Roci Skrevet 29. juli 2018 #161 Skrevet 29. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har unger selv,3 stykker. Jeg har trent fast etter fødsel mens de andre barna var i barnehage/skole. Med minste i joggevogn.. nå når alle har aktivitet på dagtid og jeg har jobb, trener jeg på kvelden når ungene er i seng og samboer sitter hjemme ser på tv. Det er alltid tid til det man ønsker ha tid til vet du. Det er ingen unnskyldninger. Da er det bare innrømme man lar seg selv forfalle og ikke bryr seg noe med det. Anonymkode: 3d683...874 Det er vel ganske enkelt slik at ikke alle synes utseendet er like viktig som du synes det er, og dermed ikke prioriterer det i samme grad som deg. Og hva er egentlig problemet om noen synes det er ok å la seg "forfalle"? Jeg har nok selv "forfalt" i dine øyne fordi jeg har lagt på meg 5 kg i mitt nye forhold. Men samtidig er det blitt liv i øynene mine, jeg smiler med hele ansiktet og ikke bare med munnen, tretthetsrynkene og posene under øynene er forsvunnet og jeg får stadig høre at jeg ser strålende ut....selv om kroppen min sikkert var finere for 5 kg siden 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #162 Skrevet 29. juli 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har unger selv,3 stykker. Jeg har trent fast etter fødsel mens de andre barna var i barnehage/skole. Med minste i joggevogn.. nå når alle har aktivitet på dagtid og jeg har jobb, trener jeg på kvelden når ungene er i seng og samboer sitter hjemme ser på tv. Det er alltid tid til det man ønsker ha tid til vet du. Det er ingen unnskyldninger. Da er det bare innrømme man lar seg selv forfalle og ikke bryr seg noe med det. Anonymkode: 3d683...874 De aller fleste prioriterer vel annerledes enn deg da. Hvorfor er en flott kropp så innmari viktig? Blir man lykkeligere? Er en estetisk vakker dame lykkeligere enn gjennomsnittsdama med noen kilo for mye? Hva er det med deg og ditt selvbilde som gjør at du er så opptatt av å ikke forfalle? Anonymkode: 4a737...066 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #163 Skrevet 29. juli 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo bare la være å få barn da, så slipper man ødelegge kroppen.. Med mindre man gjør som kjendiser og opererer ALT, strammer både hud, mus, mage og pupper. Blir dyrt da. Ikke at jeg gjør narr av de som ikke har perfekt kropp, jeg skrev jo over at man burde ha nok med seg selv og ikke gjøre narr av andre. Men jeg blir litt oppgitt av damer som klager på kroppen etter å ha fått barn, de kunne jo bare brukt prevensjon heller og sluppet å ødelegge kroppen. Anonymkode: e087e...98b La meg gjette... du har ikke barn selv? Og aner ikke hva du snakker om... am I right? Anonymkode: eb8aa...e25 2
mikaela_katt Skrevet 29. juli 2018 #164 Skrevet 29. juli 2018 For et ræva syn du har på menn når du synes det er rart at de er sammen med damer med mindre flott kropp, som om det er det eneste som betyr noe. 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #165 Skrevet 29. juli 2018 Jeg er 44, og siste personen jeg snakket med trodde jeg var 37. Han var selv 29. Jeg er ikke tynn, men har timeglass og tar vare på huden min. Mye vann og mat som kroppen tåler. Forsiktig med sol. Ikke røyk og nok søvn. Anonymkode: 8c4d1...bfe
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #166 Skrevet 29. juli 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er på samme alder som de og har bare smilerynker til tross for at jeg enda ikke har prøvd botox. Jeg har ikke sinnarynke engang! Bra kosthold, lite soling, mye sex og jevnlig trening er oppskriften. Samboeren min er bare tre år eldre enn meg og har dype rynker. Anonymkode: 9cf8c...682 Så samboeren din har mye mindre sex enn deg...? Anonymkode: 485e6...2f4 1
s0la Skrevet 29. juli 2018 #167 Skrevet 29. juli 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Du kan trene deg unna celluliter modellene trener lite..de spiser bare mindre enn oss andre for å være tynn og slapp. Finn en treningsdame med celluliter til meg da? I 20årene. En som tar vare på seg selv og trener jevnlig, styrke. Anonymkode: 3d683...874 Man kan trene bort mye av det, men ikke alle får bort alt. Men en del mister det helt. Jeg følger flere fitness-jenter på YouTube og Insta som er sunn og trener mye, men som også har litt cellulitter. De sier at folk tror de ikke har det, når de ser på Insta-bildene. Men det har litt med lys å gjøre. Man velger jo gjerne god belysning der man ser bra ut og der cellulittene ikke vises, og mange retusjerer også bildene sine. Tro det eller ei. Jeg spiser sunt og trener styrke og kondisjon jevnlig. Jeg har enda litt cellulitter igjen, men det meste er borte! Der jeg har mer fett, som f.eks rumpa, der er der litt igjen. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #168 Skrevet 29. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Så samboeren din har mye mindre sex enn deg...? Anonymkode: 485e6...2f4 Det er nok uvettig soling som har ødelagt huden hans. God sex hjelper dessverre ikke stort om man ferdes på høyfjellet året rundt uten solkrem... Anonymkode: 9cf8c...682
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #169 Skrevet 29. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette... du har ikke barn selv? Og aner ikke hva du snakker om... am I right? Anonymkode: eb8aa...e25 Jeg liker ikke barn, så nei. Hvorfor skulle jeg det? Og de fleste ødelegger kroppen sin om de får barn jo. Anonymkode: e087e...98b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #170 Skrevet 29. juli 2018 Jeg ser dette hos par som har barn, men som regel har begge forfalt,ikke bare den ene. Det har nok noe med livet de lever, et evig hamsterhjul med 100% jobb, barn og andre forpliktelser. Men jeg er sterkt uenig i at damene er dvaske og mennene er supermodeller, for slik er det så absolutt ikke. 95% av menn forfaller mellom 35-40 år og med en gang de er 40 så sitter de der skalla,feite og ekle hele gjengen. Anonymkode: 817a3...eca 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #171 Skrevet 29. juli 2018 Hvorfor bryr du deg egentlig? Det er ikke bare utseendet som betyr noe, som det tydeligvis gjør for deg. Jeg ser flotte par, stygge par og helt normale par. Hvorfor skulle jeg tenkt på hvordan dems liv er og hvorfor de ser ut som de gjør? Skaff deg en hobby isteden. Anonymkode: f751c...007 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #172 Skrevet 29. juli 2018 Jeg synes det er trist alt fokuset på kropp. Tenker man burde være fornøyd hvis kroppen er frisk og smertefri og barna velskapte. Selv har jeg to barn. Og kroppen min ser mye bedre ut nå enn den gjorde i yngre dager. Alle sier jeg er heldig som ser så bra ut i forhold til alder, og får ofte spørsmål om hvordan jeg klarte å få en slik kropp etter fødsel. Kommentaren er gjerne: «Ser ikke ut som du har født noen barn jo, hva er hemmeligheten?» Jeg er evig lei slike kommentarer. Rett og slett fordi jeg stortrivdes før jeg, når jeg var yngre, og hadde for mange kilo, men var frisk og med en kropp som fungerte i hverdagen. Skulle gladelig ha byttet ut kroppen min som mange kommenterer er flott, for en kropp som fungerte i hverdagen uten smerter. Noe å tenke over. Utseende er absolutt ikke så viktig. Anonymkode: 14f59...808 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #173 Skrevet 29. juli 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke barn, så nei. Hvorfor skulle jeg det? Og de fleste ødelegger kroppen sin om de får barn jo. Anonymkode: e087e...98b Kred for at du sier det som det er ihvertfall! ☺☺ Anonymkode: a7e2d...c6e
Arabella Skrevet 29. juli 2018 #174 Skrevet 29. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke barn, så nei. Hvorfor skulle jeg det? Og de fleste ødelegger kroppen sin om de får barn jo. Anonymkode: e087e...98b Har du noe belegg for å påstå dette? På hvilken måte blir kroppen ødelagt? Mener du at du kan se på en kvinnekropp at vedkommende har satt barn til verden? 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #175 Skrevet 29. juli 2018 Disse fine mennene var nok rasshøler tidligere i livet sitt, og derfor får de ikke vakre kvinner lenger Anonymkode: f83db...f39 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2018 #176 Skrevet 29. juli 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hmm... Så fordi man ikke setter inn silikon i hengepuppene og går ned de siste 2 kiloene, sliter man psykisk? Anonymkode: 902a6...326 Hvordan i all verden tolket du det jeg skrev på denne måten? Jeg sa at det fysiske og det psykiske henger sammen. Og når det ofte her refereres til at man er "overfladisk" når man tar vare på seg selv ( LES: jeg tenker IKKE at plastisk kirurgi er å ta vare på seg selv...tvert imot mange ganger...Jeg tenker heller ikke ekstrem trening som endel holder på med, jeg tenker sunn regelmessig bevegelse, bra kosthold, nok søvn, og mening i det man gjør ). Som jeg nevnte her tidligere, tror jeg det ofte vil være mer problemer mellom par som har for stor avstand her, at en