Gå til innhold

Flere som får "skjeggstrå" i ansiktet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt ett veldig tykt hardt og mørkt strå ved haka som jeg har pleid å nappe bort når det er langt nok til at jeg får tak med pinsetten, men nå er det plutselig kommet fire fem harde lange strå til i ansiktet. Ikke like mørke og synlige, men beinharde ! Det kjennes nesten ut som noen skjegg strå!

 

Er dette også noe hormonpiss som følger med når man er gravid eller er det bare meg?? 

Anonymkode: 172d1...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjegg ja. Mer hårvekst enn før, og typen kommenterte det 😬

Har også fått hår under navlen. Sexy.

Anonymkode: 78d48...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og gled deg til du har passert 50 år, og kanskje før også. :fart2: :dany:

Anonymkode: 700bc...949

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid hatt ett veldig tykt hardt og mørkt strå ved haka som jeg har pleid å nappe bort når det er langt nok til at jeg får tak med pinsetten, men nå er det plutselig kommet fire fem harde lange strå til i ansiktet. Ikke like mørke og synlige, men beinharde ! Det kjennes nesten ut som noen skjegg strå!

 

Er dette også noe hormonpiss som følger med når man er gravid eller er det bare meg?? 

Anonymkode: 172d1...a70

Ja. 

Og ja, jeg tror det har noe med hormoner aa gjoere. Gjoer som mennene, jeg, bruker barberhoevel og barberskum. Eller maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke værre av barbering?

jeg napper dem. Overleppa bruker jeg voksstrips på. Men det er ikke tykke skjegghår da. 

 

Men er dette noe som går over etter graviditeten? 

Anonymkode: 172d1...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vanvittig mye hår på kroppen under svangerskapet. Så ut som en lodott :ler: alt gikk bort kort tid etter fødsel :) 

Anonymkode: 2806e...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 alt gikk bort kort tid etter fødsel :) 

Anonymkode: 2806e...3b5

PHU! 😃

Anonymkode: 172d1...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormonelt, ja! 

Jeg har fått en del lange, lyse dun på halsen. Jeg bruker epilator på det for det irriterer meg grenseløst. Har også fått masse hår på magen som ikke var der før graviditeten. Gleeeeeeder meg grenseløst til det (forhåpentligvis) går bort etter baby er ute :) 

Anonymkode: 4d3b8...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har fått lys pels på magen. Ser helt snålt ut. Foreløpig lar jeg dem være, for de er helt myke. Tenker at det er verre for gubben å stryke på stubber enn myke hår. Har hørt at det forsvinner etter fødsel, så stresser ikke. 

Anonymkode: 1abbb...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det motsatt. Under alle mine tre graviditeter slutter omtrent hårene å gro. Så det irriterende skjeggstrået i ansiktet gror ikke ut og hår på ben osv gror veeeldig sakte. Men skulle ønske det var omvendt. 

Anonymkode: 15ea2...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...