Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #1 Del Skrevet 9. mars 2005 her er cluetjeg vet rett go slett ikke hvor jeg skal tilbringe sommerferien min i år.... her er noen av kriteriene mine: drar sammen kjæresten er litt over 20 begge to vil ikke til spania siden vil ha varme og sol, være sikkret dette vil ha rimelige priser mulighet for rimelig shopping vil ha sandstrender vil ha skikkelig sydenstemning vil ikke ha et sted med masse ungdommer og fest vil ikke ha flytur på mer en 5 timer vil ha hyggelige fordomsfrie mennesker. ja da er spm hvor????? håper på litt hjelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #2 Del Skrevet 9. mars 2005 vil ha varme og sol, være sikkret dette Det finnes da absolutt ingen steder man kan være sikret varme og sol. Untatt hvis man ikke synes det er ok med solarium. vil ha skikkelig sydenstemning vil ikke ha et sted med masse ungdommer og fest Utfra dette bør du kanskje definere hva du mener med god sydenstemning. vil ha hyggelige fordomsfrie mennesker. Fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. mars 2005 #3 Del Skrevet 9. mars 2005 Hellas !!! .. masse steder å velge i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 9. mars 2005 #4 Del Skrevet 9. mars 2005 Vil anbefale Kos eller Kreta. Kypros er og ein ungdomstad, men der har eg vore og anbefalar vel kanskje ikkje dette landet på det sterkaste. Skal du reise til typiske ungdomsplassar med sol må det bli Hellas, Tyrkia osv..... "Typiske" grilldressplassar. Mallorca går under dette og Ibiza er ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #5 Del Skrevet 9. mars 2005 sikret varme og sol.. da mener jeg ikke mallorca osv har vært der og da regnet det jo like mange ganger som det var sol. i kypros er det alltid sol, skulle det regne er det pøs regn i løpet av 5 min og sol igjen, ikke en helt dag slik som i mallorca.. kreta har jeg vært liker ikke dette landet med sydenstemning mener jeg lange sandstrender palmer og restauranter lukten av syden kyrpos blir altfor dyrt... kanskje tyrkia ja?? noen fine steder her?? kom gjerne med spesifikke steder med hotell. jeg må bare neie pg bukke pent for de som er så snille å hjelper meg for jeg har rett og slett ikke peiling!!! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 9. mars 2005 #6 Del Skrevet 9. mars 2005 Malta då? Om du skal til Middelhavet så unngår du ikkje stygt vær uansett. Det er veldig vanleg å reise til Afrika og det er ikkje så dyrt som det har vore. Tunisia då? Alltid fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uk Skrevet 9. mars 2005 #7 Del Skrevet 9. mars 2005 reis til tyrkia,gode shopping muligheter og ikke minst billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #8 Del Skrevet 9. mars 2005 tyrkia?? oppfyller det mine krav??? er litt engstelig for tyrkia.. hørt litt mye rart. men man skal kanskje ikke tro på alt man hører... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Lill Skrevet 9. mars 2005 #9 Del Skrevet 9. mars 2005 TYRKIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #10 Del Skrevet 9. mars 2005 tyrkia?? oppfyller det mine krav??? er litt engstelig for tyrkia.. hørt litt mye rart. men man skal kanskje ikke tro på alt man hører... Kanskje du skal bli hjemme i stedet? Kommer ikke langt med så mange krav som du absolutt må ha oppfylt før du kan sette beina dine på flyet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #11 Del Skrevet 9. mars 2005 har bare hørt så mye negativt om tyrkia... vil ikke dra dit for så så bli sjekket opp av tyrkiske mannfolk mens man går rundt med kjæresten... vil ikke gå rundt å frykte slikt..... har hørt mye skummelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #12 Del Skrevet 10. mars 2005 Egypt er visst et av de mest solsikre områdene. Og absolutt fantastisk å feriere. Har selv veldig god erfaring med Sharm-el-sheik. Men det kan hende flyturen varte i 5 og en halv time, husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #13 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har vært i Alanya,Tyrkia. Likte meg veldig godt, gjorde stort sett to ting; lå på stranda om dagen og party party om kvelden. Tyrkiske menn er ofte veldig slitsomme, for å ikke snakke om selgerne som står overalt. Tror ikke jeg ville dratt dit med min kjære. Nydelig strand og god mat, samt billig, men slik jeg ser det oppfyller det ikke kriteriene dine. Har de omtrent samme kriteriene selv jeg! Kos har jeg også vært på, og der er det stort sett bare en ting det dreier seg om der også, party. De fineste strendene måtte man ta buss for å komme til. Ellers var havneområdet fint, og borgen vakker, men jeg kan ikke skjønne hva man skal gjøre der (på kveldstid) hvis ikke man vil feste. Typisk beach & boogie sted etter min mening. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #14 Del Skrevet 10. mars 2005 har bare hørt så mye negativt om tyrkia... vil ikke dra dit for så så bli sjekket opp av tyrkiske mannfolk mens man går rundt med kjæresten... vil ikke gå rundt å frykte slikt..... har hørt mye skummelt.... Sånn skjer mange steder, ikke bare i Tyrkia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemor Skrevet 11. mars 2005 #15 Del Skrevet 11. mars 2005 Anbefaler Tyrkia eller Egypt. Flyreisen til Egypt varer 5 1/2 time da, men....... Flotte steder begge 2, solsikkert og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. mars 2005 #16 Del Skrevet 11. mars 2005 Hva med bulgaria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. mars 2005 #17 Del Skrevet 14. mars 2005 Vi var på Malta i fjor, og det kan anbefales på det varmeste! Menneskene der var veldig gjestfrie og hyggelige, og det hadde en avslappet stemning. Og for de av oss som liker å se og oppleve ting, manglet ikke Malta noe å se og oppleve! Vi har også vært i Tunisia. Da var vi i Hammamet, og dit vil jeg ikke tilbake! Synes folk var litt masete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mars 2005 #18 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg tenkte også på Tyrkia. Vi var i Marmaris for noen år siden, og bodde i gangavstand til sentrum, sånn at vi kunne oppsøke partystedene om vi ville, samtidig som vi kunne være i fred hvis vi ville det. Reiste med www.detur.no , det var ikke spesielt dyrt. Hadde ca 40 grader hele tiden, fine strender og spennende utflukter. Litt plagsomme selgere som ville ha oss til å kjøpe alt mulig, men det er jo en del av kulturen (er det ikke??) Vi leide bil en dag og fant bortgjemte landsbyer og strender som vi hadde for oss selv. Veldig fint! Tok forresten båten over til Rhodos en dag også :-) Ellers så tror jeg www.korsika.no kan ha noe som passer til beskrivelsen din? (Kanskje bortsett fra at prisnivået der er høyere enn f.eks. i Tyrkia.) Dit reiser vi på bryllupsreise! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #19 Del Skrevet 14. mars 2005 men jeg kan nok takle innpåsliten tyrkere så lenge de ikke legger an på meg eller følger etter eller er slibrige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå