AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #21 Del Skrevet 29. juli 2018 Klassisk. Jeg bestemte meg faktisk å gå ned i vekt etter at jeg så et bilde av meg hvor jeg så skikkelig svær ut. Hadde ikke veid meg på mange år, og syns at jeg så helt ok ut i speilet. Men bildet ble en wake up call for meg. Veide meg etter det, og joda, hadde gått opp 10 kg siden sist, og var i kategorien overvektig for første gang i mitt liv. Bilder lyver ikke, foran speilet kan man posisjonere seg nærmest ubevisst for å se slankere ut. Og de fleste speil er slankende i seg selv. Anonymkode: 55271...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #22 Del Skrevet 29. juli 2018 Bilder lyver. Hvis bildet tas med et 50 mm objektiv, gjengis virkeligheten slik vi ser den med øynene våre. Dersom bildet tas med et objektiv med litt større vidvinkel (verdier under 50 mm), dras bildet utover. Særskilt de som står/sitter på sidene på bildet 'dras utover' og ser bredere ut enn de er! Dette skjer ofte hvis man prøver å ta bilde av flere personer samtidig (trenger litt vidvinkel) eller prøver å få med mye av bakgrunnen sammen med personen man tar bilde av. Mobilkameraer har ofte mulighet for ganske stor vidvinkel. Anonymkode: ca56c...3a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #23 Del Skrevet 29. juli 2018 Jeg kan legge til: mobilkameraer har gjerne 35 mm vidvinkellinser eller lavere. Anonymkode: ca56c...3a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #24 Del Skrevet 29. juli 2018 2 timer siden, Jordbærkake34532 skrev: Posering og vinkel på kamera kan ha mye og si (f. eks blir bilder tatt nedenfra kommer gjerne dobbelthake fram). Du får nesten spørre kjæresten om ærlig svar, så vet du hvordan man ligger ann 😅 Haha, nei, for forholdets del er nok det det verste du kan gjøre! 😂 Jeg har samme problem. Etter å ha konsultert vekta må jeg nok bare innse at det er kameraet som har rett. Anonymkode: d8ae2...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #25 Del Skrevet 29. juli 2018 Kanskje du poserer litt ekstra når du ser deg i speilet. Anonymkode: 4f777...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #26 Del Skrevet 29. juli 2018 Ja nå er det slankekur her etter å ha sett nok et bilde av meg !Spesielt bilder som er tatt med kamera verdt flere tusen er jeg tykk. På mobilkamera er jeg slank Anonymkode: 3dbde...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 30. juli 2018 #27 Del Skrevet 30. juli 2018 Jeg har et meget flatterende speil i gangen. Er så fornøyd når jeg går ut. Men så skulle jeg gå forbi et stort vindu og deretter i et prøverom. Har ikke ord. Jeg ble forvandlet til et tykt monster, og det er ikke tull engang. Tenkte meg tilbake til klesforetningen og høre hvor de kjøpte speilet, men dama mi mener det blir for dumt. Det er helt fakta . På speilet i gangen ser jeg normalvektig ut, mens de andre som en feit jævel... med hilsen fra Jon Are Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå