 12beb...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er det interessant å se hva folk mener om noe. Man kan riktignok få et svar ved å Google. 

Men ved å stille spørsmålet på KG kan man i tillegg bli fornærmet og trollet. Det er en kvalitet Google mangler. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3.8.2018 den 14.31, AnonymBruker skrev:

Dette er vel nettopp et diskusjonsforum, og ikke et opplysningsforum.

Derfor blir det feil å spørre om når bygdøy bussen går. Mens det er riktig å spørre hva folk syns om aircondition ikke fungerer på bygdøybussen og at det dermed blir 30 grader inni den.

Anonymkode: 60552...82d

Åjoda, det også. I flere av forumrommene står det øverst at man "kan spørre og få svar" eller "svare på spørsmål".

Anonymkode: 29abf...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/2/2018 at 5:39 PM, AnonymBruker said:

Ok. Da får du få det på din måte: Gå og les på google om hva Muskath mente med det han skrev. Fornøyd? :biggrin:

Dobbeltmoralens vokter, er det deg?

Anonymkode: bf42f...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...