Gå til innhold

Er det forskjell på hva umodne menn/gutter tiltrekkes av og hva modne menn tiltrekkes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tiltrekkes man det man er mest lik selv? Jeg er en kvinne som aldri har hatt sex, fordi jeg er opptatt av å vente på en det føles rett med. Jeg vil ikke ha sex utenom forhold da jeg trenger å kjenne vedkommende og føler meg fort billig hvis jeg gjør noe uten forpliktelser. Jeg bruker ikke sminke, og bare litt dersom jeg skal på byen. Jeg bruker heller ikke klær som er veldig utforedrende/veldig pyntet. Jeg har alltid likt det som er nsturlig og nøytralt. Jeg hsr lett skyvd vekk menn som bare vil en ting. En mann kan være kjekk å se på, men har han et rykte på seg for å legge ned flest mulig eller åpenbart teller damene han ligger med blir det null interesse fra min side. Jeg liker ofte menn som er litt dypttenkende, eller som jeg enkelt og greit bare kommer over ens med. 

Kan ta en barndomsvenninne som er helt motsatt. Hun har alltid vært veldig impulsiv og liker å få oppmerksomheten. Veldig opptatt av utseendet og har kledd seg utfordrende og sminket alt som kan sminkes i ansiktet. Hun har derimot tiltrukket seg en del menn som teller liggene sine. Hvor seriøs hun har vært med alle mennene vet ikke jeg da. Men hun har hatt maaaange kjærester,mog jeg har alltid syntes at kjærestene har vært veldig umodne. Jeg liker ikke å dømme her, hun liker sikkert å leve slik i og med at hun gjør det. Men jeg og henne har aldri tiltrukket oss samme mennene. Kjenner jo mange felles og de jeg oppfatter som noe mer voksne har bare sagt st de ikke hadde orket å involvere seg med henne. 

 

Anonymkode: c11e0...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har ingenting med umodenhet å gjøre. For meg høres du kjedelig og vanilje ut (betyr ikke at du er det, prøver bare å komme med et poeng), mens vennina di høres ut som ei som er eventyrlysten og prøver gjerne nye ting. Det du ser på som umodent og barnslig kan andre se på som morsomt, energisk, glede. Det går ikke an å "føle" seg billig, mennesker er ikke til salgs, det er kriminelt. Dette er bare automatiske tanker du har, og de kan ha godt av å bli utfordret.

Umodne menn er de som ikke er strukturerte, rømmer fra ansvar og problemer, kan ikke normale praktiske ting som å vaske og lage mat ooog så videre. Hvorvidt de liker å ha mange sexpartnere har ikke noe å si på det så lenge de bruker beskyttelse. 

Med det sagt, så lar jeg kroppshåret gro for å skremme bort guttebabyer. Mannemenn elsker en naturlig kvinne😎

Anonymkode: 5ed08...806

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan ta en barndomsvenninne som er helt motsatt. Hun har alltid vært veldig impulsiv og liker å få oppmerksomheten. Veldig opptatt av utseendet og har kledd seg utfordrende og sminket alt som kan sminkes i ansiktet. Hun har derimot tiltrukket seg en del menn som teller liggene sine. Hvor seriøs hun har vært med alle mennene vet ikke jeg da. Men hun har hatt maaaange kjærester,mog jeg har alltid syntes at kjærestene har vært veldig umodne. Jeg liker ikke å dømme her, hun liker sikkert å leve slik i og med at hun gjør det. Men jeg og henne har aldri tiltrukket oss samme mennene. Kjenner jo mange felles og de jeg oppfatter som noe mer voksne har bare sagt st de ikke hadde orket å involvere seg med henne. 

 

Anonymkode: c11e0...0d5

Kanskje like mye som modenhet handler det om hva en er ute etter. En kvinne som signaliserer at hun er åpen for det "lettvinte" tiltrekker seg gjerne men som er ute etter det samme, samtidig som hun nok støter fra seg en god del menn som er ute etter noe virkelig seriøst. 

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Med det sagt, så lar jeg kroppshåret gro for å skremme bort guttebabyer. Mannemenn elsker en naturlig kvinne😎

Anonymkode: 5ed08...806

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med det sagt, så lar jeg kroppshåret gro for å skremme bort guttebabyer. Mannemenn elsker en naturlig kvinne😎

Anonymkode: 5ed08...806

....skeptisk, men hva enn som funker for deg selv om ditt resonnement høres merkelig ut. Mannemenn tiltrekkes av femininitet, vet ikke hvordan mer kroppshår skal hjelpe med det ;)

For å besvare spørsmålet så tiltrekkes jeg av stabile kvinner som har sitt i orden og som i tillegg har en noenlunde sunn og aktiv livsstil slik jeg har. Noen som er med på ting litt på sparket, som trives i å være feminin men også litt tomboy til tider.

Styrer unna om dama har ustabile følelser, en sans for drama, dårlig forhold med alle tidligere x'er/familie eller spiller spill. 

Anonymkode: ce0f7...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

....skeptisk, men hva enn som funker for deg selv om ditt resonnement høres merkelig ut. Mannemenn tiltrekkes av femininitet, vet ikke hvordan mer kroppshår skal hjelpe med det ;)

For å besvare spørsmålet så tiltrekkes jeg av stabile kvinner som har sitt i orden og som i tillegg har en noenlunde sunn og aktiv livsstil slik jeg har. Noen som er med på ting litt på sparket, som trives i å være feminin men også litt tomboy til tider.

Styrer unna om dama har ustabile følelser, en sans for drama, dårlig forhold med alle tidligere x'er/familie eller spiller spill. 

Anonymkode: ce0f7...251

Herregud, det var nu bare litt sass, ikke bli så akademisk om det daaaa😯 hva er feminint med å ikke ha kroppshår? Sist jeg var uten kroppshår var jeg 12 år, slik som de fleste andre kvinner🙂🙂🙂🙂🙂

Anonymkode: 5ed08...806

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tiltrekkes man det man er mest lik selv? Jeg er en kvinne som aldri har hatt sex, fordi jeg er opptatt av å vente på en det føles rett med. Jeg vil ikke ha sex utenom forhold da jeg trenger å kjenne vedkommende og føler meg fort billig hvis jeg gjør noe uten forpliktelser. Jeg bruker ikke sminke, og bare litt dersom jeg skal på byen. Jeg bruker heller ikke klær som er veldig utforedrende/veldig pyntet. Jeg har alltid likt det som er nsturlig og nøytralt. Jeg hsr lett skyvd vekk menn som bare vil en ting. En mann kan være kjekk å se på, men har han et rykte på seg for å legge ned flest mulig eller åpenbart teller damene han ligger med blir det null interesse fra min side. Jeg liker ofte menn som er litt dypttenkende, eller som jeg enkelt og greit bare kommer over ens med. 

Kan ta en barndomsvenninne som er helt motsatt. Hun har alltid vært veldig impulsiv og liker å få oppmerksomheten. Veldig opptatt av utseendet og har kledd seg utfordrende og sminket alt som kan sminkes i ansiktet. Hun har derimot tiltrukket seg en del menn som teller liggene sine. Hvor seriøs hun har vært med alle mennene vet ikke jeg da. Men hun har hatt maaaange kjærester,mog jeg har alltid syntes at kjærestene har vært veldig umodne. Jeg liker ikke å dømme her, hun liker sikkert å leve slik i og med at hun gjør det. Men jeg og henne har aldri tiltrukket oss samme mennene. Kjenner jo mange felles og de jeg oppfatter som noe mer voksne har bare sagt st de ikke hadde orket å involvere seg med henne. 

 

Anonymkode: c11e0...0d5

Ja, jeg vil påstå det er stor forskjell på hva modne og umodne tiltrekkes av. De umodne går etter utseendet, og de mer modne ser etter andre ting. Det handler om at man etter hvert finner ut hva som er viktig i et forhold, og hva som bare gir frustrasjon.

Et bra kontrollspørsmål: Er dette en person man kan ha en interessant samtale med om 20 år?

Nå høres jeg ut som en ekstrem tørrpinn, men det får så være. Jeg er ikke noe bedre enn andre mannegriser, og blir varm i trøya når kona tar på sommerkjole og enda med når hun tar den av. Det er en fordel at en kvinne tar vare på seg selv. Nekter ikke for det.

Det jeg mener er at den største utfordringen i et forhold ikke er å bli tent. Altså er ikke formen på puppene eller silikon i leppene som avgjør om det vil fungere. Det med sex går seg til hvis begge ønsker at det skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tiltrekkes man det man er mest lik selv? Jeg er en kvinne som aldri har hatt sex, fordi jeg er opptatt av å vente på en det føles rett med. Jeg vil ikke ha sex utenom forhold da jeg trenger å kjenne vedkommende og føler meg fort billig hvis jeg gjør noe uten forpliktelser. Jeg bruker ikke sminke, og bare litt dersom jeg skal på byen. Jeg bruker heller ikke klær som er veldig utforedrende/veldig pyntet. Jeg har alltid likt det som er nsturlig og nøytralt. Jeg hsr lett skyvd vekk menn som bare vil en ting. En mann kan være kjekk å se på, men har han et rykte på seg for å legge ned flest mulig eller åpenbart teller damene han ligger med blir det null interesse fra min side. Jeg liker ofte menn som er litt dypttenkende, eller som jeg enkelt og greit bare kommer over ens med. 

