Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan trene deg unna celluliter :) modellene trener lite..de spiser bare mindre enn oss andre for å være tynn og slapp. Finn en treningsdame med celluliter til meg da? I 20årene. En som tar vare på seg selv og trener jevnlig, styrke. 

Anonymkode: 3d683...874

nope, les forskning. Du kan redusere de noe med trening, spesielt styrke, men de vil alltid være der. 

Anonymkode: 97a18...01a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Arabella skrev:

Hvorfor og hvordan i  all verden greide du å legge på deg så mye? Var du fullstendig ukritisk med hva og hvor mye du spiste og drakk?

Ja det gjorde jeg:) hadde også mye vann pga komplikasjoner. Men det betyr jo ikke at jeg skal la meg selv forfalle enda mer og bruke graviditeten som unnskyldning! Da tar man ett tak og fjerner det. Jeg er nå 49kg, var 85kg som gravid, 75 rett etter fødsel. 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom tilbake når du runder 30 og har fått et par barn du. 

Anonymkode: 902a6...326

Jeg har barn. Men jeg kan gjerne si det samme når jeg runder 30. 

AnonymBruker
Skrevet

Å la seg selv forfalle for en periode er noe annet enn å la seg selv forfalle resten av livet. «Jeg var gravid for 40år siden og ser derfor slik ut nå» 😂 det er ingen som kjøper den... 

AnonymBruker
Skrevet

Uhm...jeg må innrømme at vi er et sånt par. Mannen min trener crossfit helst hver eneste dag, og ser ut som en gresk gud. Konsekvensen er at jeg må ta mer på hjemmebane og blir mer sliten. Jeg har ti kilo for mye og ser bare ikke bra ut. Det er også det at jeg FØLER at jeg må ta mer ansvar hjemme - når mannen trener såpass mye så syns jeg ikke at jeg også kan gjøre det. Vi har barn som må ha foreldre tilstede, liksom. Jeg vil være hos barna. Dersom det hadde vært omvendt, altså at jeg hadde trent veldig mye, så tror jeg ikke at han hadde følt det samme ansvaret for hus og hjem. 

Jeg husker at jeg også lurte fælt på hvorfor kvinnen ofte så ut som et takras, mens mannen så bra ut. Nå har jeg i hvert fall fått svaret: når mannen bruker mye tid på seg selv, føler kvinnen et større ansvar for hus og barn (tilstedeværelse), og har dermed ikke så mye tid eller overskudd å bruke på seg selv. 

Anonymkode: 83202...026

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har barn. Men jeg kan gjerne si det samme når jeg runder 30. 

Nope du har ingen barn. Ellers ville du ha visst at man ikke kan trene bort hengepupper og overflødig hud på magen. Du sier sier selv at du gikk ned fra 85 til 49 kilo. Det er umulig å gjøre det uten å få overflødig hud og hengepupper. Så du juger. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Ragnar89 skrev:

Jeg synes det er motsatt. Mange fine damer der ute, mens menn ofte har den store magen

Takk gud! La oss håpe det stemmer. Det jeg har sett lover nemlig ikke godt for noen av oss med vagina.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å la seg selv forfalle for en periode er noe annet enn å la seg selv forfalle resten av livet. «Jeg var gravid for 40år siden og ser derfor slik ut nå» 😂 det er ingen som kjøper den... 

Damer som er i 40-årene kan umulig ha vært gravide for 40 år siden. Tatt i betraktning at gjennomsnittsalderen for førstegangsfødende er rundt 30. 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det gjorde jeg:) hadde også mye vann pga komplikasjoner. Men det betyr jo ikke at jeg skal la meg selv forfalle enda mer og bruke graviditeten som unnskyldning! Da tar man ett tak og fjerner det. Jeg er nå 49kg, var 85kg som gravid, 75 rett etter fødsel. 

Du har vært flink og standhaftig som har greid dette, da! :)

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Arabella skrev:

Hvorfor og hvordan i  all verden greide du å legge på deg så mye? Var du fullstendig ukritisk med hva og hvor mye du spiste og drakk?

Svangerskapsforgiftning, spiste lite, så ut som en oppblpst ballong. 35 kg de siste 3 mnd av svangerskapet, det var ødemer. Det gjorde vondt til tusen, huden sprakk. Like tynn få uker etter fødsel, fikk fjernet huden gratis. Følte jeg måtte svare selv om det ikke var meg du siterte, da vektøkning under graviditet kan ha andre årsaker enn mat.

Anonymkode: 55d7d...65d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nope du har ingen barn. Ellers ville du ha visst at man ikke kan trene bort hengepupper og overflødig hud på magen. Du sier sier selv at du gikk ned fra 85 til 49 kilo. Det er umulig å gjøre det uten å få overflødig hud og hengepupper. Så du juger. 

Jeg sa aldri at man kan trene vekk overflødig hud eller hengepupper? 🤣 det er du som sier jeg sier uten at jeg har sagt det. Jo jeg har 3 levende menneskebarn som jeg har skapt med min livmor og fødet til denne verden.. velskapte faktisk :).. 

jo det er godt mulig og det gjorde jeg!! Jeg sier jeg har litt overflødig hud rundt navelen.. kortney kardashian også gikk opp 35kg, og hun ser like fin ut nå som før.. og det gjør jeg også.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uhm...jeg må innrømme at vi er et sånt par. Mannen min trener crossfit helst hver eneste dag, og ser ut som en gresk gud. Konsekvensen er at jeg må ta mer på hjemmebane og blir mer sliten. Jeg har ti kilo for mye og ser bare ikke bra ut. Det er også det at jeg FØLER at jeg må ta mer ansvar hjemme - når mannen trener såpass mye så syns jeg ikke at jeg også kan gjøre det. Vi har barn som må ha foreldre tilstede, liksom. Jeg vil være hos barna. Dersom det hadde vært omvendt, altså at jeg hadde trent veldig mye, så tror jeg ikke at han hadde følt det samme ansvaret for hus og hjem. 

Jeg husker at jeg også lurte fælt på hvorfor kvinnen ofte så ut som et takras, mens mannen så bra ut. Nå har jeg i hvert fall fått svaret: når mannen bruker mye tid på seg selv, føler kvinnen et større ansvar for hus og barn (tilstedeværelse), og har dermed ikke så mye tid eller overskudd å bruke på seg selv. 

Mannen din er egoistisk! Tar han noe ansvar for barna?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Poenget mitt er ikke å endre noe som ikke er mulig å endre på. Men man kan jo gjøre en liten innsats

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da forstår jeg ikke hva du gjør sammen med denne mannen som bare prioriterer seg selv. Det er helt uhørt!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Mannen din er egoistisk! Tar han noe ansvar for barna?

Han tar åpenbart kun ansvar for seg selv å sin kropp.. skulle ikke forundre meg om han er utro også. Utro menn er som regel sykelig opptatt av utseendet sitt og kroppen sin. Mens damene sitter hjemme og eser ut, slik at de sliter med å finne en ny når mannen har gått til sin elskerinne. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han tar åpenbart kun ansvar for seg selv å sin kropp.. skulle ikke forundre meg om han er utro også. Utro menn er som regel sykelig opptatt av utseendet sitt og kroppen sin. Mens damene sitter hjemme og eser ut, slik at de sliter med å finne en ny når mannen har gått til sin elskerinne. 

Det var kanskje litt krasst. Men jeg kjenner jeg blir irritert.. selvfølgelig er det en grunn til at menn prioriteter så mye tid på sin kropp når de er i veletablerte forhold, det er jo ikke for å vise den til dama som sitter hjemme og gikk til forfall for 5 år siden. 

• Liker 2
Skrevet

Har sett utallige menn , med flotte kropper og kjempe pent ansikt. Like etterpå ser jeg damen han er sammen med, og hele kroppen er dvaskete, slapp hud, celluliter, hengepupper, fet mage etc. Blir helt overrasket når jeg ser disse fine mennene sammen med slike damer.. det jeg lurer på, har disse damene noen gang vært fine tror dere? At de møtte hverandre da de var ung, også har damen bare latt seg selv forfalle helt samtidig som mannen tar vare på seg selv og kroppen sin? Det er ingen unnskyldning at damen har gått gravid og fått barn, det kan man trene seg fra. Jeg syns bare det er veldig merkelig, har sett flere slike par på stranden de siste dagene. Flotte menn som kunne vært forsidebilde i ett blad, også koser de med damen sin som ser ut som ett svaberg i forhold. Er det slik vi damene er?? Trenger alle damer bli slik? Mennene ser ut som de er 10-20 år yngre enn kjæresten sin. Eventuelt at de kunne vært typen sin tante. 

Jøss! Ser du alle disse damene uten klær! Vanker du i swingersmiljøet? :blink:

Det er faktisk mange som er slik.. når damene og mennene er like gamle, ser damen stortsett alltid 10år eldre ut. Huden blir raskere slapp. Lurer på hvordan man kan stoppe dette 😂

Beklager vennen. Vi er tilbake til pastikkirurgi :trist:

Det er ingen annen måte å overvinne tyngdekraften på.

Jeg er dame! Jeg ser dette overalt og jeg får panikk! Jeg er livredd for å ende opp slik selv!.. jeg mente ikke svaberg som i tykk.Det værste er å være mellom tynn og middels, også henger alt pga de ikke orker trene seg litt strammere

Og vi var tilbake til at ikke alt faktisk kan trene tyngdekraften til å opphøre.

- > plastikkirurgi.

Jeg sa aldri pga strekkmerkene.Det er snakk om lår som henger! Det gjør det ikke av svangerskap, men av vektøkning! Jeg selv gikk opp 35 kg i mine! Jeg vet hva jeg snakker om! 

Så alle disse damene har gaflet seg til hengelår :blink:

Så det er ikke overflødig hud etter vektnedgang som har skylda alikevel altså.

Hva man lærer på KG altså.

Litt vanskelig å forstå at hud som er fullstappet av noe kan henge, men siden du sier det så er det sikkert sånn ja ;)

Jeg har aldri sagt jeg dømmer folk pga strekkmerkene. Jeg driter i merkene som man ikke får gjort noe med. Det er denne kontrasten der dama ser ut som hun er 20år eldre og egentlig er de jevngamle... der hele kroppen henger fordi hun er tynnfeit. 

Åja? Så det gjelder skrinne damer, damer med grei normalvekt og feite damer?

Det gjelder egentlig alle damer da, - utenom deg selv så langt jeg kan lese av innleggene dine.

Jeg mener ikke at man skal forandre på noe som ikke går å forandre på. Slik som noen følger av graviditet.. MEN, hvorfor ikle gjøre noe med det som henger igjen som man KAN forandre? Hvis du er 2kg unna en smashing kropp, litt styrketrening på hjemmebane i uken for å stramme opp LITT også er alt bra? Det er det jeg ikke forstår meg på. 2 kg unna mål også gidder man ikke... DET er latskap det

Nå ble jeg helt sikker på at du vanker blant swingere.

Ingen andre makter å dømme folk for 2 kilo om flk har klær på seg :ler: 

Nei det er den ikke. Jeg har noen strekkmerker pp siden av lårene, og på puppene, litt løs hud rundt navel. Likevel ser jeg stram ut , fordi jeg tar vare på meg selv. 

Jammen hvorfor er du da så frykelig nervøs?

Du har jo knekt koden i følge deg selv.

Hva er det du spør sånn for da? :klo:

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse damene er jo ikke naturlige....

Kjenner du dem?

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har unger selv,3 stykker. Jeg har trent fast etter fødsel mens de andre barna var i barnehage/skole. Med minste i joggevogn.. nå når alle har aktivitet på dagtid og jeg har jobb, trener jeg på kvelden når ungene er i seng og samboer sitter hjemme ser på tv. Det er alltid tid til det man ønsker ha tid til vet du. Det er ingen unnskyldninger. Da er det bare innrømme man lar seg selv forfalle og ikke bryr seg noe med det.

Har du spurt dem?

For i denne tråden (som ble startet av deg selv) så er det jo du som bryr deg så fryketlig om hvordan de damene som du sier ikke bryr seg ser ut.

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bruker botox alle damene. Derav ingen rynker. 

Nei, det er da ikke en naturlov at alle utenom du selv bare må bruke botox for å ha mindre rynker enn du har.

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De trenger ikke ta brystløft eller noe.. de kan  ta i ett tak med det som er mulig å endre på ved litt egeninnsats! Jeg skjønner jo det er så mange utro menn når damene ikke gidder ta vare på seg selv, det er jo ikke rart. De faller for fristelsen. Dama har sluttet ordne seg, sluttet bry seg med eget utseende og alt eser ut i alle retninger. Det er såvidt de gidder spraye parfyme på seg, eller bruke deodorant.. mannen elsker damen uansett men han har da øyne og ser at damen er blitt en helt annen person enn det han bega seg ut på i starten av forholdet. Svarer så pent «du er like fin som før», jaggu...

Nå møtte du deg selv i døra her.

Du snakket jo om alt som hang på disse svabergene. Og så trenger de ikke å løfte noe alikevel. 

Hvor var den biologiske sammenhengen mellom å "ese ut i alle retninger" og å ikke bruke deo?

Går du så nært innpå alle disse damene at du lukter at de er uten deo og parfyme?

Vanker du i swingersmiljøet siden du har nesa langt inni hver kroppshule på dem? :blink:

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ung ja, men ikke så ung. Jeg blir bekymret på mine egne vegne, og jeg blir trist på vegne av alle damene. Hvorfor de gjør dette mot seg selv, jeg er jo en av dere så litt medfølelse har jeg. 

Jeg har sett «normale» menn som ikke er spesielt deilige, men de er alltids penere enn dama si. Strammere hud... mennene trenger ikke være trente for å se bedre ut

Du har jo listet opp botemiddelet for deg selv.

Bare les innleggene dine.

De må trene, spise lite og for all del absolutt ikke legge på seg så mye som ett gram.

Da er du frelst fra den fryktelige sjebnen du er så redd for å lide :nigo:

• Liker 7
Skrevet

men-age-like-wine-women-like-milk.png

Anonymkode: 25c2e...a6e

De beste damene blir god ost da, som passer ypperlig til vin. Cellulliter = cottage cheese, også en form for ost! 😎

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ung ja, men ikke så ung. Jeg blir bekymret på mine egne vegne, og jeg blir trist på vegne av alle damene. Hvorfor de gjør dette mot seg selv, jeg er jo en av dere så litt medfølelse har jeg. 

Jeg har sett «normale» menn som ikke er spesielt deilige, men de er alltids penere enn dama si. Strammere hud... mennene trenger ikke være trente for å se bedre ut

😂😂😂 stakkars deg, realiteten kommer til å smekke deg i trynet om noen år! Når du selv sitter der, 5kg over idealvekt og faen ikke blir kvitt det.. Lykke til med 30+, du kommer til å SLITE! 

Anonymkode: b8bfd...59c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svangerskapsforgiftning, spiste lite, så ut som en oppblpst ballong. 35 kg de siste 3 mnd av svangerskapet, det var ødemer. Det gjorde vondt til tusen, huden sprakk. Like tynn få uker etter fødsel, fikk fjernet huden gratis. Følte jeg måtte svare selv om det ikke var meg du siterte, da vektøkning under graviditet kan ha andre årsaker enn mat.

Anonymkode: 55d7d...65d

Men du har jo jukset og tatt plastisk kirurgi. De damene som har overflødig hud på magen fikk ikke fjernet det. Mener du at man må opereres for at mannen ikke finner en annen? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

De bruker botox alle damene. Derav ingen rynker. 

Jeg er på samme alder som de og har bare smilerynker til tross for at jeg enda ikke har prøvd botox. Jeg har ikke sinnarynke engang! Bra kosthold, lite soling, mye sex og jevnlig trening er oppskriften. Samboeren min er bare tre år eldre enn meg og har dype rynker.

Anonymkode: 9cf8c...682

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...