Gå til innhold

Spørsmål om trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo, jeg er en kvinne som har lyst til å prøve trekant, kanskje også swinging etter hvert, tanken tenner meg hvertfall veldig.

Har bare noen spørsmål, vil gjerne høre fra kvinner som har prøvd, men innspill fra menn er også velkomne.

- hvordan gikk dere frem for å bli kjent med en ny sexpartner (sett at dere var i forhold)?

- har dere prøvd m/m/f, m/f/f eller begge? I såfall, hva var best? Likte partneren å ha med en av samme kjønn i senga?

- hva er viktig å snakke om før man tar med ekstra sexpartnere?

- er det best å ha planlagt noe på forhånd, eller å ta det på sparket? Jeg er litt bekymret for kjønnssykdommer o.l.

- hvordan har forholdet vært i ettertid?

Anonymkode: 2bb42...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

Min partner og jeg leker med tanken. Vi fantaserer om det, og snakker om hvordan dette best skal kunne gjennomføres. Dette er spennende for oss begge. Jeg har erfaring med trekanter, hun ikke.

Det er veldig usikkert om dette kommer til faktisk gjennomføring, men bare å dele fantasiene gir større intimitet og mer tenning. M(51).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det noen ganger. Kun prøvd jente-jente-gutt. Ikke alltid lurt å ta det på sparket. Nå sist var det jeg og min fuck friend som fikk med ei jente til. Hun angret som bare det etterpå og det ble skikkelig kleint.

Har ingen erfaringer med to menn dessverre, tanken på det tenner meg mer, og jeg håper å få til det snart. Min nåværende fuck friend er gira på det. 

Aldri prøvd trekant i forhold. Det vil jeg ikke heller. Ser for meg at det ikke nødvendigvis er bra for forholdet. 

Anonymkode: 6d99e...31e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri prøvd trekant i forhold. Det vil jeg ikke heller. Ser for meg at det ikke nødvendigvis er bra for forholdet. 

Ser den. Men er det bedre å gå lang tid i et forhold med hemmelige fantasier eller gamle gode minner som aldri skal gjenoppleves?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alterego666 skrev:

Ser den. Men er det bedre å gå lang tid i et forhold med hemmelige fantasier eller gamle gode minner som aldri skal gjenoppleves?

Nei. Kanskje ikke? Var aldri oppe til diskusjon i forrige forhold. Kommer nok an på om det er snev av sjalusi i forholdet. Da går det ikke. Og det var det med min ex (han var sjalu). 

Anonymkode: 6d99e...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Kanskje ikke? Var aldri oppe til diskusjon i forrige forhold. Kommer nok an på om det er snev av sjalusi i forholdet. Da går det ikke. Og det var det med min ex (han var sjalu). 

Anonymkode: 6d99e...31e

....og derfor er han nå en ex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvordan gikk dere frem for å bli kjent med en ny sexpartner (sett at dere var i forhold)?

Vi fant sexpartner på nettsider beregnet for det, xHamster, nakenprat, libertin,fetlife osv.... Chatter endel på forhånd, luker ut noen tullinger og useriøse på den måten.

- har dere prøvd m/m/f, m/f/f eller begge? I såfall, hva var best? Likte partneren å ha med en av samme kjønn i senga?

vi har  hatt mmf flere ganger og mfmf, jeg synes mmf er mest gøy foreløpig... Ikke så rart, 2 menn med kun fokus på min nytelse.....mannen min trives også med våre mmf og kommer godt overens med fyren vi treffer for tiden.

- hva er viktig å snakke om før man tar med ekstra sexpartnere?

viktig å snakke om hva som er greit og ikke i settingen, er det greit med kyssing og kosing... Bare når det er seksuelt eller også i pauser mellom øktene...er det noe som er uaktuelt å gjøre i den settingen. Og snakke på forhånd, før og etter treff, hvordan man skal håndtere kjemitreff... Vil man hjem og avklare før man avtaler treff for lek? Eller rett på leking etter å møttes for en øl?

