Gå til innhold

Sex når man har mensen...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig? Hva gjør dere andre? Hva syns dere gutter?

Jeg og kjæresten min har aldri hatt sex mens jeg har mensen. Jeg har aldri gjort det før heller (enten med ekser eller andre), og har alltid bare tenkt at det er det ingen menn som vil. Problemet er jo at det er da jeg har mest lyst og ikke klarer å holde fingrene unna han, så da er det stort sett han som får seg kos fra meg... Jeg snakket med venninnen min som sa at eksen aldri ville gjøre det, mens andre gutter hun har ligget med ikke har hatt noe problem med det.

Jeg skjønner jo at dette kanskje er noe jeg må spørre kjæresten min direkte om, men han takler ikke så godt "dameting" og derfor tror jeg heller ikke han ville vært så gira på sex når jeg har mensen... 

Anonymkode: 456cb...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min har ikke noe imot det - men vi holder oss unna iallefall de første to dagene uansett. Annen sex kan vi jo ha, også i dusjen men generelt er de to første dagene litt "hellige". var noe annet når vi var helt nyforelska dog.

Tipper han har gitt deg hintet allerede, ettersom han ikke har "bydd seg fram" i uka di. :)

Anonymkode: fa05d...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :)

Jeg vet ikke om jeg har gitt han mulighet til å hinte hverken fra eller til. Helt siden vi ble sammen har jeg bare antatt at han ikke ville, og dermed gitt beskjed om at "nå er det pauseuke". Sånn har det vært med andre kjærester før, og eksen min brakk seg nærmest hvis jeg sa ordet mensen. Jeg og eksen var sammen i litt over 4 år, og siden vi ble sammen da vi var ganske ung (19 år) har jeg vel bare antatt at "alle" er sånn 🙈

Anonymkode: 456cb...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lar vær de "verste" dagene. Ellers bruker vi bare et håndkle under, eller dusjen. Samboeren min bryr seg ikke så mye hvis han er kåt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de aller fleste, går nok sex under mensen mer eller mindre over etter man har vært sammen ei stund, så hvis dere er over den perioden så er det nok ikke noe som kommer til å bli tatt opp tenker jeg :) 

Anonymkode: fa05d...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står over de værste blødningsdagene, men på de to-tre siste dagene kommer det så lite at det holder å ha et håndkle under oss. Samboer bruker kondom, men det er mest jeg som syns mensen er litt ekkelt og vil skåne han 😂 selv tror jeg han gir blanke i det, men bruker kondom fordi jeg er komfortabel med det 

Anonymkode: 52214...437

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de aller fleste, går nok sex under mensen mer eller mindre over etter man har vært sammen ei stund, så hvis dere er over den perioden så er det nok ikke noe som kommer til å bli tatt opp tenker jeg :) 

Anonymkode: fa05d...1e5

For oss er det motsatt. Samboeren er ikke glad i blod, så i starten var det helt utenkelig for han med sex når jeg har mensen. Nå, etter flere år er han blitt mer avslappet i forhold til det og vi har oftere og oftere sex under mensen.

Anonymkode: de4a9...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lar være, men det er fordi jeg syns det høres ufattelig grisete og ekkelt ut. Dessuten føler jeg meg grisete og ekkel den uka, så er ikke akkurat så kåt da 😅Tror ikke samboeren min hadde brydd seg, han har spurt meg mange ganger om sex når jeg har mensen - men jeg orker ikke tanken en gang. 

Anonymkode: 433a3...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to-tre første dagene blør jeg endel og bruker tampong, men han fingrer meg, jeg bruker hender og munn på han, og enten avslutter han i munnen min eller så jukker han mellom brystene mine som jeg klemmer opp og sammen. Når det er lite blod dag 4 og 5 så vasker vi det bare av etterpå. 

 

Anonymkode: ee0fa...af8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper de par første dagene, men ellers aldri vært et problem for noen av oss. Vært sammen i 9 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sjeldent sex når jeg har Mensen. Hovedgrunn er at det blir veldig vått, og pga det så føles det litt anderledes for oss begge.  Grunn 2.. en del blod og klin etterpå. Grunn 3. Jeg har stort sett kraftig blødning de 3 første dagene. Har vi hatt sex har det som regel vært den siste dagen, eller den første hvor vi har oppdaget at jeg har fått Mensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske mange som har veldig god sex under menstruasjonen, kanskje ikke akkurat mens det står på som verst.

Er vel av lignende grunner som at mange har best sex i løpet av graviditet regner jeg med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig, her spiller det absolutt ingen rolle. Vært sammen i 20 år.

Anonymkode: 158a9...9ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del føles det ut som han stikker en kniv inni meg hvis vi har sex når jeg har mensen, så vi står over for å si det slik. 

Anonymkode: 32873...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Vi hadde det endel tidlig i forholdet, men i tillegg til at lysten hennes har dabbet av generelt, så liker ikke jeg følelsen spesielt godt. Det blir en annen glid, og blodlukta er ikke like kåtende som vanlig kjønnsduft. 

Anonymkode: a99a0...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er lesbisk og har som mensen samme uke som kjæresten. Veldig praktisk igrunn og ingen av oss har noe problem med å ha sex når vi har mensen. Men begge har ofte en del menssmerter første to dagene og da er det ikke så digg. Å ha sex i dusjen er ikke så dumt, eller bare ha et ekstra håndkle tilgjengelig og gjerne en dusj etterpå så blir det mindre gris. Null problem :D

Anonymkode: 1fe33...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...