i forholdet ( være seg kvinne eller mann ) gir mer eller mindre blaffen i å ta vare på seg selv, mens den andre parten, vil være den beste utgaven av seg selv. Hører så ofte at kvinner klager på at de "må" gjøre" alt hjemme, så de forsømmer seg selv, men det "må" de faktsik ikke. Å forsømme seg selv, er en veldig lite attraktiv egenskap som også tærer på forholdet. Mange som føler de er den "snille" fordi de gjør ALT, mens de egentlig ulmer innerst inne av misfornøydhet, som kan bygge seg opp over tid, kontra hvis hun også hadde prioritert egentid og egenpleie. Jeg tenkte heller ikke på psykiske problemer slik du la det frem, men at den psykiske delen i oss, påvirkes faktisk i stor grad av om man beveger seg eller ikke, kostholdet man har, hvordan man ser på seg selv rett og slett. Man er ikke overfladisk hvis man tar vare på seg selv, var mitt hovedpoeng. Tvert imot, da tar man et ansvar for seg selv, istedenfor å sende stikk til sin partner som mange her beskriver som "egoistisk". Anonymkode: 9ce43...3ed 1
Svartfugl Skrevet 30. juli 2018 #177 Skrevet 30. juli 2018 På 28.7.2018 den 18.48, AnonymBruker skrev: Har sett utallige menn , med flotte kropper og kjempe pent ansikt. Like etterpå ser jeg damen han er sammen med, og hele kroppen er dvaskete, slapp hud, celluliter, hengepupper, fet mage etc. Blir helt overrasket når jeg ser disse fine mennene sammen med slike damer.. det jeg lurer på, har disse damene noen gang vært fine tror dere? At de møtte hverandre da de var ung, også har damen bare latt seg selv forfalle helt samtidig som mannen tar vare på seg selv og kroppen sin? Det er ingen unnskyldning at damen har gått gravid og fått barn, det kan man trene seg fra. Jeg syns bare det er veldig merkelig, har sett flere slike par på stranden de siste dagene. Flotte menn som kunne vært forsidebilde i ett blad, også koser de med damen sin som ser ut som ett svaberg i forhold. Er det slik vi damene er?? Trenger alle damer bli slik? Mennene ser ut som de er 10-20 år yngre enn kjæresten sin. Eventuelt at de kunne vært typen sin tante. Anonymkode: 3d683...874 At man kan trene seg fra en graviditet er ikke sant. At man kan gå ned i vekt er sant, men hengepupper og hengemage etter svangerskap er det noen som får, og det får de gjort lite med om de da ikke legger seg under knvien. Cellulitter har de fleste kvinner i varierende grad, men om man er tykk får man flere. Hvordan kan man se ut som et svaberg, forresten? Er man grå over hele kroppen med mange små skjell, mose og noen måker på hodet? 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #178 Skrevet 30. juli 2018 Det er fordi disse kvinnene gjør alt hjemme og er så opptatt av at mannen har det bra og blir tatt vare på at de har ikke flere timer i døgnet til å ta vare på seg selv også. Kvinner er jo bare til pynt, så det er jo synd egentlig. Idioti!!!!! Anonymkode: 8acef...83f
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #179 Skrevet 30. juli 2018 Har du 3 barn, ts, og er fanatisk opptatt av kroppen din? Og fanatisk opptatt av kroppen til andre? Du høres bitter ut fordi andre ikke gidder å legge like mye jobb i det som du gjør, eller rett og slett ikke verdsetter den jobben du gjør. Mange vil si det hele du driver med er meningsløst. Du virker som et slitent og bittert forbilde for barna dine. Synes mannen din det er befriende når du stikker avgårde så fort ungene er lagt eller hadde han satt pris på om du tilbrakte tid med han? Det er flott at man holder helsa ved like, det bør vi alle gjøre, men denne kroppsfikseringen og nedsnakkingen av andre er bare bortkastet og meningsløs. Du burde se etter noe som kan gjøre deg glad. Og raus mot andre. Muligens fokusere litt mere på dine nærmeste også. Snakk med en psykolog. Anonymkode: d9e32...42a 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2018 #180 Skrevet 30. juli 2018 På 29.7.2018 den 18.52, Arabella skrev: Har du noe belegg for å påstå dette? På hvilken måte blir kroppen ødelagt? Mener du at du kan se på en kvinnekropp at vedkommende har satt barn til verden? Man får ihvertfall ikke kroppen ødelagt om man får barn når man er ung. Jeg fikk begge mine tidlig i tyveårene og kroppen gikk tilbake til normalen med èn gang helt uten å trene. Huden er mye mer smidig i tyveårene enn den er i tredve og førti årene. Så det er godt mulig at man kan få hengebryst og overflødig hud hvis man får barn når man er "gammel" @Arabella Anonymkode: 075bc...501 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå