Gå til innhold

Dere som ble mobbet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke kontakt med jevnalderene mer. Henger såpass etter sosialt og går glipp av mye i livet som andre  tar med en selvfølge.

Ble heller ikke invitert på reunion med klassen 10 år etter vi var ferdig på skolen. Mobbingen har på et slag fortsettet inni voksenlivet, bare at nå er ikke mobbingen synlig for andre enn meg selv.

 

Anonymkode: e0894...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke kontakt med jevnalderene mer. Henger såpass etter sosialt og går glipp av mye i livet som andre  tar med en selvfølge.

Ble heller ikke invitert på reunion med klassen 10 år etter vi var ferdig på skolen. Mobbingen har på et slag fortsettet inni voksenlivet, bare at nå er ikke mobbingen synlig for andre enn meg selv.

 

Anonymkode: e0894...3e0

Ville du gått på reunionen dersom du ble bedt? Jeg valgte å ikke gå, og fikk høre fra flere i ettertid at folk hadde falt tilbake i de gamle rollene sine der. Hjelper ikke å være suksessfull som voksen når man plutselig havner blant dem som ønsket deg vondt for ti år siden, for man klarer ikke endre den meningen de har om deg. Dette var det jeg visste kom til å skje, og flere venninner av meg angret på at de møtte opp.

Anonymkode: 8a375...e1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...