Gjest KissKissBangBang Skrevet 9. mars 2005 #1 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Lurte på om noen har noen gode reise tips til Spania, skal der i sommer med kjæresten, men vi vet ikke helt hvor enda, bare at det skal være i nærheten av Barzelona! Vi har ikke så veldig mye penger, så vi kan ikke bo i selve Barzelona, derfor lurte jeg på om noen kan noen småbyer rundt i området, og vet hvor man kan finne rimelig hotel/leilighet? Blir veldig glad for alle typer tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 9. mars 2005 #2 Del Skrevet 9. mars 2005 Har nettopp kommet tilbake fra første tur til Barcelona, må si jeg misunner deg som skal være der en stund. Billige ting å gjøre i byen: Kjøp Barcelona card. Kjør gratis metro og kom gratis inn på en del steder, og få billigere billett på andre. Veldig kjekt hvis man skal gjøre byen et par dager. Og havneområdet er fint, og det er 6 strender like ved byen. BIlligere moro enn fine strender skal du lete lenge etter. Det er veldig mange studenter i Barcelona. Sjekk med norske studentorganisasjoner om de vet noe. Kanskje det går an å leie en studenthybel hvis dere er der i sommerferien? Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #3 Del Skrevet 11. mars 2005 spania = valencia for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå