AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #1 Del Skrevet 29. juli 2018 Er jo egentlig fornøyd med meg i speilet, men fikk sjokk når jeg så meg på et bilde her. Ser jo mye større ut på bildet! I vinduer ser jeg jo og at jeg ser slank ut, men så er jeg plutselig feit på bilder? I noen speil ser jeg feit ut mens i noen er jeg tynn. Hva faen er greia. Vet jo ikke hvordan jeg ser ut da! Anonymkode: 3dbde...9b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #2 Del Skrevet 29. juli 2018 Dette tror jeg ikke er mulig, så kanskje du bare ser litt feil på bildet eller i speilet? :P Anonymkode: f9689...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #3 Del Skrevet 29. juli 2018 Noen speil er slankende. Vinduer er også slankende. Jeg har noen kg for mye og liker å se meg selv i vinduerz fader så tynn jeg er der😣 Anonymkode: e421a...1b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #4 Del Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen speil er slankende. Vinduer er også slankende. Jeg har noen kg for mye og liker å se meg selv i vinduerz fader så tynn jeg er der😣 Anonymkode: e421a...1b8 Så da er jeg egentlig mye tykkere enn jeg er i speilet? Faen og altså Anonymkode: 3dbde...9b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #5 Del Skrevet 29. juli 2018 Man ser nok best hvordan man egentlig ser ut på bilder. Anonymkode: 6047d...48d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #6 Del Skrevet 29. juli 2018 Mange klesbutikker bruker slankespeil, så kanskje det er det du har? 🤷🏼♀️ Anonymkode: bee87...1ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #7 Del Skrevet 29. juli 2018 På snapchat bilder typen tar, ser jeg jo og slankere ut! Blir gal av hva som er riktig eller ikke! Anonymkode: 3dbde...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #8 Del Skrevet 29. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så da er jeg egentlig mye tykkere enn jeg er i speilet? Faen og altså Anonymkode: 3dbde...9b7 Det finner du ut ved å se ned på din egen kropp, altwå ikke på bilder eller i speil. Ser lett at jeg ikke er sylflide, kun ved en titt nedover🤔 Anonymkode: e421a...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #9 Del Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man ser nok best hvordan man egentlig ser ut på bilder. Anonymkode: 6047d...48d Ja men av og til ser jeg liksom slank ut på bilder og da, så ikke rart man blir forvirret. ! Anonymkode: 3dbde...9b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #10 Del Skrevet 29. juli 2018 Har fått typen til å ta bilder med mobilkamera og der ser jeg og tynn ut, men av og til på flere andre bilder tatt av andre ser jeg feit ut? Er mobilkameraet også slankende? Anonymkode: 3dbde...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #11 Del Skrevet 29. juli 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man ser nok best hvordan man egentlig ser ut på bilder. Anonymkode: 6047d...48d Nei, det stemmer jo ikke. Alle vet vel at kamera legger på 10 kg. Det er noe i det uttrykket. Jeg har flere ganger sett bilder av venner der de ser flere kilo tyngre ut enn i virkeligheten. Men så kan selvfølgelig posering og vinkel også spille inn. Anonymkode: 5b23a...142 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøff Eløff Skrevet 29. juli 2018 #12 Del Skrevet 29. juli 2018 Har det ikke bare med hvordan du står/sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 29. juli 2018 #13 Del Skrevet 29. juli 2018 Mye har med vinkling å gjøre, samt hvem du sitter ved siden av, hvilke klær du har på deg, mønsteret og fargene på klærne, holdningen din osv. Ikke tenk på det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #14 Del Skrevet 29. juli 2018 Hvis du ser tynn ut i speilet, så blir du jo ikke drit feit av å gå ut døra, kamera vinkel,klær,lys, alt påvirker, men du er nok fin og slank. Anonymkode: 01390...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #15 Del Skrevet 29. juli 2018 Blir jo usikker på hvordan jeg egentlig ser ut i virkeligheten. Hos fysioterapeuten ser jeg helt for jævlig feit og ekkel ut i speilet der, mens hos de fleste andre speil ser jeg bra ut. Og på bilder kan jeg av og til se bra ut også, men også tykk. Hva er realiteten,. det får jeg nok aldri svar på! Anonymkode: 3dbde...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #16 Del Skrevet 29. juli 2018 Husker når jeg var yngre og skulle ut så gikk jeg forbi speilet og synes det så bra ut. Så sjekket jeg statusen andre gang og det ble verre og til slutt så jeg helt for jævlig ut. Med alderen kom evnen til å bare gå den første gangen så er jeg fornøyd.😂 Anonymkode: 5c6c0...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #17 Del Skrevet 29. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blir jo usikker på hvordan jeg egentlig ser ut i virkeligheten. Hos fysioterapeuten ser jeg helt for jævlig feit og ekkel ut i speilet der, mens hos de fleste andre speil ser jeg bra ut. Og på bilder kan jeg av og til se bra ut også, men også tykk. Hva er realiteten,. det får jeg nok aldri svar på! Anonymkode: 3dbde...9b7 Hos fysioterapeuten min ser jeg ut som en dvask sel på et svaberg, og jeg er str 34/xs i klær, veldig smal og omtrent ikke fett eller former på kroppen, men de hvite veggene kombinert med lyset der inne, kaster skygger de merkeligste steder..! Anonymkode: 01390...d36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærkake34532 Skrevet 29. juli 2018 #18 Del Skrevet 29. juli 2018 Posering og vinkel på kamera kan ha mye og si (f. eks blir bilder tatt nedenfra kommer gjerne dobbelthake fram). Du får nesten spørre kjæresten om ærlig svar, så vet du hvordan man ligger ann 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #19 Del Skrevet 29. juli 2018 Kommer mye ann på positur, belysning, bekledning osv. På noen bilder ser jeg normal ut og andre som en strandet hval. Og det er bilder tatt samme dag. Anonymkode: ffaab...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #20 Del Skrevet 29. juli 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos fysioterapeuten min ser jeg ut som en dvask sel på et svaberg, og jeg er str 34/xs i klær, veldig smal og omtrent ikke fett eller former på kroppen, men de hvite veggene kombinert med lyset der inne, kaster skygger de merkeligste steder..! Anonymkode: 01390...d36 Ja uansett hvor jeg er hos fysioterapeuter, ser jeg helt jævlig ut der 😮 Anonymkode: 3dbde...9b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå