AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #21 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, tussi84 skrev: Det er omtrent umulig å få helt flat mage etter en fødsel uansett hvor mye du trener. Du kan gå ned vekta.. men det vil fortsatt være en del løs hud på magen Fordi magen strekker seg mye når man er gravid. Mange utvikler også hengepupper under graviditeten fordi brystene vokser. Jo mer str på puppene jo mer sjans for at de henger. Om du har D cup er det ikke gitt at puppene strutter ut. Du kan ikke trene deg til faste og stramme popper heller. Eneste løsning er bryst løft, eller reduksjon av brystene men det anbefales som regel ikke om du er i fruktbar alder. Jeg mener ikke at man skal forandre på noe som ikke går å forandre på. Slik som noen følger av graviditet.. MEN, hvorfor ikle gjøre noe med det som henger igjen som man KAN forandre? Hvis du er 2kg unna en smashing kropp, litt styrketrening på hjemmebane i uken for å stramme opp LITT også er alt bra? Det er det jeg ikke forstår meg på. 2 kg unna mål også gidder man ikke... DET er latskap det. Anonymkode: 3d683...874 1
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #22 Skrevet 28. juli 2018 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker said: Man kan jo bare la være å få barn da, så slipper man ødelegge kroppen.. Med mindre man gjør som kjendiser og opererer ALT, strammer både hud, mus, mage og pupper. Blir dyrt da. Ikke at jeg gjør narr av de som ikke har perfekt kropp, jeg skrev jo over at man burde ha nok med seg selv og ikke gjøre narr av andre. Men jeg blir litt oppgitt av damer som klager på kroppen etter å ha fått barn, de kunne jo bare brukt prevensjon heller og sluppet å ødelegge kroppen. Anonymkode: e087e...98b Helt feil tilnærming. De kunne fått mennene til å føde barna. Endret 28. juli 2018 av T-Rex 10
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #23 Skrevet 28. juli 2018 Regner med at hver cm av kroppen din er perfekt? Anonymkode: b78ec...2e6 7
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #24 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg mener ikke at man skal forandre på noe som ikke går å forandre på. Slik som noen følger av graviditet.. MEN, hvorfor ikle gjøre noe med det som henger igjen som man KAN forandre? Hvis du er 2kg unna en smashing kropp, litt styrketrening på hjemmebane i uken for å stramme opp LITT også er alt bra? Det er det jeg ikke forstår meg på. 2 kg unna mål også gidder man ikke... DET er latskap det. Anonymkode: 3d683...874 Men hvorfor? 12
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #25 Skrevet 28. juli 2018 Jeg ser stort sett flotte damer sammen med menn med ballongmage, mannepupper, lite hår på hodet og masse hår på ryggen. Ingen tvil om hvem som holder seg best. Anonymkode: d34a5...455 9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #26 Skrevet 28. juli 2018 Nordiske damer forfaller fort, damer fra middelhavet og arabiske/latinske strøk forfaller ikke like fort. Anonymkode: abb74...54c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #27 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Regner med at hver cm av kroppen din er perfekt? Anonymkode: b78ec...2e6 Nei det er den ikke. Jeg har noen strekkmerker pp siden av lårene, og på puppene, litt løs hud rundt navel. Likevel ser jeg stram ut , fordi jeg tar vare på meg selv. Anonymkode: 3d683...874
Isambard Skrevet 28. juli 2018 #28 Skrevet 28. juli 2018 Jeg synes det går begge veier. Det finnes mange spreke damer med forfalne menn også. Mange norske damer på både 40 og 50 er skikkelig flotte. 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #29 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser stort sett flotte damer sammen med menn med ballongmage, mannepupper, lite hår på hodet og masse hår på ryggen. Ingen tvil om hvem som holder seg best. Anonymkode: d34a5...455 Ja damene ser fine ut i forhold til disse mennene, men ta å plasser de sammen med en slik pen mann som er jevnaldrende, da vil hun se dvask ut plutselig. Anonymkode: 3d683...874
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #30 Skrevet 28. juli 2018 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sa aldri pga strekkmerkene.Det er snakk om lår som henger! Det gjør det ikke av svangerskap, men av vektøkning! Jeg selv gikk opp 35 kg i mine! Jeg vet hva jeg snakker om! Anonymkode: 3d683...874 Det er ikke cellulitter, celulitter er små fettdannelser under huden som finnes på ca 85% av alle damer. Inkludert sjelettynne modeller. Det finnes forresten ingen kur. De er genetiske. Anonymkode: 3f831...50a 5
Gjest F S Skrevet 28. juli 2018 #31 Skrevet 28. juli 2018 Menn og damer forfaller omtrent like mye, synes nå jeg da... Men flere menn er vel single (de minst attraktive)... ☺