- er det best å ha planlagt noe på forhånd, eller å ta det på sparket? Jeg er litt bekymret for kjønnssykdommer o.l.

kan planlegges i forhold hva liker man og hva liker man ikke. Sex i seg selv er vanskelig å planlegge.....men liker man det røft eller vanilla? Og bruk kondom......

- hvordan har forholdet vært i ettertid?

vi har fått en oppsving i vårt forhold, vi har det gøy sammen og sammen med andre, nye impulser og vi har det sol nyforelsket nesten første uken etter hvert treff, men jevnt over mye bedre...

Men vi snakker mye sammen om ting underveis, både på forhånd og etter treff. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen trekanter med nåværende partner, kun mmf. Fant dem via passende nettsider, enkelt som bare det. Hun liker å leke med to menn, og de gangene tredjemann har vært ekstra godt utstyrt har dette nok vært en ekstra bonus for henne. Jeg har ingen problemer med det, snarere tvert i mot. Sexlivet vårt har definitivt blitt positivt påvirket av disse erfaringene.

Anonymkode: 028da...b88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, *Mocca* skrev:

 

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt noen trekanter med nåværende partner, kun mmf. Fant dem via passende nettsider, enkelt som bare det. Hun liker å leke med to menn, og de gangene tredjemann har vært ekstra godt utstyrt har dette nok vært en ekstra bonus for henne. Jeg har ingen problemer med det, snarere tvert i mot. Sexlivet vårt har definitivt blitt positivt påvirket av disse erfaringene.

Anonymkode: 028da...b88

 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjort det noen ganger. Kun prøvd jente-jente-gutt. Ikke alltid lurt å ta det på sparket. Nå sist var det jeg og min fuck friend som fikk med ei jente til. Hun angret som bare det etterpå og det ble skikkelig kleint.

Har ingen erfaringer med to menn dessverre, tanken på det tenner meg mer, og jeg håper å få til det snart. Min nåværende fuck friend er gira på det. 

Aldri prøvd trekant i forhold. Det vil jeg ikke heller. Ser for meg at det ikke nødvendigvis er bra for forholdet. 

Anonymkode: 6d99e...31e

Takk for svar 😊 

Jeg snakket faktisk om litt om fantasien med kjæresten i går, og han virket på ingen måte negativ, så det er nok noe vi skal snakke litt mer om. Spennende!

Anonymkode: 2bb42...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Takk for svar 😊 

Jeg snakket faktisk om litt om fantasien med kjæresten i går, og han virket på ingen måte negativ, så det er nok noe vi skal snakke litt mer om. Spennende!

Anonymkode: 2bb42...392

Bare at dere kan snakke om det og skape spenning ut av fantasiene er jo fantastisk. Min partner og jeg bruker slike fantasier aktivt og finner glede, spenning og intimitet i det. Om vi kommer til å realisere? Det vil fremtiden vise.👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo et vidt spekter av spørsmål og mange ting du bør tenke godt igjennom før du går videre, i utgangspunktet er dette ting som er alt for viktige til å ta opp på et forum hvor hvem som helst kan skrive hva som helst helt anonymt...

Jeg vil tro at du vil ha STORT utbytte av å benytte noen timer på swingersguiden.no for å lese deg opp litt på disse temaene.
Jeg og mange andre kan forsåvidt dele erfaringer, men erfaringer er individuelle og dine vil neppe være identisk med mine.


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Adina skrev:

Dette var jo et vidt spekter av spørsmål og mange ting du bør tenke godt igjennom før du går videre, i utgangspunktet er dette ting som er alt for viktige til å ta opp på et forum hvor hvem som helst kan skrive hva som helst helt anonymt...

Jeg vil tro at du vil ha STORT utbytte av å benytte noen timer på swingersguiden.no for å lese deg opp litt på disse temaene.
Jeg og mange andre kan forsåvidt dele erfaringer, men erfaringer er individuelle og dine vil neppe være identisk med mine.


 

Tusen takk for svar :) Skal sjekke ut den siden.

Anonymkode: 2bb42...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...