Gå til innhold

hva synes dere kvinner om store muskelmenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Njet!  Du ser liksom at det ikke er naturlig det der... Naturlige "store" og definerte muskler derimot, sexy :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som mann i 40 åra, med over 20 års slit på gymmet, kan gi dere min erfaring på dette området, og må si at de fleste jenter/damer ikke syntes så svære menn som Arnold på bildene her er fint.  De fleste syntes litt til middels med muskler er fint. Når jeg begynte å trene " bygge muskler" i 19 års alderen, hadde jeg samme oppfatning som ts og andre men som mener at damer bare MÅ like så mye muskler. Selvfølgelig er det noen som også liker så store menn, og noen damer syntes det  er spennende med en natt eller to, men ikke mere enn det.

De færreste går vel kun etter kropp, og utseende når dem finner en partner, og derfor hjelper det lite med mye muskler om kjemien ikke stemmer, eller om du ikke kan holde en normal samtalen i gang.

Jeg må også be dere damer om å være litt forsiktige med å slå alle menn med mye muskler  (typ kroppsbygger) under samme kam, og si at dem er egoistisk, dumme osv. De gutta/menn som er seriøse inne kroppsbygging og gjøre dette til en livsstil og idrett ( vet mange mener det ikke er idrett) er helt vanlige, hyggelig menn med familie, vanlig jobb osv. Dem som ødelegger og sørger for at kroppsbyggere får dårlig rykte, er de få som gjør dette kun for å vise seg på byen, stranda og ikke minst på gymmet. Dem som absolutt skal ha singlet, eller den trangeste t-skjorta for å vise fram bicepsen. Dem som tror dem dem er udødelige,  og at dem kan få alle damer ønsker seg, fordi damer bare MÅ like store muskler. 

Jeg må vel innrømme at i mine første år med "bygging" av muskler,  fra jeg var 20-26 år falt jeg inn under sistnevnet kategori, men selv med bra trent kropp og mye muskler, så ble det ikke flust med damer på meg. Var nok litt for kjepphøy. Nå  i dag har jeg nok mere muskler enn de fleste på min alder, men er ikke noen kroppsbygger. Veier ca 100kg, lett markert  på 184cm høyde,  og får mye mere oppmerksomhet og tilbud fra jenter/damer  i alle aldre, nå enn når jeg var ung.  Men husk det gutter at oppmerksomhet, betyr ikke automatisk at dammene vil ha sex med dere. 

Kort oppsummert: di fleste  jenter/damer syntes litt til middels med muskler er fint, men skal der bli noe mere må toppetasjen kunne snakke, og tenke på noe annet enn hvor mye du løfter i benken. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fuckin lies haha.

Jeg pleiede å gå på byen med ett beast av en mann, det luktet svett fitte rundt ham på 30meters avstand! Seriøst, de stod i flokk for å få kontakt med han ;)

Anonymkode: 24a2b...40c

Relativ usannsynlig da menn av denne typen sjeldent bruker tid på byen, slike kropper tar tid.. og skulle dei rote seg på byen så får dei sikkert oppmerksomhet, men det betyr ikkje at den er positiv 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

hot or not? som gutt vil jeg si dette er perfeksjon.

Arnold-Scwharzenegger-NO-Bulking-FB-1068x566.jpg

arnold-squat.jpg

arnold-schwarzenegger.jpg

Anonymkode: 41bcb...fc4

Ikke hot, dessverre! Så muskuløse menn ser bare selvsentrerte ut, noe de MÅ være for å holde på sånn. Vil sikkert heller se seg selv i speilet enn på min nakne kropp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner elsker det. Men alltid når du spør de direkte om de liker noe så vil de begynne å benekte det. Kvinner liker nemlig å gi inntrykk av at ingenting er godt nok for dem. 

Anonymkode: 71c12...094

som vanlig en mann som snakker for alle kvinner her inne. Store muskler er stygt. Og Arnold ser helt absurd ut, skrekkelig stygt. Har en kompis som trener mye, poster mye muskelbilder av seg selv på facebook. Han har et nydelig ansikt, herlig personlighet men kroppen ødelegger. Hver gang jeg ser bildene tenker jeg så nydelig han hadde vært uten de store musklene. Han har vært singel lenge forresten, og ser ut som en modell i ansiktet. Jeg tror ikke bare det er store muskler kvinner ikke synes er pent, men det lyser ofte en usikkerhet igjennom, man kompenserer for dårlig selvtillit eller hva det måtte være. Litt som dama som går til det ekstreme med botox, fettsuging, 20kg sminke, det lyser ofte usikkerhet. 

Anonymkode: 81532...8f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, puppi skrev:

derfor alle muskelmenn sliter med å få seg dame, 

Unnskyld? De bader i fitte.

Anonymkode: 41bcb...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løper som faen når jeg ser sånne muskelmenn. Jeg liker helt vanlige menn. 

Anonymkode: 35919...eba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Unnskyld? De bader i fitte.

Anonymkode: 41bcb...fc4

Det er vel helst sånn at muskelmenn beundrer hverandre.

Anonymkode: 05927...0a6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker muskelmenn jeg. :) Ikke så godt når de har deffet, og er i konkurransemodus, men når de har litt underhudsfett også. Flott og lekkert! Mandig! 

Jeg er nok litt miljøskadet, i det at det er flere muskelmenn i min omgangskrets, og min mann trener vekter 5-6 dager i uken. Det har han gjort siden han var 20 år, så det er blitt litt muskler. 

Skal jeg være kritisk synes jeg han så bedre ut for noen kilo muskler siden, for han er blitt vel bred, men jeg foretrekker helt klart hans kropp foran de daffe 40 års- kroppene til venninner ektemenn. Det er veldig tydelig hvilken ektemann som får mest oppmerksomhet når vi er ute også. 

Veldig mange kvinner liker muskler! Men disse bildene... det er ikke slik muskelmenn ser ut til vanlig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
12 timer siden, Mis(s)Understood skrev:

Hva damer synes?

Frode Øverli har fortalt det veldig klart  :Knegg:

 

Pondus.jpg

❤️Pondus❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer kroppsbyggere først og fremst fordi det er ekstremt fascinerende og imponerende. Det ligger en dedikasjon og ofring bak resultatene som vi "vanlige" ikke kan forestille oss. Og et sånt mindset kan være sexy dersom det er overførbart til andre områder i livet.

Når det er sagt: utseendemessig tenner jeg lite på kroppsbyggere etter dagens standarder. Det står ikke i proporsjon til hverandre, men handler utelukkende om mest mulig masse. Arnold Schwarzenegger, derimot, er en av de siste i sitt slag som representerte kroppsbyggingens "gullalder". På den tiden jaktet de fortsatt en estetikk. Musklenes størrelsesforhold til hverandre er perfeksjon, og tankene går til greske guder. Det lyser sunnhet, velvære og sex.

De som mener Arnold er for "stor", kan sammenligne hans daværende fysikk med en konkurransesvømmer i dag. De har vel omtrent nådd de dimensjonene, mens kroppsbygging har mistet hele det estetiske aspektet.

 

Anonymkode: f496a...265

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er direkte stygt med sånne muskler. De ser bare klumpete, selvopptatte og dumme ut. Jeg kjenner bare menn som synes sånt er deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lyser sunnhet, velvære og sex.

Jeg klarer ikke se hvordan bruk av ulovlige steroider, lyser noe av dette.. men det er meg. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner elsker det. Men alltid når du spør de direkte om de liker noe så vil de begynne å benekte det. Kvinner liker nemlig å gi inntrykk av at ingenting er godt nok for dem. 

Anonymkode: 71c12...094

Aah. Ingenting er så hysterisk komisk som mansplaining. :fnise:

Muskelmenn er ikke attaktivt for kvinner flest, heller ikke meg. Men som med alt annet finnes det sikkert spesielt interesserte som synes det.

Det er turn-off både av estetiske grunner, og fordi det sier noe om hvilke verdier skapningen har.

Anonymkode: b4e66...dde

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg klarer ikke se hvordan bruk av ulovlige steroider, lyser noe av dette.. men det er meg. 

Som skrevet: jeg refererer til 70-tallet, da Arnold var på høyden. Dopingbruken på den tiden må sies å være ganske moderat sammenlignet med i dag. Disse gutta fikk ikke ekstreme utseender, da verken kunnskapen eller teknologien var kommet så langt som i dag.

Hadde du derimot referert til dagens utseende innen profesjonell kroppsbygging, hadde jeg vært helt enig med deg 👍

Anonymkode: f496a...265

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som skrevet: jeg refererer til 70-tallet, da Arnold var på høyden. Dopingbruken på den tiden må sies å være ganske moderat sammenlignet med i dag. Disse gutta fikk ikke ekstreme utseender, da verken kunnskapen eller teknologien var kommet så langt som i dag.

Hadde du derimot referert til dagens utseende innen profesjonell kroppsbygging, hadde jeg vært helt enig med deg 👍

Anonymkode: f496a...265

Jeg refererte til det samme.. og mener det jeg sa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, hind skrev:

Jeg synes det er direkte stygt med sånne muskler. De ser bare klumpete, selvopptatte og dumme ut. Jeg kjenner bare menn som synes sånt er deilig.

Sikkert bare menn som synes slikt er deilig. ;)

IMG_20180729_112636.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker mannfolk som er senesterke, ikke som ser ut som at de tar anabole steroider. Og så ser jeg for meg at de har veldig lite utstyr nedentil.

Anonymkode: b730e...2a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker store muskler på menn. 😁 Men de må ha kommet naturlig av trening og kosthold. Ikke noe juks. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...