Kan ta en barndomsvenninne som er helt motsatt. Hun har alltid vært veldig impulsiv og liker å få oppmerksomheten. Veldig opptatt av utseendet og har kledd seg utfordrende og sminket alt som kan sminkes i ansiktet. Hun har derimot tiltrukket seg en del menn som teller liggene sine. Hvor seriøs hun har vært med alle mennene vet ikke jeg da. Men hun har hatt maaaange kjærester,mog jeg har alltid syntes at kjærestene har vært veldig umodne. Jeg liker ikke å dømme her, hun liker sikkert å leve slik i og med at hun gjør det. Men jeg og henne har aldri tiltrukket oss samme mennene. Kjenner jo mange felles og de jeg oppfatter som noe mer voksne har bare sagt st de ikke hadde orket å involvere seg med henne. 

 

Anonymkode: c11e0...0d5

Det er jo din venninne som er umoden. Hilsen moden mann.

Anonymkode: b5f90...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på deg ts. Du prøver å få det til å høres ut som du ikke snakker ned venninna di, men jeg synes det høres sånn ut.  Du har tiltrukket deg noen menn, sier du, men er dette bare unnskyldninger for at du aldri har turt å gå videre med noen? 

Anonymkode: b8030...253

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt usikker på deg ts. Du prøver å få det til å høres ut som du ikke snakker ned venninna di, men jeg synes det høres sånn ut.  Du har tiltrukket deg noen menn, sier du, men er dette bare unnskyldninger for at du aldri har turt å gå videre med noen? 

Anonymkode: b8030...253

hva er unnskyldninene for at jeg ikke turte å gå videre med noen? 

Anonymkode: c11e0...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva er unnskyldninene for at jeg ikke turte å gå videre med noen? 

Anonymkode: c11e0...0d5

At du ikke har matchet med noen som var "modne" nok, eller tilfredsstiller dine ellers strenge krav. 

Anonymkode: b8030...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun lever garantert et bedre liv enn deg. Du virker jo beint frem misfornøy med alt. Det faktum at du tror at det ikke går an å like sex og være dyptenkende samtidig konstanterer bare at du ikke er så dyptenkende selv.

Anonymkode: 03cdf...c35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At du ikke har matchet med noen som var "modne" nok, eller tilfredsstiller dine ellers strenge krav. 

Anonymkode: b8030...253

Jeg har kanskje strenge krav ja. Jeg har matchet, men jeg feiger heller ut når jeg liker noen.
Jeg vil bare ikke ha sex med slike menn som sjekker meg opp på byen, som åpenbart teller damene de legger ned. Det vil jeg ikke kalle en unnskyldning.

Anonymkode: c11e0...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun lever garantert et bedre liv enn deg. Du virker jo beint frem misfornøy med alt. Det faktum at du tror at det ikke går an å like sex og være dyptenkende samtidig konstanterer bare at du ikke er så dyptenkende selv.

Anonymkode: 03cdf...c35

Om hun er mer fornøyd enn det jeg er kan jeg ikke svare på, men det er hun sikkert. Vi er så utrolig forskjellige og har ikke mye kontakt i dag (pga hun flyttet langt vekk, men har henne på fb). Vi har bare tiltrukket oss veldig forskjellige gutter/menn, og jeg lurte på om det er pga vi er veldig forskjellige. 
eg har aldri skrevet at det ikke går an å like sex og være dypttenkende samtidig. Men jeg føler ikke akkurat at menn som teller damer er særlig seriøse..

Anonymkode: c11e0...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om hun er mer fornøyd enn det jeg er kan jeg ikke svare på, men det er hun sikkert. Vi er så utrolig forskjellige og har ikke mye kontakt i dag (pga hun flyttet langt vekk, men har henne på fb). Vi har bare tiltrukket oss veldig forskjellige gutter/menn, og jeg lurte på om det er pga vi er veldig forskjellige. 
eg har aldri skrevet at det ikke går an å like sex og være dypttenkende samtidig. Men jeg føler ikke akkurat at menn som teller damer er særlig seriøse..

Anonymkode: c11e0...0d5

Hva er seriøs da? Jeg er seriøst ute etter sex og du er seriøst ute etter forhold. Jeg prioriterer fokus på økonomi og utdannelse, du har kanskje andre ting i fokus på nåværende tidspunkt. Jeg er ikke mer umoden enn deg bare fordi jeg vil være singel. Å ta ansvar for egen seksualitet er forresten fullt akseptert i 2018, enten det er på min eller din måte. Vi kan ikke beskylde folk for umodenhet bare fordi de ønsker noe annet enn oss. Forhold er langt ifra alt her i livet.

Anonymkode: 03cdf...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vittig å beskue, men som mann så ser jeg og legger merke til menns blikk mot yngre damer. Blottede, solbrune lår fenger bra. Og bakenden i shorts eller trange bukser gir lange blikk.

Absolutt menn i aldre aldre ser på en deilig jente som viser hud som går forbi på gaten. Mange kikker etter jentene i laaaang tid.

Så jeg tror jammen ikke det er så forskjellig, egentlig.

Anonymkode: ca215...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...