Gå til innhold

Noen som har kjøpt Eifeltårnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, pappa har snart bursdag og fikk mail fra noen som selger en andeler av Eifeltårnet for 1000 Euro. Forstår det selvsagt er en veldig liten del av Eifeltårnet man blir eier av. Men det hadde vært litt kult å ta med pappa til Paris også vise at han eier en del av Eifeltårnet. 

Noen som har gitt lignende i gave? Eventuelt kjøpt til seg selv. 

Anonymkode: 029d0...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei, pappa har snart bursdag og fikk mail fra noen som selger en andeler av Eifeltårnet for 1000 Euro. Forstår det selvsagt er en veldig liten del av Eifeltårnet man blir eier av. Men det hadde vært litt kult å ta med pappa til Paris også vise at han eier en del av Eifeltårnet. 

Noen som har gitt lignende i gave? Eventuelt kjøpt til seg selv. 

Anonymkode: 029d0...7e7

Det høres ut som svindel...

Anonymkode: f64cc...c26

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det høres ut som svindel...

Anonymkode: f64cc...c26

Takk. Jeg tenkte litt på det jeg også. Derfor jeg lurer på om noen andre har kjøpt. 

TS

Anonymkode: 029d0...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, pappa har snart bursdag og fikk mail fra noen som selger en andeler av Eifeltårnet for 1000 Euro. Forstår det selvsagt er en veldig liten del av Eifeltårnet man blir eier av. Men det hadde vært litt kult å ta med pappa til Paris også vise at han eier en del av Eifeltårnet. 

Noen som har gitt lignende i gave? Eventuelt kjøpt til seg selv. 

Anonymkode: 029d0...7e7

Dette er svindel. Eiffeltårnet er i sin helhet eid av meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, pappa har snart bursdag og fikk mail fra noen som selger en andeler av Eifeltårnet for 1000 Euro. Forstår det selvsagt er en veldig liten del av Eifeltårnet man blir eier av. Men det hadde vært litt kult å ta med pappa til Paris også vise at han eier en del av Eifeltårnet. 

Noen som har gitt lignende i gave? Eventuelt kjøpt til seg selv. 

Anonymkode: 029d0...7e7

Dersom noen faktisk er så forbanna tette i topplokket at dem tror på slike ting, da fortjener de å bli svindlet... 

Anonymkode: 0b04a...ded

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en klassisk svindel som er ca 100 år gammel. Den kjente svindleren Victor Lustig klarte å selge Eiffel-tårnet to ganger på 1920-tallet en gang.

Endret av studerende
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere trenger jo ikke å være så harske i kommentarene. Man må jo få lov til å spørre om ting man er usikker på, uten å være "forbanna tette i topplokket" eller naiv. Da kan dere heller la være å kommentere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Stella Rose skrev:

Wow, du er naiv du.

 

5 timer siden, Lisahg skrev:

Dere trenger jo ikke å være så harske i kommentarene. Man må jo få lov til å spørre om ting man er usikker på, uten å være "forbanna tette i topplokket" eller naiv. Da kan dere heller la være å kommentere. 

Enig 

Anonymkode: f55cb...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Da slettet jeg bare den mailen og kjøper en paristur til pappa uten Eifeltårnet. :)

TS

Anonymkode: 029d0...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er mest populært om dagen, er vel å kjøpe eierskap til et tall (kryptovaluta). Jeg har vanskelig for å se at det er bedre enn å kjøpe Eiffeltårnet eller en bit av månen.

Anonymkode: 0e997...c99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...