Vala Skrevet 17. august 2002 #1 Del Skrevet 17. august 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=3&item=228159 Å nei.... Trodde de skulle bli funnet levende jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. august 2002 #2 Del Skrevet 17. august 2002 ...veldig rart at det går ann å bli arrestert for mord når de enda ikke har noen lik?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 17. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2002 Ja... De har vel funnet andre ting da som gjør at de er sikre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 17. august 2002 #4 Del Skrevet 17. august 2002 Egentlig har jeg lenge trodd at de var drept, men jeg har jo krysset fingrer og tær for at de ble funnet levende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 17. august 2002 #5 Del Skrevet 17. august 2002 Nå er to døde mennesker funnet... Pressen antyder at det er de to savnede jentene. Fytterakker'n. Hva skal man si? Jeg tenker tilbake på jentene som ble drept i Baneheia her i hjembyen min. Grøsser og blir nesten på gråten. Hva er det som får noen til å gjøre slikt mot uskyldige små barn??? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 17. august 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 17. august 2002 Nei, sånt kommer jeg aldri til å skjønne... Hva slags motiv skal man ha for å drepe barn? Det er vel bare sinnsyke mennesker som kan gjøre noe sånt, mennesker som aldri bør slippes fri på gatene igjen etter min mening. Det "verste" er jo at dette var mennesker som jentene var glad i og tydelig stolte på, i hvert fall kvinnen som hadde vært læreren deres. Blir nesten redd for å få barn hver gang det er sånne saker. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 18. august 2002 #7 Del Skrevet 18. august 2002 Ååååå det er så fryktelig, og ingen straff kan jo bli streng nok heller. Håper de blir sperret inne for resten av livet, og gjerne kunne de blitt torturert også for min del! :evil: Ja det er virkelig ingen fin verden å sette barn til i, men en kan ikke tenke slik heller.... Får iallefall lyst til å advare mine barn, men kan jo ikke gjøre det heller liksom. En skal jo ikke skremme livet av dem heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 18. august 2002 #8 Del Skrevet 18. august 2002 Det her er satt litt på kanten kanskje, men jeg vil heller ha en skremt unge enn en drept unge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ejlanka Skrevet 18. august 2002 #9 Del Skrevet 18. august 2002 Uff.... Det er helt forferdelig. Ja, jeg tror at det siste jeg hørte var at en vaktmester og lærerinne var arrestert for mord, og ryktene sier at det er funnet to lik. :cry: Det er veldig trist at noen blir frastjålet livet sitt på denne måten, spesielt når de er så unge og har så mye igjen å se og oppleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 18. august 2002 #10 Del Skrevet 18. august 2002 Majken. Klart du vil, det vil vel alle.... :-? Det er jo slikt en aldri tror vil skje med sine, men har jo jammen skedd mye her til lands også da! En bør vel snakke om det, men ikke skremme.... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 18. august 2002 #11 Del Skrevet 18. august 2002 Joda, men som sagt: jeg satte det litt på kanten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lazy Skrevet 18. august 2002 #12 Del Skrevet 18. august 2002 Det er ikke rart foreldre blir litt overbeskyttende i disse dager, vi hører jo om så mye fælt som skjer. Gruer meg nesten til jenta mi blir så stor, hun er bare 1/2 år enda...Kan jo ikke mure dem inne heller. Det er sinnsyke folk som ikke kan la disse uskyldige barna være i fred! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 18. august 2002 #13 Del Skrevet 18. august 2002 www.jessicaholly.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå