AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #1 Skrevet 28. juli 2018 Har sett utallige menn , med flotte kropper og kjempe pent ansikt. Like etterpå ser jeg damen han er sammen med, og hele kroppen er dvaskete, slapp hud, celluliter, hengepupper, fet mage etc. Blir helt overrasket når jeg ser disse fine mennene sammen med slike damer.. det jeg lurer på, har disse damene noen gang vært fine tror dere? At de møtte hverandre da de var ung, også har damen bare latt seg selv forfalle helt samtidig som mannen tar vare på seg selv og kroppen sin? Det er ingen unnskyldning at damen har gått gravid og fått barn, det kan man trene seg fra. Jeg syns bare det er veldig merkelig, har sett flere slike par på stranden de siste dagene. Flotte menn som kunne vært forsidebilde i ett blad, også koser de med damen sin som ser ut som ett svaberg i forhold. Er det slik vi damene er?? Trenger alle damer bli slik? Mennene ser ut som de er 10-20 år yngre enn kjæresten sin. Eventuelt at de kunne vært typen sin tante. Anonymkode: 3d683...874 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 Populært innlegg #2 Skrevet 28. juli 2018 Ser ut som et svaberg.. lol. Det var dagens. Jeg ser ikke helt det du ser ass. Mange menn der ute med store ølmager som lukter pungsvette og ikke tar vare på seg selv. Har du ikke nok med deg selv på stranda? Ikke rart mange er ukomfortable med å vise seg i bikini når sånne som deg skal kritisere. Anonymkode: e087e...98b 66
Søtnosen95 Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som et svaberg.. lol. Det var dagens. Jeg ser ikke helt det du ser ass. Mange menn der ute med store ølmager som lukter pungsvette og ikke tar vare på seg selv. Har du ikke nok med deg selv på stranda? Ikke rart mange er ukomfortable med å vise seg i bikini når sånne som deg skal kritisere. Anonymkode: e087e...98b Endret 28. juli 2018 av Søtnosen95
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, Søtnosen95 skrev: 1 minutt siden, Søtnosen95 skrev: Det er faktisk mange som er slik.. når damene og mennene er like gamle, ser damen stortsett alltid 10år eldre ut. Huden blir raskere slapp. Lurer på hvordan man kan stoppe dette 😂 Anonymkode: 3d683...874 3
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #5 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er faktisk mange som er slik.. når damene og mennene er like gamle, ser damen stortsett alltid 10år eldre ut. Huden blir raskere slapp. Lurer på hvordan man kan stoppe dette 😂 Anonymkode: 3d683...874 Dette er noe menn tror. Faktum er at det ikke stemmer. 30
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #6 Skrevet 28. juli 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som et svaberg.. lol. Det var dagens. Jeg ser ikke helt det du ser ass. Mange menn der ute med store ølmager som lukter pungsvette og ikke tar vare på seg selv. Har du ikke nok med deg selv på stranda? Ikke rart mange er ukomfortable med å vise seg i bikini når sånne som deg skal kritisere. Anonymkode: e087e...98b Godt sagt! Dessutne er jeg uenig i at det «bare er å trene seg» bort fra svangerskap. Å være gravid er en stor påkjenning for kroppen, og det er ikke alltid man kan «trene seg bort fra» endringene. Det er rimelig naivt å tro at man kan trene set bort fra strekkmerker eller løs hud. Slutt å dømme andre etter utseendet, konsentrer deg om deg selv. Anonymkode: daa9c...29d 35
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #7 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er faktisk mange som er slik.. når damene og mennene er like gamle, ser damen stortsett alltid 10år eldre ut. Huden blir raskere slapp. Lurer på hvordan man kan stoppe dette 😂 Anonymkode: 3d683...874 Det kommer an på veldig mye, du. Hvor gammel er du? Jeg er 8 år eldre enn kjæresten og de fleste tror vi er ca like gamle. Kosthold og trening har mye å si, og gener. Jeg fikk strekkmerker og cellulitter da jeg var 14, selv om jeg var tynn som en strek. Dette er noe jeg alltid har slitt med. Og Kate Moss som er modell har også sagt det samme. Jeg ser mange flotte folk på stranda jeg. Men så er ikke jeg så overfladisk kanskje.. og dømmer ikke folk fordi de har strekkmerker. Er mange menn som holder seg veldig dårlig og, det er helt sikkert. Anonymkode: e087e...98b 13
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #8 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, T-Rex skrev: Dette er noe menn tror. Faktum er at det ikke stemmer. Jeg er dame! Jeg ser dette overalt og jeg får panikk! Jeg er livredd for å ende opp slik selv!.. jeg mente ikke svaberg som i tykk.Det værste er å være mellom tynn og middels, også henger alt pga de ikke orker trene seg litt strammere. Anonymkode: 3d683...874
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #9 Skrevet 28. juli 2018 Det er jo ikke spesielt rart når mange menn oppfører seg som unger i forhold og prioriterer seg selv hele tiden. Lett å få en pen, trent kropp, hvis man kan danke alle oppgaver på kona for å trene. Med tanke på en del par med barn som jeg kjenner, syns jeg det er rart at kvinner ikke ser enda mer sliten ut enn de gjør. Anonymkode: 84067...9fe 34
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #10 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Godt sagt! Dessutne er jeg uenig i at det «bare er å trene seg» bort fra svangerskap. Å være gravid er en stor påkjenning for kroppen, og det er ikke alltid man kan «trene seg bort fra» endringene. Det er rimelig naivt å tro at man kan trene set bort fra strekkmerker eller løs hud. Slutt å dømme andre etter utseendet, konsentrer deg om deg selv. Anonymkode: daa9c...29d Jeg sa aldri pga strekkmerkene.Det er snakk om lår som henger! Det gjør det ikke av svangerskap, men av vektøkning! Jeg selv gikk opp 35 kg i mine! Jeg vet hva jeg snakker om! Anonymkode: 3d683...874
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #11 Skrevet 28. juli 2018 Just now, AnonymBruker said: Jeg er dame! Jeg ser dette overalt og jeg får panikk! Jeg er livredd for å ende opp slik selv!.. jeg mente ikke svaberg som i tykk.Det værste er å være mellom tynn og middels, også henger alt pga de ikke orker trene seg litt strammere. Anonymkode: 3d683...874 Hvis du trener og holder deg stram, mens de ikke gjør det og forfaller, da har du vel funnet oppskriften? Hva er problemet? 12
Gjest Overrasket Skrevet 28. juli 2018 #12 Skrevet 28. juli 2018 (endret) Jeg tipper det er en liten preferanseskjevhet i bildet. At du kun legger merke til de mennene du tiltrekkes av, men ikke egentlig bevisst ser de andre mennene. Det er jammen mange på min alder som har en skikkelig fleskete ølmage, noe som visstnok kalles "pappakropp" – et idiotisk uttrykk. Jeg forstår ikke hvorfor så mange menn på min alder trives med den slappe, hengete magen. Kvinnene derimot er nette og fagre, kler seg pent og tar vare på seg selv. Endret 28. juli 2018 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #13 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke spesielt rart når mange menn oppfører seg som unger i forhold og prioriterer seg selv hele tiden. Lett å få en pen, trent kropp, hvis man kan danke alle oppgaver på kona for å trene. Med tanke på en del par med barn som jeg kjenner, syns jeg det er rart at kvinner ikke ser enda mer sliten ut enn de gjør. Anonymkode: 84067...9fe Helt enig med deg, helt og holdent mannens skyld Anonymkode: a7e2d...c6e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #14 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på veldig mye, du. Hvor gammel er du? Jeg er 8 år eldre enn kjæresten og de fleste tror vi er ca like gamle. Kosthold og trening har mye å si, og gener. Jeg fikk strekkmerker og cellulitter da jeg var 14, selv om jeg var tynn som en strek. Dette er noe jeg alltid har slitt med. Og Kate Moss som er modell har også sagt det samme. Jeg ser mange flotte folk på stranda jeg. Men så er ikke jeg så overfladisk kanskje.. og dømmer ikke folk fordi de har strekkmerker. Er mange menn som holder seg veldig dårlig og, det er helt sikkert. Anonymkode: e087e...98b Jeg har aldri sagt jeg dømmer folk pga strekkmerkene. Jeg driter i merkene som man ikke får gjort noe med. Det er denne kontrasten der dama ser ut som hun er 20år eldre og egentlig er de jevngamle... der hele kroppen henger fordi hun er tynnfeit. Anonymkode: 3d683...874
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #15 Skrevet 28. juli 2018 2 minutter siden, Overrasket skrev: Jeg tipper det er en liten preferanseskjevhet i bildet. At du kun legger merke til de mennene du tiltrekkes av, men ikke egentlig bevisst ser de andre mennene. Det er jammen mange på min alder som har en skikkelig fleskete ølmage, noe som visstnok kalles "pappakropp" – et idiotisk uttrykk. Jeg forstår ikke hvorfor så mange menn på min alder trives med den slappe, hengete magen. Kvinnene derimot er nette og fagre, kler seg pent og tar vare på seg selv. Nei jeg får med meg de også kan du tro. Det er like fascinerende andre veien.. men for det meste ser jeg damer som ser eldre ut, selv om mannen har ølmage og skjegg. Anonymkode: 3d683...874
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #16 Skrevet 28. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Nei jeg får med meg de også kan du tro. Det er like fascinerende andre veien.. men for det meste ser jeg damer som ser eldre ut, selv om mannen har ølmage og skjegg. Anonymkode: 3d683...874 Dette er veldig merkelig, all den tid gjennomsnittsforskjellen i alder mellom mann og kvinne er litt. Der mannen er eldre. Men kanskje dette bare "proves your point". 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #17 Skrevet 28. juli 2018 6 minutter siden, T-Rex skrev: Dette er noe menn tror. Faktum er at det ikke stemmer. Alle menn tror ikke det nei. Slutt å generaliser, det finnes eksempel på begge deler. Det kommer litt an på gener, og hvor flink du er/har vært til å ta vare på kroppen din. Noen damer blir kjerringer med tønnekropp og hengepupper lenge før de er 30. På den andre siden siden finnes det mange 70+ damer som fortsatt har sin sensualitet og femininitet i behold. Litt klasse og stil i hvordan man kler og fører seg har og mye å si. Anonymkode: c0d88...c53 3
tussi84 Skrevet 28. juli 2018 #18 Skrevet 28. juli 2018 Det er omtrent umulig å få helt flat mage etter en fødsel uansett hvor mye du trener. Du kan gå ned vekta.. men det vil fortsatt være en del løs hud på magen Fordi magen strekker seg mye når man er gravid. Mange utvikler også hengepupper under graviditeten fordi brystene vokser. Jo mer str på puppene jo mer sjans for at de henger. Om du har D cup er det ikke gitt at puppene strutter ut. Du kan ikke trene deg til faste og stramme popper heller. Eneste løsning er bryst løft, eller reduksjon av brystene men det anbefales som regel ikke om du er i fruktbar alder. 7
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #19 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Alle menn tror ikke det nei. Slutt å generaliser, det finnes eksempel på begge deler. Anonymkode: c0d88...c53 TS generaliserte, jeg generaliserte tilbake. 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #20 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, tussi84 skrev: Det er omtrent umulig å få helt flat mage etter en fødsel uansett hvor mye du trener. Du kan gå ned vekta.. men det vil fortsatt være en del løs hud på magen Fordi magen strekker seg mye når man er gravid. Mange utvikler også hengepupper under graviditeten fordi brystene vokser. Jo mer str på puppene jo mer sjans for at de henger. Om du har D cup er det ikke gitt at puppene strutter ut. Du kan ikke trene deg til faste og stramme popper heller. Eneste løsning er bryst løft, eller reduksjon av brystene men det anbefales som regel ikke om du er i fruktbar alder. Man kan jo bare la være å få barn da, så slipper man ødelegge kroppen.. Med mindre man gjør som kjendiser og opererer ALT, strammer både hud, mus, mage og pupper. Blir dyrt da. Ikke at jeg gjør narr av de som ikke har perfekt kropp, jeg skrev jo over at man burde ha nok med seg selv og ikke gjøre narr av andre. Men jeg blir litt oppgitt av damer som klager på kroppen etter å ha fått barn, de kunne jo bare brukt prevensjon heller og sluppet å ødelegge kroppen. Anonymkode: e087e...98b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå