Gå til innhold

Trenger masse kos etter røff sex. Normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter at jeg har hatt skikkelig røff sex så føler jeg meg så dårlig og sårbar at jeg er helt avhengig av at kjæresten min holder rundt meg. Problemet er at han er av den typen som ikke liker kos og klem og vil som regel bare sove etter sex. Det gjør at jeg kan bare ligge å gruble hele natten og lure på om han faktisk mener alt han sier under sex. (Masse nedverdigende ord). Jeg elsker det der og da og kommer mye mer under røff sex enn til vanlig, men etterpå blir jeg bare... trist. Er dette noe dere kjenner dere igjen i? 

Anonymkode: 4189c...1ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bruker ikke nedverdigene ord, helst ikke vanlig heller, da er vi sjøre og kranlete og sier ting en ikke mener. Det kan være greit å ta det opp og si at gud det er deilig med  ruph sex, men jeg må ha litt ømhet etterpå, det er like viktig for meg som rouph sex.

Anonymkode: c697f...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke har forstått aftercare må han slutte å ha røff sex! Du er helt normal. 

Anonymkode: a308f...cd5

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han ikke har forstått aftercare må han slutte å ha røff sex! Du er helt normal. 

Anonymkode: a308f...cd5

Riktig!

Anonymkode: 4c623...4a6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aftercare er ekstremt viktig etter røff sex, det kan jeg skrive under på! 

Røff sex for min del (bdsm) krever kos og omsorg en stund etterpå. No matter what. Husker en gang jeg ikke fikk skikkelig aftercare etter en heftig session, var deprimert i to uker etterpå. Forferdelig subdrop 😢 Krev din kos og aftercare! ❤️

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aftercare er betingelsen for røff sex. Du er nødt til å snakke ordentlig med ham eller la være å ha røff sex. Du mister deg selv i det om du ikke stanser det! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt, kjære deg ❤️ 

Røff sex gjør en masse med deg, både psykisk og en drøss mer hormoner og jeg veit ikke hva - er ganske vanlig at den som er mottaker især får en drop etterpå. Det kan også skje med den som er aktiv, faktisk - som kan få svarte tanker om det h*n nettopp gjorde mot en annen. Uansett - det er alfa og omega å snakke sammen i etterkant, bare sjekke inn med hverandre "åssen går det med deg?". Og rett etter _skal_ det alltid settes av tid til å lande sammen, og sørge for at ikke den ene blir hengende fast i noe kjipt. Å trenge kos og ømhet etterpå er helt naturlig. 

Snakk sammen, få han til å lese om subdrop og aftercare - finnes masse skrevet om dette, gjerne på bdsm-sider. Så dere kan legge en plan for hvordan ivareta den biten også. Han må forstå at dette ikke er valgfritt, men et reelt fenomen, og et behov du må få dekket om dere skal fortsette å ha røff sex. Ellers vil det, over tid, sette både forholdet deres og din mentale helse på spill.

Håper du får masse klemmer og kos i morra, og starta en samtale? ❤️ 

Anonymkode: c279e...658

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne artikkelen, om en ny studie, poppa opp i feed'en min. Hadde ikke hørt begrepet "post sex blues" før - men noe av det de nevner her, kan likne på mannen din sin reaksjon etter sex....?


The PCD sufferers reported feeling a range of experiences after sex, including not wanting to be touched, a desire to be left alone or to leave the room, and feeling unsatisfied, annoyed and fidgety. One participant described feeling “emotionless and empty", while others described a sense of shame or feeling that something was wrong with them.

https://www.newsweek.com/postcoital-dysphoria-condition-causing-sadness-and-crying-after-sex-affects-1047525

også dette:

"The researchers note that PCD has the potential to negatively affect the interactions between individuals after sex. Previous studies have found that couples who engage in talking, kissing and cuddling after sex report greater sexual and relationship satisfaction, highlighting the importance of the resolution phase for bonding and intimacy, according to Schweitzer."

Anonymkode: c279e...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den underdanige går gjerne inn i en form for subspace.

Som flere her har vært inne på så kreves det mer aftercare desto røffere/hardere behandlingen har vært.

Du blir rett og slett dårlig behandlet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Opplyst said:

Som mann er det skrikende antifeminisme som er tingen her. 

:roll:

Anonymkode: fa624...c52

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok generelt lurt om mannen aldri gadd kose med mindre vi hadde sex. Kan jo være at i dette tilfelle liker han deg ikke så bra?

Anonymkode: 6f967...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

:roll:

Anonymkode: fa624...c52

Hvordan mener du ellers at menn skal forholde seg til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Kjenner meg på en måte litt igjen i det, for jeg trenger masse røff sex etter kos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Opplyst skrev:

Hvordan mener du ellers at menn skal forholde seg til dette?

Medmenneskelig, kanskje? Hvis du mener det å utøve omsorg overfor din kjære er «skrikende antifeministisk» fordi hun tilfeldigvis er kvinne og du har en misforstått oppfatning av feminisme som tilsier at dette er stikk i strid med et ønske om likestilling eller whatnot, da håper jeg brukernavnet ditt er ironisk.

Til ts: Snakk sammen. Det kan bare bli bedre av å snakke. Godt mulig han ønsker det selv og. Ikke noe i veien for at den røffe sexen kan fortsette etter å snakket om det, kan hende blir den til og med bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Andrea93

HELT normalt. Jeg begynner ofte å hulke etter skikkelig røff sex (uten at jeg er lei meg - det er 100 % en form for fysisk utløsning), og trenger at han holder meg skikkelig hardt og "passer på meg" til det går over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Andrea93 skrev:

HELT normalt. Jeg begynner ofte å hulke etter skikkelig røff sex (uten at jeg er lei meg - det er 100 % en form for fysisk utløsning), og trenger at han holder meg skikkelig hardt og "passer på meg" til det går over. 

Hjelpes...

 

Kanskje la være å ha røff sex om dere er så forbanna sårbare?

Anonymkode: 2b49b...101

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes...

 

Kanskje la være å ha røff sex om dere er så forbanna sårbare?

Anonymkode: 2b49b...101

Hjelpes... Kanskje lese deg opp om aftercare, før du spyr spydigheter?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hjelpes...

 

Kanskje la være å ha røff sex om dere er så forbanna sårbare?

Anonymkode: 2b49b...101

Og du vet tydeligvis ikke hva røff sex, ordentlig røff sex, er...

Anonymkode: 049a7...b2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...