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #32 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja damene ser fine ut i forhold til disse mennene, men ta å plasser de sammen med en slik pen mann som er jevnaldrende, da vil hun se dvask ut plutselig. Anonymkode: 3d683...874 Repeat. Dette er noe menn... 1
T-Rex Skrevet 28. juli 2018 #33 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke cellulitter, celulitter er små fettdannelser under huden som finnes på ca 85% av alle damer. Inkludert sjelettynne modeller. Det finnes forresten ingen kur. De er genetiske. Anonymkode: 3f831...50a Dette er faktisk feil. Veldig tynne kvinner mister også underhudsfettet, og på nærmest magisk vis forsvinner celulittene. Jeg har vært der, tro det eller ei.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #34 Skrevet 28. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke cellulitter, celulitter er små fettdannelser under huden som finnes på ca 85% av alle damer. Inkludert sjelettynne modeller. Det finnes forresten ingen kur. De er genetiske. Anonymkode: 3f831...50a Du kan trene deg unna celluliter modellene trener lite..de spiser bare mindre enn oss andre for å være tynn og slapp. Finn en treningsdame med celluliter til meg da? I 20årene. En som tar vare på seg selv og trener jevnlig, styrke. Anonymkode: 3d683...874
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #35 Skrevet 28. juli 2018 Menn og kvinner eldes jo litt forskjellig. Er jo bare sånn det er. Samme måte som svarte eldres mye bedre en hvite. Når vi hvitinger ser ut som romvesen, ser jo svarte ut som de er i 40årene. Asiatere eldres også bedre. Men det er jo litt forskjell på kjønnene, noen gamle damer ser virkelig ut som de kommer fra mars😅🤔 Anonymkode: cd0f3...6db 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #36 Skrevet 28. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nordiske damer forfaller fort, damer fra middelhavet og arabiske/latinske strøk forfaller ikke like fort. Anonymkode: abb74...54c Stemmer ikke. Damer fra disse landene blir fortere grå i håret og litt sånn gusten i huden ofte etter 40 års alder. Og jeg har bodd i Mexico så dette har jeg sett. På generell basis syns jeg engelske damer forfaller fort. Men de har gjerne dårlig kosthold og drikker masse/røyker borti UK. Latinomenn blir også gråhåret gjerne rundt 30 års alder og ofte litt fete. Men igjen, så er dette personavhengig. Jeg har sett mange flotte folk some r 40 + og jeg, både i Norge og utlandet. Mange utlendinger synes vi nordmenn har en sunn glød. dette fikk jeg høre fra noen menn i Miami som kun dater modeller, de syntes jeg og venninna mi så freshe ut selv uten at vi var operert eller sminket spesielt mye. Anonymkode: e087e...98b 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #37 Skrevet 28. juli 2018 Grunnen til at damer eldes fortere er jo sikkert pga menn🤔😅 damene må gjøre alt. Anonymkode: cd0f3...6db 11
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #38 Skrevet 28. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Stemmer ikke. Damer fra disse landene blir fortere grå i håret og litt sånn gusten i huden ofte etter 40 års alder. Og jeg har bodd i Mexico så dette har jeg sett. På generell basis syns jeg engelske damer forfaller fort. Men de har gjerne dårlig kosthold og drikker masse/røyker borti UK. Latinomenn blir også gråhåret gjerne rundt 30 års alder og ofte litt fete. Men igjen, så er dette personavhengig. Jeg har sett mange flotte folk some r 40 + og jeg, både i Norge og utlandet. Mange utlendinger synes vi nordmenn har en sunn glød. dette fikk jeg høre fra noen menn i Miami som kun dater modeller, de syntes jeg og venninna mi så freshe ut selv uten at vi var operert eller sminket spesielt mye. Anonymkode: e087e...98b De blir fortere grå sikkert, fordi alle norske damer farger det. Anonymkode: cd0f3...6db 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #39 Skrevet 28. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn og kvinner eldes jo litt forskjellig. Er jo bare sånn det er. Samme måte som svarte eldres mye bedre en hvite. Når vi hvitinger ser ut som romvesen, ser jo svarte ut som de er i 40årene. Asiatere eldres også bedre. Men det er jo litt forskjell på kjønnene, noen gamle damer ser virkelig ut som de kommer fra mars😅🤔 Anonymkode: cd0f3...6db Black don't crack er det jo noe som heter Min venninne fra Vietnam er 40 og ser ut som hun er 16. Anonymkode: e087e...98b 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #40 Skrevet 28. juli 2018 8 minutter siden, T-Rex said: Dette er faktisk feil. Veldig tynne kvinner mister også underhudsfettet, og på nærmest magisk vis forsvinner celulittene. Jeg har vært der, tro det eller ei. Nå snakker du anorektisk tynn, selv modelldamer har gjerne mer kjøtt på kroppen enn det Anonymkode: 3f831...50a 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå