AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Del Skrevet 29. juli 2018 Jeg aner ikke hvem som er faren til barnet mitt. Har akkurat funnet ut at jeg skal ha barn, men aner ikke hvem faren er. Det gikk litt fort den helga og plutselig hadde jeg ligget med 4 stykker. Hehe føler jeg sitter i klemma Anonymkode: a1916...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mæn40 Skrevet 29. juli 2018 Populært innlegg #2 Del Skrevet 29. juli 2018 "Hehe" ? 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Del Skrevet 29. juli 2018 Jeg føler at du bør adoptere bort det barnet. Du er tydeligvis ikke voksen nok til å oppdra noen. At du driter på draget å ligger med 4 stk på en helg er for såvidt ditt velg, men at du velger å skrive: Hehe føler jeg sitter i klemma. Sier litt om deg. Anonymkode: dfc3c...0df 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Del Skrevet 29. juli 2018 Å ligge med 4 reagerer jeg ikke så mye på. Men å ligge med 4 uten prevensjon? Galskap. Men det vet du nok godt selv. At du skriver "hehe" om situasjonen får meg til å håpe at du et troll. Er du ikke det, tror jeg at noen bør komme og hjelpe deg. BV eller andre. Anonymkode: f72e0...14d 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 29. juli 2018 #5 Del Skrevet 29. juli 2018 Sånn går det når, du ligger rundt, med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #6 Del Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at du bør adoptere bort det barnet. Du er tydeligvis ikke voksen nok til å oppdra noen. At du driter på draget å ligger med 4 stk på en helg er for såvidt ditt velg, men at du velger å skrive: Hehe føler jeg sitter i klemma. Sier litt om deg. Anonymkode: dfc3c...0df Skriver sånt når jeg er nervøs 😩😨😬 Anonymkode: a1916...700 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 29. juli 2018 #7 Del Skrevet 29. juli 2018 For seint med angrepillen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Del Skrevet 29. juli 2018 Du ligger med 4 stk på en helg uten kondom? Wow. Vel. Om du ønsker å beholde så informerer du hver enkelt om at de kanskje blir far om 9 mnd men at det må taes DNA prøve. Anonymkode: 0b5ae...373 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #9 Del Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, stan skrev: For seint med angrepillen? «Det gikk litt fort den helga» å Ts har akkurat funnet det ut. Noe sier meg at det ikke var for mindre enn 48-72 timer siden Anonymkode: 0b5ae...373 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 29. juli 2018 #10 Del Skrevet 29. juli 2018 Kan jeg anbefale kondom og eventuelt analsex neste gang? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. juli 2018 #11 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heipådegsann Skrevet 29. juli 2018 #12 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Det gikk litt fort den helga» å Ts har akkurat funnet det ut. Noe sier meg at det ikke var for mindre enn 48-72 timer siden Anonymkode: 0b5ae...373 Det går vel ikke an å finne ut at man er gravid etter så kort tid? Graviditetstester fungerer vel ikke før det har gått 1-2uker++, eller tar jeg feil? Endret 29. juli 2018 av heipådegsann 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #13 Del Skrevet 29. juli 2018 Abort er en veldig fin ting i slike situasjoner. Anonymkode: ab3d1...879 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 29. juli 2018 #14 Del Skrevet 29. juli 2018 Reinspikka bullshit😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 29. juli 2018 #15 Del Skrevet 29. juli 2018 (endret) Ts, enig i at abort kanskje er det riktige i dette tilfellet, men hvis du ønsker å beholde så må du vite hvem de evt. fedrene er og informere de om situasjonen. Ryddet for svar til slettet innlegg. Kragebein, adm Endret 30. juli 2018 av Kragebein 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #16 Del Skrevet 29. juli 2018 Kan hende du skal sende en fellesmld (de trenger ikke å vite hvor mange alternativ du har), og gi beskjed om at du er gravid, du tenker at han kanskje kan være pappaen, men at dette ikke er noe dere kan finne ut før babyen er født fordi det finnes en alternativ barnefar til. Hvis du tenker at du skal ha denne babyen har du anledning til å be dem komme med DNA med det samme babyen er født. Vil også tipse deg om å bruke prevensjon (kondom) hvis du skal ha samleie med noen du ikke er sammen med og som du ikke vet at har sjekket seg. Jeg ville også vurdert å endre livsstil hvis jeg var deg, uavhengig av om du velger å beholde barnet eller ikke. Anonymkode: 549da...b45 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #17 Del Skrevet 29. juli 2018 8 minutter siden, heipådegsann skrev: Det går vel ikke an å finne ut at man er gravid etter så kort tid? Graviditetstester fungerer vel ikke før det har gått 1-2uker++, eller tar jeg feil? Det står ikke hvilken helg det er snakk om. Så det kan være 5-6 uker siden for alt vi veit Anonymkode: 0b5ae...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #18 Del Skrevet 29. juli 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner ikke hvem som er faren til barnet mitt. Har akkurat funnet ut at jeg skal ha barn, men aner ikke hvem faren er. Det gikk litt fort den helga og plutselig hadde jeg ligget med 4 stykker. Hehe føler jeg sitter i klemma Anonymkode: a1916...700 Bridget Jones? Anonymkode: 4aa6b...30c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #19 Del Skrevet 29. juli 2018 Huff, synes dette er trist :( Når du er så lite nøye på hvem du er intim med, tipper jeg du er avstumpa emsjonelt og at du trenger profesjonell hjelp ( psykolog ). Det å ligge med mange sånn ( t.o.m uten prevensjon! ), er risikadferd, g risikadferd er selvdestruktivt. Anonymkode: 7f51a...f45 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 29. juli 2018 #20 Del Skrevet 29. juli 2018 Det er ikke annet å gjøre enn å ta abort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå