Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en som ts dømmer.  Har en veldig flott mann med gode gener som holder seg godt med årene uten å må gjøre noe.  Jeg var også flott før jeg fikk barn, og har gode gener, men etter 2 barn og mye skade fra fødsel 2 var det veldig vanskelig å bli like flott som jeg var før jeg fikk barn.  Og nå etter 10 år siden den siste fødselen, tusenvis av timer med nattvåk, husarbeid, aktiviteter, 100% jobb og alt som kommer med å være 2 barns mor og kona, hadde jeg rett og slett ikke tid, eller ork, til å prioritere noe annet en Familie AS.  Heldigvis er jeg en veldig snill, morsom og omtenksom dame med gode venner og en mann som er like forelsket i meg nå enn når jeg var 20 kg mindre og 20 år yngre.  Sann er det når du gifter deg med noen du virkelig elsker og nå etter nesten 24 år sammen kan dømmende damer som deg, som kommer aldri å finne en god mann og blir nok alenemødre med 2-4 unger fra forskjellige menn, ta dere en bolle.  

Anonymkode: 99c33...0af

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en som ts dømmer.  Har en veldig flott mann med gode gener som holder seg godt med årene uten å må gjøre noe.  Jeg var også flott før jeg fikk barn, og har gode gener, men etter 2 barn og mye skade fra fødsel 2 var det veldig vanskelig å bli like flott som jeg var før jeg fikk barn.  Og nå etter 10 år siden den siste fødselen, tusenvis av timer med nattvåk, husarbeid, aktiviteter, 100% jobb og alt som kommer med å være 2 barns mor og kona, hadde jeg rett og slett ikke tid, eller ork, til å prioritere noe annet en Familie AS.  Heldigvis er jeg en veldig snill, morsom og omtenksom dame med gode venner og en mann som er like forelsket i meg nå enn når jeg var 20 kg mindre og 20 år yngre.  Sann er det når du gifter deg med noen du virkelig elsker og nå etter nesten 24 år sammen kan dømmende damer som deg, som kommer aldri å finne en god mann og blir nok alenemødre med 2-4 unger fra forskjellige menn, ta dere en bolle.  

Anonymkode: 99c33...0af

Og du er ikke dømmende sier du? ;) det var bra selvmotsigende. Du mener det er fælt at jeg dømmer noe du faktisk er, som du kjenner deg igjen i, men du kan dømme alenemødre eller de som ikke finner en god mann? Hehehe tror DU skal ta deg en bolle :) 

Anonymkode: 3d683...874

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan trene deg unna celluliter :) modellene trener lite..de spiser bare mindre enn oss andre for å være tynn og slapp. Finn en treningsdame med celluliter til meg da? I 20årene. En som tar vare på seg selv og trener jevnlig, styrke. 

Du får stirre mer inngående på de treningsdamene dine. Har de underhudsfett og er genetisk anlagt har de celulitter.

hele celulittproblemet er skapt av skjønnhetsindustrien, nye produkter de kan selge for milliarder av til damer med laber selvtillit. De eneste som er opphengt i cellulitter er damer.

Anonymkode: 3f831...50a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan trene deg unna celluliter :) modellene trener lite..de spiser bare mindre enn oss andre for å være tynn og slapp. Finn en treningsdame med celluliter til meg da? I 20årene. En som tar vare på seg selv og trener jevnlig, styrke. 

http://celluliteremovalcentro.com/celebrities-with-cellulite-40-pictures/ 

Anonymkode: e087e...98b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Søk opp ferske bilder av Matthew Perry, Jennifer Aniston, Javier Bardem, James Butler, Jennifer Lopez og Gwen Stefani og fortell meg hvem som holder seg best. Alle er født i 1969 og pusher 50, og jeg må innrømme at jeg holder en knapp på damene.

Anonymkode: 9cf8c...682

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søk opp ferske bilder av Matthew Perry, Jennifer Aniston, Javier Bardem, James Butler, Jennifer Lopez og Gwen Stefani og fortell meg hvem som holder seg best. Alle er født i 1969 og pusher 50, og jeg må innrømme at jeg holder en knapp på damene.

Disse damene er jo ikke naturlige....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser eldre og dvaskere ut enn mannen min, fordi vi har fullt opp av jobb, unger og nattevåk men han har mulighet til å trene i arbeidstiden og det har ikke jeg. Kan seff droppe å lese for barna på sengekanten hver kveld og ta en løpetur, eller drite i å vaske huset og dra på treningssenter i stedet, men ville det være en god prioritering da? Hva ville du forresten valgt, avdrag på huslånet eller hudpleietime og frisør?

Beklager hvis det støter noen å se meg på stranden med muffinmagen min, men så lenge det ikke plager verken mannen min eller meg har jeg null planer om å gjøre noe med det :) 

Anonymkode: 81717...c73

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Disse damene er jo ikke naturlige....

Litt i tvil om Gwen, men de andre ser topptrente og ganske naturlige ut. Tviler på at de har operert seg noe mer enn mannfolkene jeg nevnte.

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser eldre og dvaskere ut enn mannen min, fordi vi har fullt opp av jobb, unger og nattevåk men han har mulighet til å trene i arbeidstiden og det har ikke jeg. Kan seff droppe å lese for barna på sengekanten hver kveld og ta en løpetur, eller drite i å vaske huset og dra på treningssenter i stedet, men ville det være en god prioritering da? Hva ville du forresten valgt, avdrag på huslånet eller hudpleietime og frisør?

Beklager hvis det støter noen å se meg på stranden med muffinmagen min, men så lenge det ikke plager verken mannen min eller meg har jeg null planer om å gjøre noe med det :) 

Anonymkode: 81717...c73

Jeg har unger selv,3 stykker. Jeg har trent fast etter fødsel mens de andre barna var i barnehage/skole. Med minste i joggevogn.. nå når alle har aktivitet på dagtid og jeg har jobb, trener jeg på kvelden når ungene er i seng og samboer sitter hjemme ser på tv. Det er alltid tid til det man ønsker ha tid til vet du. Det er ingen unnskyldninger. Da er det bare innrømme man lar seg selv forfalle og ikke bryr seg noe med det.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mennene ser ut som de er 10-20 år yngre enn kjæresten sin. Eventuelt at de kunne vært typen sin tante. 

Herlig! Utfordrer alle til å si til disse mennene: Så snill nevø du er som tar tanta di med på stranda!

Da skal man nok se enda flere sinnarynker på svaberget! 😎

AnonymBruker
Skrevet

Litt i tvil om Gwen, men de andre ser topptrente og ganske naturlige ut. Tviler på at de har operert seg noe mer enn mannfolkene jeg nevnte.

De bruker botox alle damene. Derav ingen rynker. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, tussi84 skrev:

Det er omtrent umulig å få helt flat mage etter en fødsel uansett hvor mye du trener. Du kan gå ned vekta.. men det vil fortsatt være en del løs hud på magen Fordi magen strekker seg mye når man er gravid. Mange utvikler også hengepupper under graviditeten fordi brystene vokser. Jo mer str på puppene jo mer sjans for at de henger. Om du har D cup er det ikke gitt at puppene strutter ut. Du kan ikke trene deg til faste og stramme popper heller. Eneste løsning er bryst løft, eller reduksjon av brystene men det anbefales som regel ikke om du er i fruktbar alder. 

Det har ingenting å gjøre med å ikke ha helt flat mage, slutt å fordum diskusjonen. Ts har helt rett, jeg ser dette hele tiden. Menn ser ut som de gjorde da de var 18-20, kanskje enda bedre og siden de ofte har større muskler når de runder 30, mens damene deres går rundt dvaske, utrente, slappe, sure og mutte osv. Men det er vel som med det som med annet. Menn forhandler frem gode kjøp når det kommer til bil, hus, klatrer i hiarkiet på jobben osv, mens dama bare vil ligge hjemme å dra på ferie å legge ut bilder av poden når de får tvunget gjennom det. Late er dere.

Anonymkode: 52241...4b2

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Morganaut skrev:

Herlig! Utfordrer alle til å si til disse mennene: Så snill nevø du er som tar tanta di med på stranda!

Da skal man nok se enda flere sinnarynker på svaberget! 😎

😂 hahaha, flirer meg hjel! 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame! Jeg ser dette overalt og jeg får panikk! Jeg er livredd for å ende opp slik selv!.. jeg mente ikke svaberg som i tykk.Det værste er å være mellom tynn og middels, også henger alt pga de ikke orker trene seg litt strammere. 

Da må du bare henge i og trene da vett'u.

Om du klarer å trene puppene dine oppover så kan du bli steinrik! - husk å ta patent :opplyser:

Hvis du ikke lykkes med treningen så må kredittkortet ditt blø.

- > plastikkirurgi, botox og fillere neste! 

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har unger selv,3 stykker. Jeg har trent fast etter fødsel mens de andre barna var i barnehage/skole. Med minste i joggevogn.. nå når alle har aktivitet på dagtid og jeg har jobb, trener jeg på kvelden når ungene er i seng og samboer sitter hjemme ser på tv. Det er alltid tid til det man ønsker ha tid til vet du. Det er ingen unnskyldninger. Da er det bare innrømme man lar seg selv forfalle og ikke bryr seg noe med det.

Jadda...

"Det er ikke hvordan du har det, det er hvordan du tar det." Som man kunne sagt til Tysklands konsentrasjonsleirfanger.

For mange er det faktisk ikke tid og energi til overs, når man har (små)barn.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Er svært sjelden jeg ser menn som kunne vært på en forside!  Tror ikke du er særlig kresen på menn ts... 

Anonymkode: f1ee8...62c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

men-age-like-wine-women-like-milk.png

Anonymkode: 25c2e...a6e

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

men-age-like-wine-women-like-milk.png

Anonymkode: 25c2e...a6e

Skal vi ta en avstemning over om vi tror denne er laget av en mann eller kvinne?

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo bare la være å få barn da, så slipper man ødelegge kroppen.. Med mindre man gjør som kjendiser og opererer ALT, strammer både hud, mus, mage og pupper. Blir dyrt da. 

Ikke at jeg gjør narr av de som ikke har perfekt kropp, jeg skrev jo over at man burde ha nok med seg selv og ikke gjøre narr av andre. Men jeg blir litt oppgitt av damer som klager på kroppen etter å ha fått barn, de kunne jo bare brukt prevensjon heller og sluppet å ødelegge kroppen. 

Anonymkode: e087e...98b

Når jeg leser gjennom innleggene dine så er du ganske ung under 20. Voksne menn har en mer moden tilnærming til at kroppen kan seg. Folk skal slutte å få barn fordi de ødelegger kroppen? Kom igjen. 1-5 nordmenn er idag overvektige og det gjelder både menn og kvinner. Så det vitner om at du mangler kunnskap https://nhi.no/livsstil/egenomsorg/tre-av-fire-norske-menn-er-overvektig-eller-lider-av-fedme/. 3 av 4 menn, 3 av 4 menn!

Jeg tror du lukker øynene for menn. Jeg er 42 og når jeg ser på menn i 40-årene så er de aller fleste de ikke spesielt veltrente. Venninne mine er mye mer opptatt av å holde seg i form. 

Anonymkode: 05053...605

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mis(s)Understood skrev:

Da må du bare henge i og trene da vett'u.

Om du klarer å trene puppene dine oppover så kan du bli steinrik! - husk å ta patent :opplyser:

Hvis du ikke lykkes med treningen så må kredittkortet ditt blø.

- > plastikkirurgi, botox og fillere neste! 

De trenger ikke ta brystløft eller noe.. de kan  ta i ett tak med det som er mulig å endre på ved litt egeninnsats! Jeg skjønner jo det er så mange utro menn når damene ikke gidder ta vare på seg selv, det er jo ikke rart. De faller for fristelsen. Dama har sluttet ordne seg, sluttet bry seg med eget utseende og alt eser ut i alle retninger. Det er såvidt de gidder spraye parfyme på seg, eller bruke deodorant.. mannen elsker damen uansett men han har da øyne og ser at damen er blitt en helt annen person enn det han bega seg ut på i starten av forholdet. Svarer så pent «du er like fin som før», jaggu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...