Gå til innhold

Vibeke Skofterud er død


Hege899

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Inspektøren skrev:

Over lovlig grense.... Triste saker. Men det var jo det veldig mange mistenkte, men ikke kunne si høyt. Politiet nekter å oppgi hvor mye, noe som selvsagt åpner for nye spekulasjoner.

Når dette nå er et faktum, tenker jeg først og fremst at det var bra at ingen andre ble skadet/drept.

Jeg er helt enig. Synes forøvrig at de også kunne ha oppgitt hvor mye promillen var på til varsku for andre. Enkelte mennesker innser ikke alvorligheten av å kjøre når man har drukket - før et kjent menneske havner i en ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir helt oppgitt av å lese kommentarene på VG,folk som er så sinte Pga en pressemelding politiet har sendt ut. Bra at fyllekjøringen kom ut  synes jeg, for det er ikke greit!!! Tenk om hun hadde tatt med seg andre eller skadet andre! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marthes skrev:

Blir helt oppgitt av å lese kommentarene på VG,folk som er så sinte Pga en pressemelding politiet har sendt ut. Bra at fyllekjøringen kom ut  synes jeg, for det er ikke greit!!! Tenk om hun hadde tatt med seg andre eller skadet andre! 

Jeg reagerer på det samme. Hvorfor skulle hun bli mer skjermet, fordi hun var en kjent person?

Hadde ventet meg mye pepper her også da jeg la ut innlegget istad, virker som at mange vil hysje det ned, og det blir bare dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, nicecar skrev:

Jeg reagerer på det samme. Hvorfor skulle hun bli mer skjermet, fordi hun var en kjent person?

Hadde ventet meg mye pepper her også da jeg la ut innlegget istad, virker som at mange vil hysje det ned, og det blir bare dumt.

Når man velger å være så offentlig, og de sendt vel og begravelsen på TV, da synes jeg og det er rett at dette kommer frem. Hun var ingen helgen, og jeg er muligens kald men tenker at det er bra hun bare tok sitt eget liv og ikke andres. Jeg liker ikke fyllekjørere jeg, uansett om de er kjente eller ikke. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener de som kommenterer på Facebook at siden Vibeke var så søt og hyggelig så burde ikke dette kommet frem, tro? Ble veldig forundret over kommentarfeltene. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Keikolina skrev:

Hvor blir dette diskutert på vg? Den artikkelen om promillekjøring kan man ikke kommentere på.

Kommentarfelt på Facebook. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Keikolina skrev:

Hvor blir dette diskutert på vg? Den artikkelen om promillekjøring kan man ikke kommentere på.

På Facebook-siden til VG kan man kommentere det. Og der er det mange som vil hysje det ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inspektøren skrev:

Over lovlig grense.... Triste saker. Men det var jo det veldig mange mistenkte, men ikke kunne si høyt. Politiet nekter å oppgi hvor mye, noe som selvsagt åpner for nye spekulasjoner.

Når dette nå er et faktum, tenker jeg først og fremst at det var bra at ingen andre ble skadet/drept.

Stod det ikke 0,9? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Vampen skrev:

Stod det ikke 0,9? 

Da hadde de nok sagt det, hvis den var såpass nær 0,8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Vampen skrev:

Stod det ikke 0,9? 

Tror det stod 'over lovlig grense, som er på 0,8'. Det betyr vel at den kan ha vært 0,9 eller 1,9...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, vintage skrev:

Da hadde de nok sagt det, hvis den var såpass nær 0,8.

 

51 minutter siden, Pås skrev:

Tror det stod 'over lovlig grense, som er på 0,8'. Det betyr vel at den kan ha vært 0,9 eller 1,9...

My bad, jeg leste en over lovlig grense, ikke en promille over levelig grense. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skofterud fyllekjørte dessverre. Hun burde ha visst bedre. Nå som dette er kjent, er det kanskje flere som tenker ekstra før de starter motoren på hestekrefter man ikke har kontroll over i mørket, etter uvisst antall alkoholenheter.

Å dysse det ned er bare dumt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllekjøring til vanns er like dumt som på bilveien. Skjønner ikke hvorfor dette ikke skulle deles. Fyllekjøring er svært alvorlig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom vel ikke akkurat som en overraskelse at det var promille med i bildet her - omstendighetene rundt ulykken tatt i betraktning? 

Nå har politiet bekreftet dette, så da er vel media forhåpentligvis ferdige med denne saken.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...