AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #21 Skrevet 1. august 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Ettervirkninger av rotavirus? Det er da bare omgangssyke? Min første fikk begge doser.. Første dose resulterte i fryktelig uro, skrek omtrent non-stop i 10-12 timer..3-4 dager senere ble samboer syk, heldigvis hadde jeg og mini dratt vekk for helgen. Runde to, feber og mye uro. Ikke like ille som første runde. Mini har enn så lenge bare fått første runde. Mye uro der og, men langt fra like ille. Skal selvfølgelig få neste dose og. Heller en dag med uro enn innleggelse pga dehydrering!! Anonymkode: 1f69d...2e3 Dehydrering, slapphet i flere uker, spisevegring. Mange ettervirkninger. Anonymkode: 5cec0...d31
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #22 Skrevet 1. august 2018 Fikk dose 2 her om dagen sammen med to andre vaksinasjoner. Uro samme kveld, sov mye på dagen. Anonymkode: dcccf...35c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #23 Skrevet 1. august 2018 Rotavirusvaksinen har bidratt til en positiv nedgang i sykehusinnleggelse av barn under 5 år som har fått alvorlig omgangssyke. https://www.fhi.no/nyheter/2017/rotavirusvaksine-for-spedbarn-viser-god-effekt/ Selv ble 2 åringen min innlagt på sykehus i Bulgaria med rotavirus i 2011. Grusomt for den lille! Ta vaksinen, er mitt råd! Anonymkode: 10edf...0b4 1
Sandie Skrevet 1. august 2018 #24 Skrevet 1. august 2018 Min baby hadde ingen merkbare bivirkninger av denne vaksinen.
duplexx Skrevet 1. august 2018 #25 Skrevet 1. august 2018 Jeg fikk viruset som gravid i 8. mnd, og så fikk babyen det seks mnd. senere. Da eksisterte ikke vaksinen. Vi klarte oss ganske bra begge to.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå