AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #1 Skrevet 30. juli 2018 Får så sinnsykt tørr hud av inneklimaet der jeg jobber. Det gjør at sminke og alt blir helt katastrofe, og huden svir og føles tørr og stram ut. Noen som har tips mot dette? Kan jeg bruke dagkremen min som en ansiktsmaske ved å ha på et ekstra tykt lag, eller vil dette gjøre det værre (der svir som bare det når jeg gjør det, men tenker sånn at det vil gi masse mer fuktighet enn bare å smøre på vanlig). Har veldig sensitiv hud, og de fleste kremer gjør egentlig huden bare tørrere og mer irritert, men har funnet denne ene dagkremen som ikke forverrer problemet iallefall. Anonymkode: 94ae7...a62
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #2 Skrevet 30. juli 2018 Øynene mine blir også sykt tørre, de blir røde og svir.. ser så innmari stygt ut, og er ubehagelig i tillegg. Håper noen har gode råd og tips!! Ts Anonymkode: 94ae7...a62
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #3 Skrevet 31. juli 2018 Høres ut som kanskje du er dehydrert. Du er sikker på at du er tørr og ikke dehydrert? Har du fått hudanalyse? Ettersom øynene dine blir tørre og svir, og du kommenterer inneklimaet på jobber, så er ett tips å drikke mer vann. Det vil hjelpe på dehydrering. Du bør skaffe deg en fuktighetsmaske for huden, det vil hjelpe mer enn å bare smøre på extra dagkrem. Anonymkode: 809c5...d98
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #4 Skrevet 31. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som kanskje du er dehydrert. Du er sikker på at du er tørr og ikke dehydrert? Har du fått hudanalyse? Ettersom øynene dine blir tørre og svir, og du kommenterer inneklimaet på jobber, så er ett tips å drikke mer vann. Det vil hjelpe på dehydrering. Du bør skaffe deg en fuktighetsmaske for huden, det vil hjelpe mer enn å bare smøre på extra dagkrem. Anonymkode: 809c5...d98 Det er da ganske enkelt å se om man er dehydrert. Jeg vil tro TS selv reagerer om hun har veldig mørk og sparsom urin. Har man lys og fin urin så er man ikke dehydrert. TS: har du prøvd la roche posay nutritic intense riche krem? Den er veldig god ved svært tørr og sensitiv hud. Om du har en kontorjobb foran pc så kan det godt hende at du får tørre øyne av at du stirrer for lenge på skjermen uten å blunke. Du kan da kjøpe drop it øyedråper på apoteket (evt viscotears eller oftagel). Funker ikke dette får du kjøpe deg en luftfukter til å ha ved siden av pulten på jobb. Anonymkode: cab6f...b9d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er da ganske enkelt å se om man er dehydrert. Jeg vil tro TS selv reagerer om hun har veldig mørk og sparsom urin. Har man lys og fin urin så er man ikke dehydrert. TS: har du prøvd la roche posay nutritic intense riche krem? Den er veldig god ved svært tørr og sensitiv hud. Om du har en kontorjobb foran pc så kan det godt hende at du får tørre øyne av at du stirrer for lenge på skjermen uten å blunke. Du kan da kjøpe drop it øyedråper på apoteket (evt viscotears eller oftagel). Funker ikke dette får du kjøpe deg en luftfukter til å ha ved siden av pulten på jobb. Anonymkode: cab6f...b9d Jeg mener da dehydrert hudtype. Det vil si fuktfattig hud som trenger vann. Tørr hud trenger fett, dehydrert hud trenger fukt/vann. Men å drikke nok vann, samt riktig hudpleie og fuktmaske kan hjelpe både hvis man har tørr eller dehydrert/fuktfattig hud, men da må man bruke riktige produkter for sin hudtype. Anonymkode: 809c5...d98
sunnhud Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 Vil annbefale deg Bio Active care Hydrolique extra rich dag/natt krem i ett produkt. Den er basert på dødehavsmineraler som jo er kjent for sine gode egenskaper. Gir masse fukt til huden og gir en fin glød uten å se fet ut på huden.Har brukt denne i hele sommer . Inneholder solfaktor 20. Kan kjøpes på nett hos www.amoraz.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå