Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

De trenger ikke ta brystløft eller noe.. de kan  ta i ett tak med det som er mulig å endre på ved litt egeninnsats! Jeg skjønner jo det er så mange utro menn når damene ikke gidder ta vare på seg selv, det er jo ikke rart. De faller for fristelsen. Dama har sluttet ordne seg, sluttet bry seg med eget utseende og alt eser ut i alle retninger. Det er såvidt de gidder spraye parfyme på seg, eller bruke deodorant.. mannen elsker damen uansett men han har da øyne og ser at damen er blitt en helt annen person enn det han bega seg ut på i starten av forholdet. Svarer så pent «du er like fin som før», jaggu...

Anonymkode: 3d683...874

Er det balanse og harmoni i et forhold, vil man forsøke å gjøre seg fin for partneren, så langt det går.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser gjennom innleggene dine så er du ganske ung under 20. Voksne menn har en mer moden tilnærming til at kroppen kan seg. Folk skal slutte å få barn fordi de ødelegger kroppen? Kom igjen. 1-5 nordmenn er idag overvektige og det gjelder både menn og kvinner. Så det vitner om at du mangler kunnskap https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/tre-av-fire-norske-menn-er-overvektig-eller-lider-av-fedme/. 3 av 4 menn, 3 av 4 menn!

Jeg tror du lukker øynene for menn. Jeg er 42 og når jeg ser på menn i 40-årene så er de aller fleste de ikke spesielt veltrente. Venninne mine er mye mer opptatt av å holde seg i form. 

Anonymkode: 05053...605

Jeg er ung ja, men ikke så ung. Jeg blir bekymret på mine egne vegne, og jeg blir trist på vegne av alle damene. Hvorfor de gjør dette mot seg selv, jeg er jo en av dere så litt medfølelse har jeg. 

Jeg har sett «normale» menn som ikke er spesielt deilige, men de er alltids penere enn dama si. Strammere hud... mennene trenger ikke være trente for å se bedre ut

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har sett «normale» menn som ikke er spesielt deilige, men de er alltids penere enn dama si. Strammere hud... mennene trenger ikke være trente for å se bedre ut

Nå har ikke jeg smarttelefon, men jeg tror du må ha et sånt Iphone-filter oppe i hodet ditt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har sett utallige menn , med flotte kropper og kjempe pent ansikt. Like etterpå ser jeg damen han er sammen med, og hele kroppen er dvaskete, slapp hud, celluliter, hengepupper, fet mage etc. Blir helt overrasket når jeg ser disse fine mennene sammen med slike damer.. det jeg lurer på, har disse damene noen gang vært fine tror dere? At de møtte hverandre da de var ung, også har damen bare latt seg selv forfalle helt samtidig som mannen tar vare på seg selv og kroppen sin? Det er ingen unnskyldning at damen har gått gravid og fått barn, det kan man trene seg fra. Jeg syns bare det er veldig merkelig, har sett flere slike par på stranden de siste dagene. Flotte menn som kunne vært forsidebilde i ett blad, også koser de med damen sin som ser ut som ett svaberg i forhold. Er det slik vi damene er?? Trenger alle damer bli slik? Mennene ser ut som de er 10-20 år yngre enn kjæresten sin. Eventuelt at de kunne vært typen sin tante. 

Da lurer jeg på hvordan man kan trene seg bort fra hengepupper, strekkmerker, overflødig hud på magen, delte magemuskler og cellulitter. Forklar gjerne. Jeg gjetter at damene forfaller raskere fordi de går gravide, føder og ammer, og at de som regel gjør mesteparten av husarbeid og barnestell, og har mindre tid til å hvile. 

Anonymkode: 902a6...326

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Har sett utallige menn , med flotte kropper og kjempe pent ansikt. Like etterpå ser jeg damen han er sammen med, og hele kroppen er dvaskete, slapp hud, celluliter, hengepupper, fet mage etc. Blir helt overrasket når jeg ser disse fine mennene sammen med slike damer.. det jeg lurer på, har disse damene noen gang vært fine tror dere? At de møtte hverandre da de var ung, også har damen bare latt seg selv forfalle helt samtidig som mannen tar vare på seg selv og kroppen sin? Det er ingen unnskyldning at damen har gått gravid og fått barn, det kan man trene seg fra. Jeg syns bare det er veldig merkelig, har sett flere slike par på stranden de siste dagene. Flotte menn som kunne vært forsidebilde i ett blad, også koser de med damen sin som ser ut som ett svaberg i forhold. Er det slik vi damene er?? Trenger alle damer bli slik? Mennene ser ut som de er 10-20 år yngre enn kjæresten sin. Eventuelt at de kunne vært typen sin tante. 

Som en annen rakk å skrive før meg: 75 % av norske menn er overvektige, så den der må du dra lenger ut på landet med:

https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/tre-av-fire-norske-menn-er-overvektig-eller-lider-av-fedme/

Anonymkode: 21dd5...c55

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Som 43 årig kvinne synes jeg menn på min alder alt har begynt å se slitne ut. 

Anonymkode: 55d7d...65d

• Liker 3
Skrevet

Jeg sa aldri pga strekkmerkene.Det er snakk om lår som henger! Det gjør det ikke av svangerskap, men av vektøkning! Jeg selv gikk opp 35 kg i mine! Jeg vet hva jeg snakker om! 

Hvorfor og hvordan i  all verden greide du å legge på deg så mye? Var du fullstendig ukritisk med hva og hvor mye du spiste og drakk?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da lurer jeg på hvordan man kan trene seg bort fra hengepupper, strekkmerker, overflødig hud på magen, delte magemuskler og cellulitter. Forklar gjerne. Jeg gjetter at damene forfaller raskere fordi de går gravide, føder og ammer, og at de som regel gjør mesteparten av husarbeid og barnestell, og har mindre tid til å hvile. 

Skulle gjerne likt å se den mannen som klarer å trene vekk forhuden på penisen sin. For nøyaktig så enkelt er det å bli kvitt løshud etter å ha båret frem 2-3 unger. Jeg er tynnere enn når jeg ble gravid med førstemann, men huden klarer ikke bli like stram som før. Det er ikke muskelceller inni huden. Da må man operere da. Og hva i huleste er poenget med å operere enn frisk kropp? Da er man bra skadet og i samme bås som Isabel Raad og Sophie Elise.

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette tror jeg du har aldeles rett i.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De trenger ikke ta brystløft eller noe.. de kan  ta i ett tak med det som er mulig å endre på ved litt egeninnsats! Jeg skjønner jo det er så mange utro menn når damene ikke gidder ta vare på seg selv, det er jo ikke rart. De faller for fristelsen. Dama har sluttet ordne seg, sluttet bry seg med eget utseende og alt eser ut i alle retninger. Det er såvidt de gidder spraye parfyme på seg, eller bruke deodorant.. mannen elsker damen uansett men han har da øyne og ser at damen er blitt en helt annen person enn det han bega seg ut på i starten av forholdet. Svarer så pent «du er like fin som før», jaggu...

Men ikke alle menn er så dumme som du beskriver og ser kun det ytre i dama - pupper, rompe og mage. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ung ja, men ikke så ung. Jeg blir bekymret på mine egne vegne, og jeg blir trist på vegne av alle damene. Hvorfor de gjør dette mot seg selv, jeg er jo en av dere så litt medfølelse har jeg. 

Kom tilbake når du runder 30 og har fått et par barn du. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Som 43 årig kvinne synes jeg menn på min alder alt har begynt å se slitne ut. 

Anonymkode: 55d7d...65d

Jeg tenker det samme om menn på min alder, de er gamle. Selvsagt er jeg et offer for speil- og minnesyndromet jeg som alle andre; jeg ser meg selv som den jeg var for noen tiår siden, når jeg kikker inn i speilet. I det minste justerer jeg ganske mye. Det er en sterk og automatisk selvsuggesjon.

Menn er neppe fri fra den de heller.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes nå det er vanskelig å finne attraktive menn, særlig i Norge! Da skjønner jeg ikke hvordan ts kan se at mennene er så attraktive i forhold til dama..

Anonymkode: f1ee8...62c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener ikke at man skal forandre på noe som ikke går å forandre på. Slik som noen følger av graviditet.. MEN, hvorfor ikle gjøre noe med det som henger igjen som man KAN forandre? Hvis du er 2kg unna en smashing kropp, litt styrketrening på hjemmebane i uken for å stramme opp LITT også er alt bra? Det er det jeg ikke forstår meg på. 2 kg unna mål også gidder man ikke... DET er latskap det. 

Men dette er jo en personlig prioritering? Jeg har ikke lyst til å leve i en verden hvor man er forpliktet til å se best mulig ut. Jeg ser såpass bra ut fra naturens side at jeg må trene utrolig mye for å løfte kroppen min de siste 2% så det velger jeg å drite i. 

Anonymkode: 954da...710

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har du glemt at det er kvinner som må gå gravide, føde, ta seg av barseltid og nattevåk, stå for 80 % av husarbeidet og 70 % av barneoppdragelsen i tillegg til å jobbe fullt? Hva skal jeg droppe for å ha tid til å trene 5 dager i uka mener du? Lesestunden med yngstemann? Timen mannen min og jeg rekker å se på tv sammen? Klesvasken? Foreldremøtet eller dugnaden? Lekselesingen med eldstemann? Smøringen av matbokser, logistikkplanleggingen, forberedelsene mine til jobben dagen etter?

Du bør nøye deg med å være politi for deg selv og slutte å være så dømmende mot andre. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du glemt at det er kvinner som må gå gravide, føde, ta seg av barseltid og nattevåk, stå for 80 % av husarbeidet og 70 % av barneoppdragelsen i tillegg til å jobbe fullt? Hva skal jeg droppe for å ha tid til å trene 5 dager i uka mener du? Lesestunden med yngstemann? Timen mannen min og jeg rekker å se på tv sammen? Klesvasken? Foreldremøtet eller dugnaden? Lekselesingen med eldstemann? Smøringen av matbokser, logistikkplanleggingen, forberedelsene mine til jobben dagen etter?

Du bør nøye deg med å være politi for deg selv og slutte å være så dømmende mot andre. 

Hvorfor få barn når det er så mye slit? 

Anonymkode: e087e...98b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud. Jammen er det mange menn på 40+ som også ser stusslige og blubbete ut!

Anonymkode: 5b5b7...0b8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor få barn når det er så mye slit? 

Anonymkode: e087e...98b

Hvis ingen fikk barn ville menneskeheten ha dødd ut. Det er for øvrig veldig dumt av ts å bidra til kroppspresset som allerede er stort nok. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis ingen fikk barn ville menneskeheten ha dødd ut. Det er for øvrig veldig dumt av ts å bidra til kroppspresset som allerede er stort nok. 

Helt greit med færre mennesker da! 

Anonymkode: f1ee8...62c

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er motsatt. Mange fine damer der ute, mens menn ofte har den store magen

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...